Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Z zestawem sprzęgła Geremi mówił mi że pasuje p&p. Zresztą sam będę zakładał i zobaczę co i jak. Czy pasuje. Z tym lpg to wstępnie zrobię dolewkę pb i zobaczymy co i jak. Przy tym zestawie IC to zastanawia mnie czy obsłuży np 300km? Ma ktoś numery przepływki 3'' z awx? jak się dowiedziałem to ma być starego typu. No i numery obudowy filtra powietrza bo nie mogę nigdzie znaleźć i nie jestem pewien, a chce teraz zamówić.
bartez90 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 A na czym planujesz zrobic te 300km? Jakas duza hybryda k03 od Geremiego? Czy w k04-064? Do takich mocy tez pompe paliwo musisz ogarnac bo seryjna nie wystarczy. Np walbro 255.
Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Znaczy nie planuje robić 300 tylko tyle ile wyjdzie. Chcę zrobić między 275 a 300 Turbina hybrydowa od Geremiego na kole cnc średnica wlotu 46,4 bodajże. To chyba k04-064 tak? Ale pytałem o co innego. Chcę kupić tą obudowę filtra i przepływkę jak by ktoś mógł pomóc to bym teraz zamówił. No i jeszcze zostanie kwestia tego orurowania.
bartez90 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 To nie jest k04-064, tylko hybryda k03. Przepływka 3 cale, np. z s3 225km, jak masz sprawną przepływkę to kupujesz tylko obudowe i wkładasz swój wkład przepływki, albo od razu całą przepływkę (np. z 225km bam), żeby weszła do org airboxa trzeba go podocinać i jest ok. https://www.iparts.pl/czesc/przeplywomierz-masowy-powietrza-bosch-0280218065,0-30-0280218065-243682.html#102806 Wydech planujesz ruszać czy tylko dp?
Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) A ok ale no z tej hybrydy jak Geremi pisał da się wycisnąć 275-300km. Mam sprawną przepływkę. Czyli potrzebny jest mi tylko przepływomierz 3 cale i w nim wymieniam wkład na mój? a obudowy filtra powietrza nie ruszam?? Wstawiłem DP, no i jak czytałem to seryjny wydech starcza do tych mocy. I chce zostawić. Edytowane 4 Lutego 2019 przez Vexart
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Nie chcę Ci burzyć planów ale 275-300 na hybrydzie to baardzo optymistyczne, przy założeniu że silnik super zdrowy a to też m. in. wyjdzie w trakcie robienia programu, no i do tego setup bardzo dobrze ogarnięty.. załóż bardziej realną wersję czyli przekroczenie 250 km Co do przepływki to jak zamówisz całego airboxa z obudową przepływki to wkładasz tylko swój wkład jeśli zostawiasz swój airbox musisz wyciąc dziure na większa obudowe. Co do orurowania min 60 a najlepiej 63mm. Edytowane 4 Lutego 2019 przez Łukasz13
Patryk94 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Ile w końcu koni chcesz zrobić? Temat zaczynałes od 250-270, terax piszesz 275-300... uważaj i nie badz za pazerny na konie... masz spory przebieg, diagnostyka silnika na podstawie logow to podstawa, nie masz pojęcia w jakim stanie sa panewki i inne podzespoly mechaniczne, a troche bedzie dmuchane przy 270 koniach, jak dla mnie wariactwo, ale to tylko moje zadanie.
bartez90 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Do tego gdzie 275-300 km na seryjnym wydechu i seyjnym kolektorze. Takie cuda tylko w Erze? Przekroczenie 260 km z samym dp będzie dobrym wynikiem.
Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Hybryda z k04-064 zmodyfikowana jednak. No bo tak wyszło że zrobił turbo pod większą moc. Nie jestem pazerny na konie. Chciałbym zrobić 275 raczej dolna granica turbo. Tak jak pisałem o ile to możliwe.
Patryk94 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Turbo k03 zrobione na hybryde k04-064. Czyli strona zimna turbiny k03 została przerobiona pod wirnik k04-064. Czyli turbo k03 hybryda, jest mnóstwo aukcji na alegrodo z podpisem realne 300ps z czegoś takiego, tylko dolicz wydech inne pierdoly... koszta rosną, a na nie cos marudziłes? Edytowane 4 Lutego 2019 przez Patryk94
Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 To w końcu ile da się z niej wycisnąć? To rozumiem wydech wymienić co jeszcze??
Patryk94 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Widziałem projekty na okoloce 300ps z niej, ale co tam było porobione?- Nie wiem. Na pewno silnik byl kompleksowo ogladany, by zapewnić frajde z jazdy, a nie mase problemów. Edit: Mysl o realnych 250-270 ps pare koni kmniej a bezpiecznie dla osprzetu. Edytowane 4 Lutego 2019 przez Patryk94
Vexart Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 No dobra. Ale ta turbina nada się pod 250-270km?
WYSKUN Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 5 minut temu, Vexart napisał: No dobra. Ale ta turbina nada się pod 250-270km? Z geremim rozmawialem ostatnio i K03 hybryda od niego w a4 b6 zrobila pare dni temu 274 konie. Kolektor wydechowy seria. Tylko że silnik po kapitalnym remoncie i odprężony na 0.9
Vexart Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 Przesadziłem macie rację. To seryjna przepływka starczy pod 250-270km? Czy warto wymienić na 3 cale?
bartez90 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 No raczej przesadziles bo 275-300km na seryjnym nieotwieranym 1.8t ze sporym przebiegiem to nie sa zarty. Smiem twierdzic ze przy malo ogarnietym tunerze moga nawet korby poleciec. Do mocy 250-260 km (czyli standardowych jakie robi sie na hybrydach) wystarczy seryjny wydech z dp, seryjna przeplywka i seryjna pompa paliwa, o ile wszystko sprawne oczywiscie.
Vexart Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 Wirusa mi zrobi Soft mod z Lublina, dozo ludzi poleca z forum. Ale chyba założę przepływke 3".
bartez90 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) Ja również polecam:-) Spytaj się @Galettoo przepływkę, ale wg mnie 3'' do tych mocy jest bez sensu. Edytowane 5 Lutego 2019 przez bartez90
Vexart Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 A wtryski do tych mocy. Założyć te z silnika BAM? Wystarczą spokojnie?
Galetto Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Bez otwierania silnika w 1.8T to realne okolice 250KM. Co z tego że będą kosmiczne hybrydy jak i tak silniki nie chcą przyjmować boostu zaczynają mocno stukać... Moce nie zależą od osprzętu czy od tunera w głównej mierze od samego słupka, jeśli mowa o mocach w okolicy 300KM. Auta mają swoje lata i swoje przebiegi. Bez ingerencji w silnik to 1 na 10 wychodzi tak jak wykres poniżej Audi A4 BFB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się