Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


lider57

Rekomendowane odpowiedzi

moskal zawsze jak zamyka klapke to musi sprawdzic czy nie przelaczyl na benzyne :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też chciałem w schowku ale moja się nie zgodziła :evil:

zresztą chyba by się tam nie zmieściło, bo to moje ustrojstwo jest okrągłe i chyba troszkę większe niż schowek

i jest zainstalowane po lewej stronie kierownicy, więc nie jest w samym środkowym panelu. Ale kolor i tak wk...a :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moskal zawsze jak zamyka klapke to musi sprawdzic czy nie przelaczyl na benzyne :tongue4:

ja przeważnie jeżdże na Pb :wink4:

Lpg tylko jako rezerwa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam włącznik założony jak na zdjęciu

img6329.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, decyzja zapadła i dla obniżenia kosztów eksploatacji zakładam sekwencję. Póki co to auto jest po jakimś chipie - turbo dmucha 0.9 i spada do 0.65 bara, oprócz tego jest założony test pipe i przybędzie tip pod ori puchę ( czekam aż Bakuś przyśle... ) Instalację będę zakładał sam więc będzie to składanka a nie gotowy zestaw. Z tego co wyczytałem w tym temacie to śmiało mogę zakładać reduktor Scorpion ST, wtryski Matrix hd544, Staga 300 lub Stag 4. Ogólnie w późniejszym czasie planuję założyć centralnego icka, większe wtryski, wydajniejsze turbo itp. Docelowo będę celował w 250Ps. Dlatego zakładając instalację chcę założyć graty rozwojowe i zastanawiam się czy wtryski i reduktor będą się nadawały również do auta po późniejszych modyfikacjach ?? Również zastanawiam się czy jest sens zakładać zamiast miedzi fi 6 miedź fi 8 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz 8 mm. Wielozawor na 250 ps bedzie do przerobienia. Na razie starczy seryjny :) Wtryskiwacze spokojnie wystarcza i teraz i potem ;) Co do reduktora to sam nie wiem :) St na styk na te 190 PS. Proponowalbym GT , KME GOLD albo cos lepszego ( w sensie jakosci ) .

Ja w swoim 1,8T mialem te wtryskiwacze schowane pod kolektorem, dysze od dolu :) Autko mialo na pewnoe wiecej niz 250 ps i zapieprzalo jak zle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam aktualnie a4 sedanik 2000 r 1.8t quattro 132kw 180km +chip(nie mam pojecia jaki robiony w szwecji- raczej jest teraz cos ponad 200 km) .zainteresowal mnie temat gazu ,i tu pytanko do was ,z tego co sie orietntuje to bedzie to brc 24 ,tylko dziwi mnie rozbieznosc cen jeden zaklad 3200 w drugim 4000 tysiaki i to w jednym miescie(białystok) .rozumiem ze to kwestia jakis lepszych czesci,wtryskiwaczy itp .na co mam zwrocic uwage ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam aktualnie a4 sedanik 2000 r 1.8t quattro 132kw 180km +chip(nie mam pojecia jaki robiony w szwecji- raczej jest teraz cos ponad 200 km) .zainteresowal mnie temat gazu ,i tu pytanko do was ,z tego co sie orietntuje to bedzie to brc 24 ,tylko dziwi mnie rozbieznosc cen jeden zaklad 3200 w drugim 4000 tysiaki i to w jednym miescie(białystok) .rozumiem ze to kwestia jakis lepszych czesci,wtryskiwaczy itp .na co mam zwrocic uwage ?

pozdrawiam

Witam! Cena może być uzależniona od tego, jaki reduktor Ci zaproponowali. Ja proponuję jeszcze rozważyć instalację Landi Renzo Omegas. Wstawiłem taką u siebie kilka tygodni temu i nie mam zastrzeżeń. Autko naprawdę pięknie śmiga na LPG. Za instalację z reduktorem IG1 Turbo z wtryskami MED (białymi - najwydajniejszymi) zapłaciłem 4000 koła. Instalacja ta ma jeszcze duży zapas na wypadek, gdybym chciał podnieść moc auta (przed montażem uzgodniłem, że ma być rozwojowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam aktualnie a4 sedanik 2000 r 1.8t quattro 132kw 180km +chip(nie mam pojecia jaki robiony w szwecji- raczej jest teraz cos ponad 200 km) .zainteresowal mnie temat gazu ,i tu pytanko do was ,z tego co sie orietntuje to bedzie to brc 24 ,tylko dziwi mnie rozbieznosc cen jeden zaklad 3200 w drugim 4000 tysiaki i to w jednym miescie(białystok) .rozumiem ze to kwestia jakis lepszych czesci,wtryskiwaczy itp .na co mam zwrocic uwage ?

pozdrawiam

BRC w zależności jakiej konfiguracji powinno kosztować od 2900zł (jak pomarańczowe wtryski dadzą radę) a jak trzeba lepsze czarne to ze 3 stówki wiecej.

A może rozważysz coś tanszego ale według mnie bardziej rozwojowego i dajacego sie lepiej dostroić:

Sterownik stag 4

wtryski hd544

reduktor scorpion GT

butla w koło

Taka konfiguracja będzie kosztowała około 2500zł tylko monter musi być kumaty, żeby to założyć i będziesz mega zadowolony[br]Dopisany: 27 Maj 2010, 17:06_________________________________________________

czy ktos ma zalozona instalke KME do takiego silnika ,jak to sie sprawuje?

Lepiej sobie odpuść bo czasy kme już minęły. Białystok to zagłebie stag. Został stworzony w tym miescie i nie wierzę, że nie ma fachowca, który zagazuje Ci autko w prawidłowy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej wydajne wtryski BRC mają kolor żółty a nie czarny.

Sołtys-są ludzie na forum LPG co narzekają na Scorpiony. Ostatnio na topie składakowym jest Magic III, a wiadomo, że jeśli chodzi o całe sety to BRC i Landi Renzo grają pierwsze skrzypce :). Kiedyś przewaga STAGA polegała na tym, że jest znacznie tańszy i złota myśl forum LPG była: po co przepłacać za BRC, skoro STAG jest znacznie tańszy? Teraz już nie jest znacznie tańszy, dlatego dla mnie nie jest już żadną alternatywą, bo wiadomo, że najpierw mechanika a na końcu sterownik w hierarchii zestawu LPG (pomijam montera-bo to naj, naj, najważniejsza sprawa).

PS. Myślisz, ze ten zestaw jaki podałeś założy, z nalezytą starannością, ktoś za 2500 pln?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Po 30 tysiach jazdy na gazie to zwrócą Ci się 2 turbiny. :)

Jeśli instalacja została odpowiednio dobrana, tzn. jej elementy są wystarczające aby obsłużyć taki silnik nie jeżdżąc na ubogiej mieszance to turbinie nic nie powinno się stać. Szybciej zabijesz turbinę nieodpowiednim postępowaniem (pałowanie na zimnym silniku/oleju, gaszenie silnika bez wystudzenia turbiny po pałowaniu) niż eksploatacją na gazie.

Jeśli instalacja nie została wstawiona 2-3 miesiące wcześniej, żeby łatwiej sprzedać auto i została odpowiednio dobrana i zamontowana to nie powinieneś mieć problemów z autem i turbiną.

Jeśli przeczytasz cały ten temat od początku do końca to będziesz wiedział, jakie graty muszą siedzieć pod maską w takim aucie, żeby bez problemowo latało.

Pozdrawiam!

Ps. Polecam też lekturę tego forum:

http://lpg-forum.pl/index.php?sid=1718218a1c8104b964e9c743e617bb13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymierzam sie do zakupu s3 jednak ma ono instalacje gazowa powiedzcie mi jak po 20 - 30 tys zachowuja sie wasze auta ? jak turbiny ?

jakie "turbiny" masz w S3? :gwizdanie:

Wez dokumenty instalacji i zobacz jakie graty zostaly wsadzone, wtryski, reduktor, sterownik, wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba, przeczytaj jeszcze raz to co zaznaczyłeś i nie zadawaj głupich pytań... :kox::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykres mojej furmanki na gazie

http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_aeb_moje_home_made_rezane_18t_lpg-t139258.0.html;new#new

gdyby ktos mial watpliwosci co do ogromnej straty mocy na LPG i calego zla z tym zwiazanego :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...