adams78 Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kupiłem z turbina bo sprzedający nie miał w swojej ofercie silnika 1,6 To było mocne
franio Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kupiłem z turbina bo sprzedający nie miał w swojej ofercie silnika 1,6 smileyTo było mocne decayed to miałeś szczęście
Nosb Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kolegi 1,8 T zagazowane Wdg mnie za***prza jak zle Wrzucilismy Scorpiona GT (bo ma robic chipa) + MagicJet... Jak pojezdzi troche to sie wypowie
plastuch Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Kolegi 1,8 T zagazowane Wdg mnie za***prza jak zle Wrzucilismy Scorpiona GT (bo ma robic chipa) + MagicJet... Hm... Może jeszcze zawcześnie żeby coś powiedzieć ale ja tam między benzyną a LPG różnicy ogromnej nie widze! Może troszke jest słabszy ale to trzeba by na hamowni sprawdzić. Generalnie sprawa przedstawia się tak tanio jak Diesel a zap...ala jak koliber
plastuch Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 yyy jak woda nie ma 25"C to jeżdzę musze kiedyś bujnąć autko tak do 100km\h na 3ce i zmienić na benzyne jak mega przyśpieszenia niebedzie to znaczy że dużo kuniów niezdechło
juby_p Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 jak juz tak chesz sprawdzać to ja bym sprawdził przy obrotach gdzie masz moc maksymalną
Nosb Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Plastuch chyba szuka dziury w calym Dla mnie pomyka identyk Pod noga roznica niezauwazalna bynajmniej dla mnie. A hamownia moze cos ustale w piatek jak zainteresowany moze ta moja pasc w koncu sprawdze
kepasa Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 pozwolę się wtrącić, mam gazik od jakiś 30-40 tys km i program na ok.180-190 kucy i lubię pocisnąć autkiem... więc teoria o spływającej głowicy jest trochę z kosmosu... auto chodzi jak na benzynie... a raczej czuję stratę każdego konika, np. jak jest cieplej to się wk...m że auto nie idzie... jak jest dobrze wyregulowane to nie ma prawa się nic stać... koleś który robił mi ustawienia, ma zagazowane STI i też mu głowica nie spływa do oleju....
Nosb Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Bo z gazem to jest tak jak ze wszystkim Mozna zamontowac i dobrze zamontowac a teraz policz ile razy przez te 30-40 tys gaz ci sei zwrocil jakies 3 razy
juby_p Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 pozwolę się wtrącić, mam gazik od jakiś 30-40 tys km i program na ok.180-190 kucy i lubię pocisnąć autkiem... więc teoria o spływającej głowicy jest trochę z kosmosu... auto chodzi jak na benzynie... a raczej czuję stratę każdego konika, np. jak jest cieplej to się wk...m że auto nie idzie... jak jest dobrze wyregulowane to nie ma prawa się nic stać... koleś który robił mi ustawienia, ma zagazowane STI i też mu głowica nie spływa do oleju.... kolega to nawet niewie jaki ma program i ile można zrobić programem w tym silniku i czym to grozi w przypadku instalcji LPG i ciekawe na czym jexdzi na BRC???? STI na LPI ?? czy zwykłej sekwencji ?
plastuch Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 kolega to nawet niewie jaki ma program i ile można zrobić programem w tym silniku i czym to grozi w przypadku instalcji LPG A czym to grozi?? Ja znam chłopaka który w 1.8T ma srogo nagrzebane w silniku nie tylko program i zagazował bestie. Przejechał troche kilometrów i jakoś tam nic niespływa
Nosb Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Gaz jest dobrym paliwem. Ma wieksza liczbe oktanowa ( mniejsze ryzyko spalania stukowego) , nie rozpuszcza oleju jak benzyna. Ma swoje minusy rowniez (chociazby wyzsza temperatura spalania - chociaz przy DOBRYM zestrojeniu wszystkiego jest nieduzo cieplej w komorze spalania niz na pb ). Generalnie moja mama ma B3 1,8 na gazniku (gaznik nie gaz ) moze z 85 hp... Gaznik sie zapchal , autko jezdzilo , tlok splynal... Silnik wymieniony.Teraz ma gaz , walnela juz z 30 tys i jakos nic nie splynelo Jak bedzie za ubogo to na wszystkim splynie : na benzynie przy 50 konikach czy na benzynie przy 300 konikach... Mielismy poloneza : od nowosci! przy 70 tys zalozony gaz... przy 160 tys spalila sie pompka , dojezdzil do 320 tys nie wachajac benzyny, lato , zima odpalanie na gazie... przy sprzedazy silnik iczywiscie zapalil od strzala , nie kopcil i pojechal dzielnie do nowego wlasciciela Gaz panowie nie jest zly ... Tylko kwestia w 95% jak go ktos zalozy i uzytkuje
Bogumił Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Mam pytanko do kepasa co zrobiłeś na początku? Czy najpierw dorzuciłeś program na większą ilość koni, czy zagazowałeś samochód?
plastuch Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Mam pytanko do kepasa co zrobiłeś na początku? Czy najpierw dorzuciłeś program na większą ilość koni, czy zagazowałeś samochód? jeżeli myślałeś o programie ale najpierw zagazowaleś auto i dobrałes odpowiednie graty to nic straconego zapodajesz program a puźniej dostrajasz mape gazu i powinno być ok jeżeli się nic niemyle Oblukaj pare stronek wcześniej Kolegi 1,8 T zagazowane Wdg mnie za***prza jak zle Wrzucilismy Scorpiona GT (bo ma robic chipa) + MagicJet... Jak pojezdzi troche to sie wypowie
juby_p Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 A czym to grozi?? a ile można zrobic koni bez wymiany wtryskiwaczy benzyny?? i co sie dzieje jak jesteś na granicy wydajności wtryskow benzyny Ja znam chłopaka który w 1.8T ma srogo nagrzebane w silniku nie tylko program i zagazował bestie. Przejechał troche kilometrów i jakoś tam nic niespływa no i dobrze jak nie tylko program;)
plastuch Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 a ile można zrobic koni bez wymiany wtryskiwaczy benzyny?? i co sie dzieje jak jesteś na granicy wydajności wtryskow benzyny no niewiedzialem więc pytam ale jak kolega ma 180KM to jeszcze nietkie znowu granice
juby_p Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 z tego co ja sie orientowalem 185 to mniej wiencj granica wtrysków i przy max mocy wtryski sie zapentlaja albo sa na granicy zapetlenia a instalacje LPG tego zabardzo nie lubią.
Nosb Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 juby_p moze i granica w tym silniku ... w starym AEB (95-96) sa dosc duze i obskakuja troche ponad 200 Pozatym mozna wsadzic regulator 4 bar ( taki polsrodek w sumie ale poradzili sobie nawet tak w nowszych modelach : masz mniej wydajne wtryski w nowszych turbo za to wiekszy regulatro paliwa ) I tutaj sie zgodze ze w nowszych turbo moze zachodzic tak jak mowisz zapetlanie wtryskow benzynowych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się