franio Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 a może to Twoje turbo jest oki? p.s. ważny jest sprawny termostat
adams78 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 mocno wlasnie nie,jak ja mam ja od sierpnia to nawet nie 0.5 litra,dziwi mnie to bo na swiatlach jak stoje to dymka pusci,przestanie puści i to nie zawsze,zalezy jak sie nazbiera pewnie.turbawke dopiero gdzies w kwietniu zrobie. a co do czujnika to jakie mial by teraz obiawy bedac nie w pelni sprawny? myslalem ze zestrojenie mam lpg bedzie problemem jak turbo trafione Sprawdź ciśnienie doładowania i sterowanie turbiny: WG, DV i N75. Pełno o tym na forum. Dopiero jak to zrobisz to pomyśl/lub nie o wymianie turbiny.
loloA4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 ciegno od WG mam urwane,a turbo szlak trafil i tak ,sprawdzalem bo luzy ma takie na osce ze masakra ,gora dol i do siebie.wirnikiem moge zadzwonic jak dzwonkiem;p N75 cyka jak Vagiem testowalem[br]Dopisany: 04 Luty 2010, 19:19_________________________________________________termostat sprawny? u mnie chyba jest oki,chodz nie wiem latem ponad 10 km na rsie musialem zrobic zeby bylo 90 czy to normalne?
franio Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 a w zimie trzyma temperature? ale w leci 10 km to troche nie naturalne
adams78 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Norma, jak po nocy masz ok 15st C w silniku i od razu jedziesz.
JackoJG Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Może ktoś zna dobrego gazownika na terenie Poznania. Mam zamiar zamontować instalację do 1.8 T (150 ps) i szukam fachowca !!!
Dev Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 podjedz na poznanski spot tam wskazą Ci dobrego gościa od junkersów
IREK-P Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 no ja nie wiem jak to jest ale dopuki jezdziłem na bp wszystko było ok jak załozyłem lpg 2 razy turbine regenerowałem po 1200pln za kazdym razem. w siniku wszystko ok termostat wymieniony, n75 wymieniony płyny tez cisnienie na cylindrach równo po 10 na kazdym. oleju nie bierze. pewnie zalezy jaka sztuka komu sie trafi albo sie ma szczęscie i sie jezdzi na lpg bez awaryjnie albo... w kazdym razie ryzyko jest zakładac lpg. pozdrawiam
sołtys85 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 no ja nie wiem jak to jest ale dopuki jezdziłem na bp wszystko było ok jak załozyłem lpg 2 razy turbine regenerowałem po 1200pln za kazdym razem. w siniku wszystko ok termostat wymieniony, n75 wymieniony płyny tez cisnienie na cylindrach równo po 10 na kazdym. oleju nie bierze. pewnie zalezy jaka sztuka komu sie trafi albo sie ma szczęscie i sie jezdzi na lpg bez awaryjnie albo... w kazdym razie ryzyko jest zakładac lpg. pozdrawiam A w czym niby gaz Twojej turbawce zaszkodził? Jedyne co mi przychodzi do głowy to bardzo uboga mieszanka i mega wysoka temperatura spalania przez co niechłodzona turbina padła po kilku ostrzejszych jazdach. Jak instalka dobrze założona to by na kompie wywaliło błąd no chyba, że instalator nie podpiął sondy lambda bo po co się przemeczac i robić sobie problemy. Nie interesowało Cie jaka była przyczyna regeneracji turbiny, pan z serwisu nie podał przyczyny bo może sam coś spaprał a jak klient niedociekliwy to po co Go uświadamiać. No chyba, że naprawiona została na gwarancji. To czy gaz tankowany na PB czy innej stacji to raczej do turbiny nic nie ma prędzej inne podzespoły by padły typu wtryski.
moskal Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 To czy gaz tankowany na PB czy innej stacji to raczej do turbiny nic nie ma prędzej inne podzespoły by padły typu wtryski. ja bardzo rzadko leje gaz na firmowych stacjach , przeważnie w "kioskach" , poprzednim autem było zrobione ponad 110.000km , obecnym koło 20.000 i nic nigdy sie nie działo.
IREK-P Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 hehe nie chodziło mi o to ze tankuje gaz na bp tylko ze jezdziłem na benzynie (pb98) gaz mam od sierpnia. byłem na konsultacji u innego gazownika i podpinał kompa to by raczej powiedział ze sonda nie podpięta, chyba. kompa to mi podpinali rózni spece do auta i 2 razy miałem ze maksymalne doładowanie turbo przekroczone ale podobno to usuneli i zero błedów. a ostatnim razem to mi tylni "wiatraczek" w turbo stanął w poprzek i cały srodek do wymiany. dociekałem dosyc długo co i jak dlaczego jedyne co do mnie z jego gadania dotarło to to że PECH czasem tak w zimie jest:) dodam jeszcze ze auto nie jest mocno eksploatowane raczej jazda oszczedna.
moskal Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 dodam jeszcze ze auto nie jest mocno eksploatowane raczej jazda oszczedna. błąd , AEB musi dostać czasem w pipke
sołtys85 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 hehe nie chodziło mi o to ze tankuje gaz na bp tylko ze jezdziłem na benzynie (pb98) gaz mam od sierpnia. byłem na konsultacji u innego gazownika i podpinał kompa to by raczej powiedział ze sonda nie podpięta, chyba. kompa to mi podpinali rózni spece do auta i 2 razy miałem ze maksymalne doładowanie turbo przekroczone ale podobno to usuneli i zero błedów. a ostatnim razem to mi tylni "wiatraczek" w turbo stanął w poprzek i cały srodek do wymiany. dociekałem dosyc długo co i jak dlaczego jedyne co do mnie z jego gadania dotarło to to że PECH czasem tak w zimie jest:) dodam jeszcze ze auto nie jest mocno eksploatowane raczej jazda oszczedna. Z tego co piszesz to nie wiem po co zabierasz zdanie jak Twoje awarje nijak sie mają do posiadanej instalacji gazowej!!!!!
IREK-P Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 w sumie to nie udowodnione czy awarie sie maja jakoś do mojej instalacji lpg czy sie nie mają chciałem tylko zauważyc ze to dośc dziwny zbieg okolicznosci ze po założeniu lpg zaczęło sie cos dziac i to dziac ostro:) (a ja ni ewierze w akie zbiegi okoliczności) pozdrawiam
franio Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 dodam jeszcze ze auto nie jest mocno eksploatowane raczej jazda oszczedna. błąd , AEB musi dostać czasem w pipke łoj prawda!!! a może turbawkę robił 2 razy, ale już może o przewodzie olejowym do turbiny nawet 1 raz nie pomyślał
sołtys85 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 w sumie to nie udowodnione czy awarie sie maja jakoś do mojej instalacji lpg czy sie nie mają chciałem tylko zauważyc ze to dośc dziwny zbieg okolicznosci ze po założeniu lpg zaczęło sie cos dziac i to dziac ostro:) (a ja ni ewierze w akie zbiegi okoliczności) pozdrawiam A ja odkąd mam LGP muszę wymieniać klocki hamulcowe i opony jakby zaczeły sie zużywać, a te wymiany oleju i filtrów co 10kkm to juz mnie wykańczają. Chyba sprzedam parcha i kupię jakiegoś bez gazu bo junkers to do kuchenek.
adams78 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 a ostatnim razem to mi tylni "wiatraczek" w turbo stanął w poprzek i cały srodek do wymiany. dociekałem dosyc długo co i jak dlaczego jedyne co do mnie z jego gadania dotarło to to że PECH czasem tak w zimie jest:) No to jest usprawiedliwienie zjebanej roboty - sam bym nie wpadł na lepsze :doh1: W porządnym warsztacie na naprawę turbiny dostaje się gwarancję i wtedy takie "dziwne zbiegi okoliczności " nie mają miejsca - wniosek taki, że chciałeś "zaoszczędzić" i robiłeś turbinę w jakiejś szopie A teraz masz jakieś całkowicie nieuzasadnione pretensje do instalacji gazowej i zaśmiecasz niepotrzebnie wątek Mam nadzieję, że wzorem większości "oszczędzających" (żekłbym skąpych) użytkowników LPG nie masz zubożonej mieszanki i do min. obniżonej temperatury przejścia na gaz... :gwizdanie:
okidoki81 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 z tego co slyszalem to te wasze 1.8 t sa dobre ale awaryjne
moskal Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 z tego co slyszalem to te wasze 1.8 t sa dobre ale awaryjne źle słyszałeś i to najprawdopodobniej z ust właściciela gnojowoza
okidoki81 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 to widocznie wszyscy maja gnojowozy[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 20:01_________________________________________________tez chcialem kupic 1.8t ale te turbiny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się