Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logów B6 1.9TDI PD 130HP AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! 

Z początku się przedstawie bo nie znalazłem odpowiedniego tematu na forum, Łukasz, kupiłem swoje kolejne Audi po zabawie z BMW, teraz już A4 i chciałbym przeanalizować logi. Zrobiłem je byle jak bo nie wiem jak robić logi w dieslu (1500-4000RPM więc niby tak jak powinno być), na jakich kanałach, ale może coś widać. Jeśli nie to proszę o liste logów do zrobienia, nie zrobiłem logów BS jeszcze bo nie ogarnąłem co się dzieje XD, chciałbym mniejwięcej określić stan wtrysków i turbiny. Przy dynamicznym kolo 3800 wywaliło notlaufa ale pozniej w drugich logach juz nie z tym ze zapomnialem o zakresie obrotowym na kanale 001. Dzięki.
 

(001,003,004)
(013,018,023)

 

 

\/ Widziałem ten temat, jutro albo dzisiaj zrobie logi na zimnym i na ciepłym

Edytowane przez Szczypi0R112
Opublikowano

Porobiłem logi, mam nadzieje że całkiem w miare, statyczne na zimnym i dynamiczne na ciepłym:

Zimny - 
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_S03L2.html
http://vaglogi.pl/log-001_004_013_nG2OMcr.html
http://vaglogi.pl/log-001_018_023_KzK4L0.html

Ciepły -
http://vaglogi.pl/log-001_004_HW1sUzh.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_010_Y0T8r.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_008_Cr65T.html

BS - 
http://vaglogi.pl/log-003_0M33H9U.html 
http://vaglogi.pl/log-011_G4TOtL.html

Tu jakiś random który nie wiem czy do czegoś się przyda ale to chyba był niechąco załaczony: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_225vjg.html

 

Jeszcze chyba by się przydało zrobić statyczne na ciepłym, nie? Czy to wystarczy? Głównie jak pompuje ciśnienie i jaki stan pompek mnie interesuje.

Opublikowano

Popraw kąt synchro bliżej zera, powinny nieco spaść korekcje jeszcze, do poprawy dynamiczny 003+008+011 3-4 bieg od 1200obr do 4000...bo z tego nic nie widać.

Opublikowano (edytowane)

Jak ten kąt poprawić bo jestem zielony, pierwszy mój diesel ale cośtam mechanicznie już działałem.
Zrobie na 4ym biegu ten log bo to było na trzecim i widocznie za mało czasu miał na to

Edytowane przez Szczypi0R112
Opublikowano

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2v3S8.html

http://vaglogi.pl/log-004_013_018_KLz68.html

4 bieg synchro stałe 0.0 poprawiłem logi, jak z tą 4tą pompką bo 0.5 to chyba duzo ale sie nie znam

Opublikowano

Nie wchodzą mi te logi coś...

Opublikowano

Dzięki Łukasz bo na tel to się masakra odpowiada i forum przegląda :P Lepiej mi było na taptalku ^^

Opublikowano (edytowane)

Turbo widać, że geometria się przycina, spróbuj rozruszać 3 bieg i kilka razy podeptać w podłogę, jak nie pomoże to do czyszczenia... Ale jest to na razie delikatne, więc dynamiczna jazda powinna rozwiązać problem notlaufów :P nie mul silnika i będzie dobrze...

Korekcje ostatecznie do 0.70 mg mogą zostać, ale raczej będzie już tylko gorzej i przydałoby się wymienić oringi na PD i przy okazji zamienić miejscami 2 z 1.

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Ale czekaj bo tam jest -1.5 na pierwszej pompce teraz jeśli dobrze widzę.

Opublikowano

No tak, ale problemem nie jest minusowa a dodatnia korekcja na 2 cylindrze, a w praktyce podmienia sie najmniej wydajny z najbardziej wydajnym ;)

Opublikowano

Ok myślałem że nie zauwazyles tam tej korekcji, ok wszystko w porządku. :)

Opublikowano (edytowane)

Oringi do PD da się dostać jako część zamienną w sklepie z częściami czy raczej inaczej to szukać? Ile to kosztuje i czy ciężko to wymienić i przełożyć miejscami? Bo widziałem że chyba trzeba pokrywe zaworów zdejmować?
Co do turbo jeżdże ekonomicznie/dynamicznie więc obstawiam bardziej czyszczenie chociaż kiedyś było gorzej, dostawała notlaufa i nie dało się nic zrobić a kiedy ja dostałem auto w swoje ręce to przez tydzień ją goniłem i jeździłem dynamicznie i koniec końców ustało, ostatnio pierwszy taki przypadek od dawna że załączyło ale tak wysoko jej nigdy nie kręce max 3k

Edytowane przez Szczypi0R112
Opublikowano

Zapraszam do lektury:

 Pompowtryski Demontaż-Wymiana-Ustawienie
 Naprawa pompowtryskiwacza - Zestawienie

Znajdziesz nr części i odpowiedzi na pytania, i podejmiesz decyzję czy zrobić samemu czy oddać komuś... ale mało który mechanik robi to ze starannością i jak serwisówka pisze :P

 

Opublikowano

Raczej wolałbym to zrobić sam, czyszczenie turbo jakie koszta? I czy może mi to zrobić bardziej ogarnięty mechanik czy raczej wysyłka?

Opublikowano

Tak naprawdę to łatwiej wyczyścić geometrię turbo niż zrobić dobrze uszczelnienia PD :P

 

Opublikowano (edytowane)

Tak myślałem, zapytam jakiegoś mechanika bo teraz zima więc nie chce mi się tego wyciągać a autem jeżdże do pracy więc muszę mniejwięcej określić sobie termin a mam jednego któremu mógłbym zaufać w takiej kwestii, póki co polatam trochę, "pokatuje" go może uda się odmulić bo też czuje że czasem nagle ma takiego kopa i raz jedzie lepiej raz gorzej, nie wiem czy to przez tą geometrie czy pompki, nie wiem jak z uszczelnieniami bo widzę że troche roboty jest a nie chce popierniczyć czegoś żeby mi potem zawór się z tłokiem nie przywitał bo myślałem że trochę mniej zabawy. :D

Edit: Dobra, mam termin na 11-12go lutego koszt 600zł za czyszczenie turbo i zmiane uszczelniaczy na pompkach, dam znać jak będę miał to zrobione i znowu zrobi się logi. Czyszczenie turbo 250, uszczelki 130zł robota 150.

Edytowane przez Szczypi0R112
Opublikowano

Te problemy to z geometrii, pompki pisałem Ci, że mogą jeszcze być, obserwuj co jakiś czas, jak dojdzie korekcja do +1mg to możesz wtedy myśleć o podmianie oringów :P

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...