mily Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Nie. Kolego nie mówie o podłodze tylko o prawej stronie, ściance. Tam też się zdejmuje ten boczek. I tam powinna być pompka. Tylko nadal nie wiem po co Ci ona?? Podłącz tak jak kolega w poście który Ci podesłałem i już.
joho Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 nie wiecie czy w audi a4 b5 mozna podlaczyc sterowanie samym bagaznikiem, tak jak jest na pilocie.. bo mam podlaczone wszystko, ale przycisk od bagaznika nie dziala, mruga tylko kierunkowskazem :/
mily Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Kolego po pierwsze będzie Ci potrzebne coś takiego: http://www.stig.pl/produkty.php?id_produktu=103&id=284 Po drugie w większości systemów to chodzi o otworzenie klapy w sensie uniesienie jej (tak jak byś wcisnął przycisk na klapie), a nie o otworzenie zamka, nie wiem czy rozumiesz, bo ciężko to wytłumaczyć. Ten przycisk otwiera klapę bagażnika, a nie zamek w bagażniku, więc najpierw musisz otworzyć centralny a później klapę. Są centralki otwierający tylko klapę i jej zamek, ale to wtedy bagażnik musi być na innym kanale (a w Audi jest wszystko na jednym).
dark79 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 w zaleznosci co kolega chce, moze tylko podlaczyc normalny elektryczny silownik i otwietac sam zamek bez otwierania klapy i to by bylo najrosadniejsze, wystarczylo by zdemontowac orginalny silownik pneumatyczny, zalozyc elektryczny, poprowadzic przewody od centralki zamka i tyle
mily Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 w zaleznosci co kolega chce, moze tylko podlaczyc normalny elektryczny silownik i otwietac sam zamek bez otwierania klapy i to by bylo najrosadniejsze, wystarczylo by zdemontowac orginalny silownik pneumatyczny, zalozyc elektryczny, poprowadzic przewody od centralki zamka i tyle I oczywiście trzeba zaślepić w takim przypadku wężyk, bo pewnie masz pneumatyczny zamek.
Sztomel Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 ny bo pewnie masz pneumatyczny zamek.znympowiedzcie koledze jak to jest z tym zamkiem, bo rozpisujemy się już na 2 stronę a dalej nic nie wiadomo, niezwłoczna reakcja rygla zamka przy sterowaniu elektrycznym i pewna zwłoka przy sterowaniu pneumatycznym, mam Golfa Mk4, zamek elektryczny i reakcja natychmiastowa a wiem, że kumpel z A38L miał zwłokę przy pmneumacie - zaprzeczcie albo potwierdźcie bo jest to proste sprawdzenie i nie trzeba szukać żadnej pompy - tylko szybkie odpowiedzi.
mily Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 ny bo pewnie masz pneumatyczny zamek.znympowiedzcie koledze jak to jest z tym zamkiem, bo rozpisujemy się już na 2 stronę a dalej nic nie wiadomo, niezwłoczna reakcja rygla zamka przy sterowaniu elektrycznym i pewna zwłoka przy sterowaniu pneumatycznym, mam Golfa Mk4, zamek elektryczny i reakcja natychmiastowa a wiem, że kumpel z A38L miał zwłokę przy pmneumacie - zaprzeczcie albo potwierdźcie bo jest to proste sprawdzenie i nie trzeba szukać żadnej pompy - tylko szybkie odpowiedzi. To już jest wyjaśnione jest tak jak piszes, pneumatyczny działa cicho i słychać ciche buczenie pompki i zamykanie trwa ciut dłużej niż w elektrycznym. W elektrycznym słychać siłowniki (tak jak by się zamykało sejf) i jest szybszy. Teraz kolega się pytał jak wykorzystać dodatkowy przycisk do kufra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się