domjenick Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 w zamku pneumatycznym bagaznik musi byc otworzony poprzez nacisniecie zamka,a centralny otwiera mechanizm zamka centralnego ,a nie samego mechanizmu zatrzasku klapy,co juz eliminuje go do otwarcia z pilota-oczywiscie tak,jak pisze mily-da rade ,ale po przerobkach,silownik na mechanizm otwierania,lub central sterowany elektrycznie,ale w seryjnym centralu nie spotkalem B5 z takim czyms,co do zamykania sie samoistnego-moze byc taka opcja w centralnym-w seryjnym centralu tez mozna uruchomic podobne opcje antykradziezowe,(zeby na swiatlach nikt ci nic nie wyjal z auta,czy bagaznika) jak,zamykanie sie po przekroczeniu jakiejs predkosci ,lub po przekreceniu stacyjki zalezne od modelu-powinno byc opisane w instrukcji alarmu,o ile takowa dostales z alarmem
mily Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 w zamku pneumatycznym bagaznik musi byc otworzony poprzez nacisniecie zamka,a centralny otwiera mechanizm zamka centralnego ,a nie samego mechanizmu zatrzasku klapy,co juz eliminuje go do otwarcia z pilota-oczywiscie tak,jak pisze mily-da rade ,ale po przerobkach,silownik na mechanizm otwierania,lub central sterowany elektrycznie,ale w seryjnym centralu nie spotkalem B5 z takim czyms,co do zamykania sie samoistnego-moze byc taka opcja w centralnym-w seryjnym centralu tez mozna uruchomic podobne opcje antykradziezowe,(zeby na swiatlach nikt ci nic nie wyjal z auta,czy bagaznika) jak,zamykanie sie po przekroczeniu jakiejs predkosci ,lub po przekreceniu stacyjki zalezne od modelu-powinno byc opisane w instrukcji alarmu,o ile takowa dostales z alarmem Ale jemu zamyka tylko bagażnik, i ja zgłupiałem, czyżby bagażnik był zamykany elektrycznie z siłownika a nie z pompki ?? No bo na pompce to by musiały iść dwa kanały. Precież nie ma opcji zamknięcia tylko bagażnika bez zamykania drzwi na pneumatycznym zamku.
Pawci_o Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 koledzy z mam bagażnik zamyka mi sie z pompki.. tylko jeszcze muszę zwrócić uwagę czy w momencie jak przekręcam stacyjkę to pompka pracuje i zamyka bagażnik.. rozmawialem z kolegą który pracuje jako elektromechanik i mówił że bez problemów można podłączyć tą dodatkową opcję do pilota (otwieranie bagażnika) ale trzeba zamontować dodatkowo jakiś przekaźnik...
domjenick Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Ale jemu zamyka tylko bagażnik, i ja zgłupiałem, czyżby bagażnik był zamykany elektrycznie z siłownika a nie z pompki ?? No bo na pompce to by musiały iść dwa kanały. Precież nie ma opcji zamknięcia tylko bagażnika bez zamykania drzwi na pneumatycznym zamku. jest tylko opcja,calkowitego odciecia impulsu-jak przekrecisz kluczyk w prawo(o ile dobrze pamietam) i go wyjmiesz w takiej pozycji,po otwarciu centrala,bagaznik dalej jest zamkniety,trzeba ponownie zamek w bagazniku przekrecic na ''srodek'' i wtedy wraca do normy-ale skoro jemu blokuje-musi byc albo elektryczny,albo osobne sterowanie pneumatyka-i tu moga byc dwa kanaly,jeden do calosci,drugi tylko do bagaznika-najlepiej to trzebaby to zobaczyc,bo teraz to tytlko mozna teoretyzowac
fantastic Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 1.mam kilka zastrzeżeń do tego opisu: - mianowicie może nie działać jeśli sterownik będzie wyprodukowany przez inną firmę dlatego każdy powinien trzymać sie swojej instrukcji którą dostanie z urządzeniem bo w przeciwnym razie można łatwo spalić sterownik i nie dziwcie sie że wam nie działa, przecież nikt w chinach i innych państwach nie ustalił żadnej normy że na otwieranie ma być zielony kabel a na zamykanie niebieski ! Ja w swoim sterowniku wyjście na kierunkowskazy miałem 2 kolory żółte a kolega tu pisze że ma brązowo-czarny i brązowy !!! 2. z tego co wyczytałem z instrukcji w B5 wychodziła z opcją centralnego zamka która po 1 przyciśnieciu pilota otwierała tylko drzwi kierowcy i klapkę wlewu paliwa a dopiero za drugim razem resztę drzwi i klapę bagażnika, pompka w bagażniku miała wtedy 2 kanały powietrzne, jakaś opcja komfortu chyba taka była... ....może kolega ma tą opcje ale coś skopane jest i nie działa to prawidłowo
mily Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No bo on pisał na swoim przykładzie, oczywiście schemat producenta jest ważniejszy. A co do drugiego punktu to nie mam pojęcia ale może i faktycznie tak było. Z tego co ja się orientuję to takie auta wychodziły na rynek amerykański, bo u nich to standard, że po otworzeniu z pilota otwierają się drzwi kierowcy. Dopiero drugie naciśnięcie otwiera resztę. Ale u nas w Europie to chyba tak nie było, ale nie wiem na 100%. Moim zdaniem nie ma co gdybać, tylko podjechać do elektryka.
domjenick Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ale u nas w Europie to chyba tak nie było, ale nie wiem na 100% bylo ,jako opcja dodatkowa,poprzez zmiane kodowania w sterowniku i to sie nazywa selektywne otwieranie-nie we wszystkich modelach mozna to zastosowac,ale glownie chodzilo o to,ze po zamknieciu zamkow -pierwsze otwarcie drzwi kierowcy,nastepne reszta zamkow,tak samo w srodku zamkniecie przyciskiem,lub po okreslonej predkosci -otworzenie raz pociagniecie klamki(drzwi kierowcy) nastepne odblokowuje reszte,zmiana kodowania w sterowniku -o ile dobrze pamietam +00004 ki tutaj moze byc konflikt,bo zamek jest do tego przystosowany,ale kodowanie jest inne-ale to tylko moja teoria...[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 22:59_________________________________________________dzisiaj tak myslalem i moze mozna sprobowac zmienic kodowanie w sterowniku,bez wzgledu na to,jakie jest kodowanie(zapisac najlepiej przed jakimkolwiek dzialaniem) i odjac od tej wartosci -00016-ta funkcja w sterowniku jest odpowiedzialna za zamykanie bagaznika po przekroczeniu 5 km/h...zawsze mozna sprobowac-moze pomoze a jak nie bedzie zadnej pozadanej reakcji-powrocic do wartosci,jaka byla wczesniej...
wroobelek Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam. Mam inny problem z tym podłączeniem. Podłączyłem dokładnie z opisem a A4 1995 sedanie i działa jak należy. Ale podłączałem wczoraj koledze w A4 avant 2000r i jest dziwny objaw. Zamyka, szyby dojeżdżają, ale jak otwieram, to wszytsko fajnie, oprócz tego, że otwiera mi bagażnik. Słychać takie kliknięcie i klapa lata luźno.. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ja bym sprawdzil polaczenie przy pompce,a wlasciwie przy mechanizmie otwierania zamka
wroobelek Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 W mechanizmie klapy sterownik podaje impuls bezpośrednio na siłownik, a powinien tylko na mikrostyk, który odryglowuje w momencie naciśnięcia.
jarek3251 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 panowie a co zrobic jak u mnie nie ma tych kabli od zamykania i otwierania jak pokazuje kolega z pierwszego posta???
pysio30 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 dzisaj wlasnie podlaczylem wg opisu powyzszego i jest OK tez kupilem moj zestaw dokladnie taki sam jak kolega za 1 euro na ebey chcialbym tylko dodac ze u mnie bylo tak ze bialo-czyrny kabelek pasuje do bialo szarego w aucie a bialy do niebiesko-czerwonego , inaczej przyciski dzialaja odwrotnie- moze sie komus przyda ta informacja.
MłodyA4 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Mentos pytanie za milion punktów co w końcu zrobiłeś z tym imo?? :gwizdanie: te piloty mają miejsce na to aby przełożyć oryginalną pestke??
kori Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Podobnie do użytkownika kasal mam problem że zamyka się z pilota lecz otworzy już nie otwiera. Sterownik pyka lecz pompki nie załącza. Co radzicie ? Przyczyne znalazłem ! Otóż w moim przypadku na kabel otwierania masa musi byc podana dwukrotnie, natomiast sterownik podaje tylko raz, teraz myślę jak zrobi aby było ok
Miszka82 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Mentos pytanie za milion punktów co w końcu zrobiłeś z tym imo?? :gwizdanie: te piloty mają miejsce na to aby przełożyć oryginalną pestke?? maja miejsce kolego na 100% sam to zrobilem u siebie, mozesz ta pestke przykleic izolacja delikatnie lub klejem (ja sie balem klejem zeby nie uszkodzic) ale miejsca w piloscie duz i najlepiej jak najblizej kluczyka, bo jak dalem gdzies dalej to po odpalenie silnika zaraz gasna wiec musi byc immo blisko kluczyka
Miszka82 Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 jeszcze jedno, kolory kabli nie zawsze sa takie same, u mnie bylo tak, ze sterowanie centralnym zamkiem bylo tak jak opisal mentos, natomiast domykanie szyb w moim przypadku to kabel bialo brazowy(mam troszke inna kostke ktora musialem rozebrac, ale jest to ta sama kostka), a jesli chodzi o awaryjne to kable koloru: bialo-czarny i zielono czarny.Ale Twoj opis Mentos very good !
irrass111 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam, zakupiłem sterownik centralnego zamka MAXICAR 686. Na początku podłączyłem zgodnie ze schematem sterowania zamkiem pneumatycznym. Efekt był taki, że działało zamykanie a otwieranie już nie, trzeba było otwierać kluczykiem. Następnie podłączyłem zgodnie ze schematem sterowania "minusem". I tutaj jest tak, że pilot zamyka wszystkie zamki, ale podczas otwierania otwiera dodatkowo klapę bagażnika (jest luźna). Nie wiem czy to istotne ale podczas otwierania z pilota światła migają 3 razy zamiast dwóch. Co muszę zrobić żeby podczas otwierania klapa się tylko odblokowała ale nie otworzyła, tzn nie była luźna??? Dodam, że zamykanie i otwieranie oraz domykanie szyb działa w 100% "z kluczyka". Wszystkie zamki są w 100% sprawne. Proszę o jakąś sugestię i radę. Pozdrawiam, Iras.
mily Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Był ten problem opisywany nie raz. Podłączyłeś się pod kabel który otwiera wszystko. Musisz znaleźć kabel na otwarcie, który otwiera tylko drzwi. Czy masz gdzieś przycisk centralny który zamyka i otwiera drzwi?? U mnie jest on zlokalizowany przy klamce otwierania drzwi kierowcy. Pod te kable się wepnij są najpewniejsze.
irrass111 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Dzięki za info. Dziś oko ło 18 podepnę się jeszcze pod kostkę z kablami: SZARO/BIAŁY - OTWIERANIE i BRĄZOWO/BIAŁY - ZAMYKANIE (sterowanie minusami). Dostałem jeszcze info od człowieka , od którego kupiłem sterownik żeby ustawić czas impulsu na 0,5 sek. Wieczorem opiszę co i jak, mam nadzieję, że będzie ok. Pzdr, Iras ----------------------------------------------------------------------------------------- Problem rozwiązany, "mily" dzięki za naprowadzenie odnośnie podłączenia pod właściwy kabel. Podłączyłem się do kostki z kablem: SZARO/BIAŁY - OTWIERANIE. Natomiast nie było wniej kabla BRĄZOWO/BIAŁY - ZAMYKANIE, ale okazało się że funkcja ZAMYKANIE jest realizowana przy zamykaniu szyb, a dokładnie (tu cytat z postu "wituxa": "Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika )". Dodatkowo czas impulsu sterownika ustawiłem na 0,5 sek. Pozdrawiam, i dzięki za pomoć. Iras.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się