misiek23 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam. Koledzy mam jedno pytanko czy jest jakaś firma tych sterownikow na ktora warto zwrocic uwagę, czy to obojętne. Bo przymierzam sie do kupna. Dzięki i pozdrawiam
MENTOS Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Jak dla mnie to wszystkie są takie same to że tam na niektórych jest logo firmy nie znaczy że różni się czymś w środku (elektroniką) jeżeli chodzi o ten model .
mily Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam. Koledzy mam jedno pytanko czy jest jakaś firma tych sterownikow na ktora warto zwrocic uwagę, czy to obojętne. Bo przymierzam sie do kupna. Dzięki i pozdrawiam Ja polecam chińszczyznę STIG (www.stig.pl), bo są tanie. Sam kupiłem ok roku temu i narazie jest ok. Jak dla mnie to wszystkie są takie same to że tam na niektórych jest logo firmy nie znaczy że różni się czymś w środku (elektroniką) jeżeli chodzi o ten model . Różni się i to znacznie, układy są te same, ale jakość elementów (oporników itp) jest dużo lepsza (dlatego są też droższe). Np, jeżeli opornik ma 1kOhm to w chińskim urządzeniu jest dopuszczalna rozbieżność +-10% czyli 100 Ohmów (sporo), a oporniki stosowane przez renomowane firmy mają odchyłkę rzędu 1%. I te 10% powoduje kiedyś spalenie się któregoś elementu (albo i nie, to jest małe losowanko). Tylko zamek centralny nie jest skomplikowanym układem i moim zdaniem nie ma sensu kupować czegoś z wyższej półki.
Merfi Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 witam. napisze jak zamontowalem u siebie centralny z alarmem w audi a4 b5 rocznik 2000. ja kupilem alarm inferno polski z homologacja i gwarancja 2 lata. kierunki: czarny z zielonym i czarny z bialym w slupku kierowcy w wiazce pod wszystkimi kostkami. krancowka kierowcy w kostce jak w opisie pierwszego postu kabelek brazowy z zoltym, reszta drzwi brazowy z bialym ale juz nie w kostce a w wiazce ponizej tej kostki tam gdzie kierunki, sterowanie zamkiem pneumatycznym kabelki SZARO/BIAŁY - OTWIERANIE i BRĄZOWO/BIAŁY - ZAMYKANIE (sterowanie minusami)
spec Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Mam pytanie bo nie wiem czy dobrze wszystko zrozumiałem. W audi sterowanie centralnym zamkiem odbywa się za pomocą sygnału minusowego zarówno do otwierania jak i zamykania, tak?
darooo Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Witam, Jest możliwość, że u są różne ilości i rodzaje kostek? Avant 1997 roku wiec tylko rok młodszy od samochodu autora postu a domykania szyb za diabli nie mogę znaleźć, wszystko inne śmiaga, migacze, centralka. Obadałem całą kostkę na którą wskazuje MENTOS, po przez mierzenie miernikiem każdego kabla przy domykaniu szyb (normalnie z kluczyka idzie otworzyć/zamknąć) i nigdzie nie było zmiany w napięciu... sprawdzałem inne obok na wyrywki ale się poddałem. Dodam, że u mnie jakość dziwnie to dział na 6V a nie na 12V więc podłączenie samego sterowania zamkiem tez mam w innych kablach ale to akurat działa bez zarzutu. Zamek pneumatyczny ustawiony na pół sekundy sterowny plusem. I jakoś nie mogę pojąć jak jeden kabel (u mnie zielony) może obsłużyć otwarcie/zamknięcie szyb? To chyba powinny być dwa, na otwarcie i na zamknięcie tak jak to jest przy zamknięciu/otwarcia zamku centralnego. Zwracam się do Was z pytaniem gdzie jest/ gdzie podłączyć kabel od funkcji komfortu tak aby przytrzymując przycisk na pilocie szyby się zamykały/otwierały? Sprzedający chyba mnie zlał, ani wysłanej instrukcji ani dosłanej na maila jak prosiłem później... a inne posty jakoś nie rozwiązują mojego problemu ewentualnie po za: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_podlaczenie_sterownika_centralnego_zamka_opis_i_zdjecia-t68804.0.html;msg1009606#msg1009606 ale tego jeszcze nie sprawdzałem... chodź i tego nie do końca kumam no było by zamykanie a jak otwieranie? Bo tylko jeden kabel jest... Proszę o pomoc bo samochód rozbebeszony A sterownik taki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=725485714
MENTOS Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 1 przycisku nie trzeba przytrzymywać to działa automatycznie 2 kostki szukaj tak: przekręć kluczyk w drzwiach do oporu (zamykanie) i trzymaj w tej pozycji, albo niech ktoś ci pomoże a ty w tym czasie szukaj impulsu
grzesu3 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam, Jest możliwość, że u są różne ilości i rodzaje kostek? Avant 1997 roku wiec tylko rok młodszy od samochodu autora postu a domykania szyb za diabli nie mogę znaleźć, wszystko inne śmiaga, migacze, centralka. Obadałem całą kostkę na którą wskazuje MENTOS, po przez mierzenie miernikiem każdego kabla przy domykaniu szyb (normalnie z kluczyka idzie otworzyć/zamknąć) i nigdzie nie było zmiany w napięciu... sprawdzałem inne obok na wyrywki ale się poddałem. Dodam, że u mnie jakość dziwnie to dział na 6V a nie na 12V więc podłączenie samego sterowania zamkiem tez mam w innych kablach ale to akurat działa bez zarzutu. Zamek pneumatyczny ustawiony na pół sekundy sterowny plusem. I jakoś nie mogę pojąć jak jeden kabel (u mnie zielony) może obsłużyć otwarcie/zamknięcie szyb? To chyba powinny być dwa, na otwarcie i na zamknięcie tak jak to jest przy zamknięciu/otwarcia zamku centralnego. Zwracam się do Was z pytaniem gdzie jest/ gdzie podłączyć kabel od funkcji komfortu tak aby przytrzymując przycisk na pilocie szyby się zamykały/otwierały? Sprzedający chyba mnie zlał, ani wysłanej instrukcji ani dosłanej na maila jak prosiłem później... a inne posty jakoś nie rozwiązują mojego problemu ewentualnie po za: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_podlaczenie_sterownika_centralnego_zamka_opis_i_zdjecia-t68804.0.html;msg1009606#msg1009606 ale tego jeszcze nie sprawdzałem... chodź i tego nie do końca kumam no było by zamykanie a jak otwieranie? Bo tylko jeden kabel jest... Proszę o pomoc bo samochód rozbebeszony A sterownik taki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=725485714 Mam ten sam problem i zielony kabel w centralce jak Ty. Narazie dałem sobie z tym spokój, walczyłem z tym pare godzin. Jak Ci się uda to rozwiązać to chętnie sprawdze u siebie.
Miszka82 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 instalowałem jakiś czas tem sterownik wg schematu jaki opisał Mentos, wszystko gra i buczy prócz jednego: domykanie szyb raz działa, raz nie działa, raz zamknie się szyba do połowy, raz zamyka się cała "na raty" co kilka sekund po troszku, a jeszcze kiedy indziej zamyka się po np 2 min od zamknięcia furki.... wiecie może co może być przyczyną ? ? ? z góry dzięki
pilus16 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 a ja mam takie pytanie: jeśli mam anglika to ta kostka będzie się znajdować po prawej stronie? pozdrawiam
Miszka82 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 a ja mam takie pytanie: jeśli mam anglika to ta kostka będzie się znajdować po prawej stronie? pozdrawiam na logikę tak właśnie powinno być, przecież oni to montowiali wszystko bliko siebie, licznik, bezpieczniki, wszystkie sterowania w manetkach, kostki więc tak powinno być, ale co za problem sprawdzić 10 min i masz wszystko jak na dłoni a z moim zapytaniem ktoś...coś..wie ?
pampuch1 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witajcie. Mozecie mi podac jakis model Centralki jaki mam kupic?? NIe drogi tak do 100zł zeby mial domykanie szyb i centralnego zamka bo alarmu to nie mam. MOze byc taki?? http://moto.allegro.pl/item841265945_sterownik_c_zamka_twoje_logo_maxxxx_funkcji_dioda.html Od razu pisze ze nie mam domykania szyb z kluczyka.
darooo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 http://moto.allegro.pl/item841265945_sterownik_c_zamka_twoje_logo_maxxxx_funkcji_dioda.html Wydaje się być ok. Jak te wszytskie na allegro <hr> Może znajdzie się jakaś mądra głowa która mi pomoże/podpowie w czym mój problem. Założyłem sobie radiową centralkę do zamka centralnego (standard z allegro) wszytko git podpięte działa (prócz domykania) i jeżdżę już z tak z 2-3 miechy i czasami jest taka akcja, że wysiada centralny zamek z pilota i z kluczyka, oświetlenie kabiny po otworzeniu drzwi (ręcznie dział) oraz elektryczne szyby, po czym wraca samo po 1-2 dniach. Czasami słyszę podczas jazdy jak centralka "pompuje" tzn. otwiera się w kółko bo jak zamknę ręcznie centralkę od środka przyciskiem to zaraz mi się otworzy. Po robi sobie tak parę razy i przestaje, nie ma reguły, czy po starcie czy po godzinie jazdy czy pod koniec różnie! Centralka była robiona porządnie, miałem czas i wszystko ładnie lutowałem na 98% nie ma mowy aby któreś połączanie było złe... Dodam tylko, że podczas próby znalezienia domykania szyb wtykałem ten kabelek z centrali z różne miejsca podawane na forum i w pewnym momencie było "bzzzzzzzz" i przez chwile poczułem spaleniznę z pudełka centralki, ale to było podczas podłączania, domykania w końcu nie podpiąłem ale reszta działała, migacze, zamykanie, otwierania. Tylko teraz te jaja się dzieją z 4 razy już po 1-2 dni. I teraz o co chodzi? Logicznie rozumując centralka radiowa "sama" co jakiś czas podaje sygnał na centralkę zamka, że ma się otworzyć lub sama centralka to robi... Ale dlaczego co i jak... Pomocy bo nie widzi mi się tego wszystkiego wlutowywać i odsyłać na gwarancje.
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 instalowałem jakiś czas tem sterownik wg schematu jaki opisał Mentos, wszystko gra i buczy prócz jednego: domykanie szyb raz działa, raz nie działa, raz zamknie się szyba do połowy, raz zamyka się cała "na raty" co kilka sekund po troszku, a jeszcze kiedy indziej zamyka się po np 2 min od zamknięcia furki.... wiecie może co może być przyczyną ? ? ? z góry dzięki zacytuję sam siebie ale nurtuje mnie ten temat, zaniedługo zrobi sie ciepło i będzie można pogrzebać w autku więc może ktoś coś doradzi ? A moje pytanie jest w cytowanym powyżej tekście
turbobastard Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 moze i kazdy wie jak ale ja jestem ten co jednak nie wie dzie to zasilanie podpiac czyl;i kabel czarny i czerwony prosze ja was, nie wiem gdzie ida kable od zapalniczki bo i nie chce mi sie odkrecac calej tej srodkowej konsolki, pomoze mi je ktos znalezc? wchodza z tego co wymacalem do niej brazowy, i niebiesko-czerwony oraz niebiesko-bialy. Powiem tak, rozne opisy mowia o roznych kolorach, ja podlaczylem czerwony do plusa nad tymi wszystkimi wtyczkami, czarny oraz zolty i zolto-czarny do masy, i bialy oraz bialo-czarny do niebiesko-czerwonego i bialo-szarego po czym chcialem sprobowac czy to dziala zamknalem z kluczyka otworzylem z pilota i tyle pompka pochodzila i juz nic mi sie nie otwiera i nie zamyka, niedawno wymienialem pompke bo mi padla i teraz znowu? zalamalem sie, chyba ze to jakis bezpiecznik? wczesniej jak pompka padla to przy przekreceniu kluczykiem na otwarty zapalalo sie swiatlo w kabinie a teraz nic sie nie dzieje. Na szczescie to tylko bezpiecznik, tylko dlaczego ?
vauxhall95 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam kupilem scyzoryk z allegro.I niewiem jak go rozpolowic aby nie polamac, zeby pestke z immo przelozyc.Prosze o pomoc Tutaj dam link jaki to scyzoryk:: http://allegro.pl/item951358321_sterownik_zamka_vw_golf_passat_polo_bora_2x_logo.html[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 14:59_________________________________________________Dobra juz sie uporalem z tym
fantastic Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 moze i kazdy wie jak ale ja jestem ten co jednak nie wie dzie to zasilanie podpiac czyl;i kabel czarny i czerwony prosze ja was, nie wiem gdzie ida kable od zapalniczki bo i nie chce mi sie odkrecac calej tej srodkowej konsolki, pomoze mi je ktos znalezc? wchodza z tego co wymacalem do niej brazowy, i niebiesko-czerwony oraz niebiesko-bialy. Powiem tak, rozne opisy mowia o roznych kolorach, ja podlaczylem czerwony do plusa nad tymi wszystkimi wtyczkami, czarny oraz zolty i zolto-czarny do masy, i bialy oraz bialo-czarny do niebiesko-czerwonego i bialo-szarego po czym chcialem sprobowac czy to dziala zamknalem z kluczyka otworzylem z pilota i tyle pompka pochodzila i juz nic mi sie nie otwiera i nie zamyka, niedawno wymienialem pompke bo mi padla i teraz znowu? zalamalem sie, chyba ze to jakis bezpiecznik? wczesniej jak pompka padla to przy przekreceniu kluczykiem na otwarty zapalalo sie swiatlo w kabinie a teraz nic sie nie dzieje. Na szczescie to tylko bezpiecznik, tylko dlaczego ? kolego jak masz taką wiedzę o elektryce to lepiej niech ci ktoś pomoże co bardziej kojarzy lub oddaj auto do zakładu bo jeszcze spalisz instalację albo siebie razem z autem :gwizdanie:tam jest tyle opcji, centralki z allegro,kilka różnych pompek, kabli zależnych od wyposażenia że nikt ci na forum nie opisze jak to powinno się podłączyć bez obejrzenia auta
vauxhall95 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Koledzy a jak to jest z centralka ktora ma wtyczke a obok takie dwie male i jedna jest do sterowania centralnym(chyba) pisze na niej 3,5s czyli raczej do pneumatycznego i obok niej pisze PLUS I MINUS.??[br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 06:41_________________________________________________Jeszcze mam pytanie bo na tym schemacie pisze,,fioletowy +12v - swiatla pozycyjne,a ja chcem miec kierunki,wg schematu wychodzi jeden kabel na swiatla,kierunki ,a wedlug podlaczenia MENTOSA potrzeba dwoch.Sterownik firmy STEELI MEN.
domjenick Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane
turbobastard Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ja tak dodam jeszce od siebie, w tym przekazniku z allegro z jednym zielonym kablem do tzw komfortu, dnie dziala on jak kluczyk ze otwiera szyby przy dluzszym przytrzymaniu, podlacza sie go od zamykanie i tak jak powiedzial mi sprzedawca przekaznik domyka szyby sam jesli sa otwarte bez przytrzymywania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się