Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analizę logów AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Prosił bym o analizę logów autko moim zdaniem straciło moc i trochę zwiększyło się zużycie paliwa i notorycznie wywala błąd P0411.

Sprawdzałem przepływomierz który był cały zasyfiony oczywiście go wyczyściłem ale nie wiem czy działa poprawnie.

Pozdrawiam.

LOG-01-002-033-xxx.CSV

LOG-01-003-020-xxx.CSV

LOG-01-115-118-xxx.CSV

Opublikowano

Przepływomierz trup i na przyszłość logi wrzucaj na vaglogi.pl i wklejaj tylko linki.

Opublikowano

Dziękuje za szybką odpowiedź co do logów następnym razem wrzucę przez stronkę. Przepływomierz tylko BOSCH czy coś innego?

Opublikowano
7 minut temu, Aleosochodzi napisał:

Przepływomierz tylko BOSCH czy coś innego?

Tylko z boscha.

Opublikowano

Teraz jest ok.

Opublikowano

Autko w trafiło do tunera na program. Tuner stwierdził że WG jest do wymiany bo nie trzyma ciśnienia możecie po logach stwierdzić czy faktycznie tak jest według mnie trzyma. Stwierdził jeszcze że pompa paliwa nie wyrabia bądź jest przy pchany filtr paliwa którymi logami mogę to sprawdzić. I jeszcze jedno pytanie po takich logach można oszacować moc auta bo z hamowanie quattro to nie taka prosta sprawa.

 

http://vaglogi.pl/log-020_033_002_zEHdR.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_003_kx11Q.html

Opublikowano (edytowane)

Po logach z turbo wygląda, że jest ok, a pompa rzeczywiście nie daje rady. W granicach 170 może jest ?

Po wymianie przepływki było zrobić 2+33 to byś się dowiedział o pompie...

Edytowane przez przem8
Opublikowano

170 tyłka nie urywa ale moment musiał wzrosnąć bo lepiej jeździ i po moich obliczeniach elastyczność wzrosła o jakieś 2s 40-100km/h. Możesz mi powiedzieć w której kolumnie widać wartości związane z ilością paliwa i jak je czytać. Co do pompy kupić ori czy coś innego? 

Opublikowano (edytowane)

image.png

Nie wiem czy dobrze to interpretuję w zaznaczonych zakresach powinienem mieć dla max 6240RPM 19,23 6360RPM 18,86 i 6480RPM 18,5. Czyli paliwa "starcza" do 4720RPM?

Edytowane przez Aleosochodzi
doprecyzowanie pytania
Opublikowano

Dobrze interpretujesz, bo wyliczyłeś maksymalny czas wtrysku dla tych obrotów.

Pompa raczej tylko nowa i jeśli uda Ci się dorwać wkład to vdo lub pierburg, a jak nie to zostaje cały kosz z vdo. Nie wiem czy ten program jest taki dobry, bo góra praktycznie nie ruszona z doładowaniem ale to zapewne przez braki paliwa. Było doprowadzić auto do normalności jak wyszło w trakcie co go boli i dopiero program, bo teraz to chyba jeździsz na takim niedorobionym sofcie ?

Opublikowano

Pogratulować tunera co robi program na niesprawnym aucie :) .

Opublikowano

Dogadałem się z nim że jak ogarnę wg i zmienię pompę to mam do niego podjechać tylko nie wiem czy wastegate faktycznie jest do roboty. 

Opublikowano

Panowie sorka że tak truję:) co oznacza pozycja load tzn wiem że to obciążenie ale jak mam interpretować to?

image.png to jest wartość po programie która dochodzi do 147%

 

 

image.pnga to wartość przed i nie przekracza 100%

 

 

Opublikowano

Tylko, że pokazujesz wartości load z grupy 2 i 3. W gr. 3 nigdy nie przekracza 100%, a w gr. 2 może być i 190% ?

Opublikowano (edytowane)

Czyli w każdym kanale load inaczej jest obliczane dobrze wiedzieć:)

Kanał 115 przed programem max 112% po programie max147% czyli o 35% wzrosło obciążenie silnika czy turbo?

Edytowane przez Aleosochodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...