turdzi Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Mam pytanko odnosnie wymiany PD w 2.0 TDI BLB. Czy ktos moze mi dokladnie powiedzic co bede potrzebowal do tej operacji poza nowymi PD oczywiscie. -Uszczelke pokrywy zaworow , -uszczelniacze PD ? -i cos jeszcze. Jak skomplikowana jest to operacja.Czy potrzebne jest jakies pecjalne narzedzie ? Slyszalem ze w fordach np: trzeba jechac do ASO i cos tam progranowac jak to wyglada w Audi. Dostalem wycene robocizny z ASO u siebie w na miejscu i lekko mnie scielo z nog ( 4200 zl w przliczeniu na PLN )
Sztomel Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 nie jest to BLB ale ogólne zasady są niezmienne : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161&start=0 wtryskiwacze trzeba kodować ale w systemach CR.
turdzi Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 Dodam jeszcze wazna rzecz .Absolutnie nie chce ich wymieniac sam chce wiedziec w co musi byc wyposazony warsztat aby w pelni profesjonalnie to zrobic i jaki czesci mam sobie dokupic.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 14:31_________________________________________________czyli: -oringi -i uszczelka dekla widze ze nie jest to taka prosta sprawa i wypadalo by aby robil to ktos ogarniety
jaro4444 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Do wymiany potrzebne są: - 4 komplety naprawcze pompek (uszczelki + kamień popychacza) - 8 śrub mocujących wtryski, - klucz dynamometryczny mały z podziałką od 0.3 Nm, - klucz dynamometrzyczny większy - do dokręcenia osi dźwigni pompowtrysków, - czujnik zegarowy z szyjką nastawną i podstawą magnetyczną, - uszczelki pod dekiel nie trzeba nowej, jeśli stara nie jest uszkodzona, wystarczy bardzo dokładnie umyć pokrywę zaworów, płaszczyznę głowicy i uszczelkę, a następnie pociągnąć bardzo cienką warstwą silikonu wargi uszczelniające.
turdzi Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 jaro4444 wypas Nastapila jednak u mnie zmiana planow i jako ze mielem w maju leciec do polski na pare dni zdecydowalem ze jadnak pojade autem bo ponad 4 kola piechota nie chodzi. I tu pojawia sie kolejne pytanie , kogo mozecie polecic do wymiany PD poza ASO kto zrobi to profesjonalnie z wyszytkimi niezbednymi opreracjami itp. najchetniej Krakow lub moga byc okolice.
Tukan Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 jaro4444 wypas Nastapila jednak u mnie zmiana planow i jako ze mielem w maju leciec do polski na pare dni zdecydowalem ze jadnak pojade autem bo ponad 4 kola piechota nie chodzi. I tu pojawia sie kolejne pytanie , kogo mozecie polecic do wymiany PD poza ASO kto zrobi to profesjonalnie z wyszytkimi niezbednymi opreracjami itp. najchetniej Krakow lub moga byc okolice. Ja robilem w CompSport w BB www.compsport.pl
turdzi Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 Tukan a ile cie skasowali i ile trwala sama wymiana ?
Tukan Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Tukan a ile cie skasowali i ile trwala sama wymiana ? Poszło na PW
Piero Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Tukan, ja również poproszę o info na PW z zakresu czasu trwania usługi, ceny itp. I Jak Twoje wrażenia po wymianie? Niepożądane objawy się u mnie uspokoiły ostatnio po zalaniu STP ale z czasem i tak zamierzam zrobić wymianę PD i chcę się do tego odpowiednio przygotować...
jaro4444 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Panowie miałem możliwość poznać gościa spod Krakowa, który jest naprawdę kumaty w kwestii VAG-a. Nie wiem dokładnie gdzie ma warsztat ale nr do niego to: 697292927.
siemian Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 ogólnie to w kwesti diesli polecam chłopaków z CompSportu.
marewel Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 a następnie pociągnąć bardzo cienką warstwą silikonu wargi uszczelniające. Moim zdaniem silikon to nie najlepszy pomysl.Pozniej wszystko sie odkleja i laduje w misce olejowej.
turdzi Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 Ok a jakie sa przecietne koszta za taka wymiane
ArkadiuS Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 wymian na nowe PD trwa ok 3-4h max. Jak części sam zakupisz to cenę robocizny już znasz
turdzi Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 Panowie czyli jak to jest co jest potrzebne do wymiany zakladajac ze mam fabrycznie nowe PD bo zaczynaja krazyc rozne wersje... Zestawem naprawczym w ASO są nazywane te gumki które są na pompkach ich koszt to coś koło 60zł na jedną pompke wiec są troche śmieszni no ale jak cały kosztuje ponad 2 tyś to sie nie dziwie... Piero jak kupisz nowe PD nie będziesz potrzebował uszczelniaczy/zestawów naprawczych. KONTRA jaro4444 Do wymiany potrzebne są:- 4 komplety naprawcze pompek (uszczelki + kamień popychacza) - 8 śrub mocujących wtryski, czyli fabrycznie nowe pompki maja juz te oringi i kamin czy nie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się