Wąski Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Fabryczne pompki mają uszczelniacze zakładałem miesiąc temu Jaro4444 tak napisał z rozpędu
turdzi Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 Wąski. no wlasnie jaro4444 napisal ze sa potrzebne ? rozumie ze fabryczne PD je juz maja co w takim razie z tym kamieniem ? a tak btw to gdzie je wymieniales w Kraku ?
jaro4444 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Jaro4444 tak napisał z rozpędu Pytanie było co potrzebne do wymiany pompek. Fabryczne pompki mają nowy kamień i uszczelnienie. Nie mają śrub z dźwigienki i śrub mocujących. Zestaw naprawczy (uszczelek + kamienie) ma nr 03G198051A i kosztuje 77,94 zł po rabacie 15%. Śruby mocujące wtryski to WHT003179 cena 4.90 zł po rabacie 15%.
turdzi Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 OK i see.A mozna uzyc stare te sruby ?
jaro4444 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Nie polecam bo dokręca sie je bardzo mocno i ulegają plastycznemu odkształceniu.
turdzi Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 Nie polecam bo dokręca sie je bardzo mocno i ulegają plastycznemu odkształceniu. OK czyli : Śruby mocujące wtryski to WHT003179 a sruby mocujace dzwigienki to cos osobnego.
jaro4444 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 sruby mocujace dzwigienki Śruby regulujące luz na pompowtryskiwaczu, a wkręcone w dźwigienkę - tak jest poprawniej - czyli współpracuące z kamieniem w pompowtryskiwaczu.
turdzi Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 jaro4444 dzieki serdeczne za wyjsnienia ma ktos moze jakas fotke jak wyglada taki samontowany PD i gdzie tam sa te sruby i kaminie.Ciekawsa ze mnie bestai i lubie wiedziec co z czym i jak dziala [br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 10:24_________________________________________________OK czaje juz tu sa pewnie te pieresze mocujące wtryski
jaro4444 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Tak to są długie śruby M6 mocujące pompki, a góry pompki wystaje kamień mocowany na wcisk, ten który jest z nową pompką.
H4mm3R Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 A trzeba wymieniać wszystkie PD czy starczy tylko jeden? Bo u mnie tylko jeden za dużo leje...
turdzi Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 A trzeba wymieniać wszystkie PD czy starczy tylko jeden? Bo u mnie tylko jeden za dużo leje... powinno sie wymieniac parami
siemian Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Hammer a jak masz tłoki spięte... :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Hammer a jak masz tłoki spięte... :gwizdanie: Chciałem się tylko upewnić
gregory78 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Własnie stoje na wymianie PD jeden jest walniety na 1 cylindrze a na 3 była tylko kostka lużna koszt nowego jednego PD 2180zł wiec czy jak wymienie ten jeden a reszte zostawie cos sie stanie ,bo nie usmiecha mi sie wymieniac wszystkich . Poza tym trzeba zdjac głowice i zplanować gniazdo.... Juz mnie koszty przerazaja co za GÓWNO
Gillbert Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 no to ładne wydatki Cię czekają...
MAJKI Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Własnie stoje na wymianie PD jeden jest walniety na 1 cylindrze a na 3 była tylko kostka lużna koszt nowego jednego PD 2180zł wiec czy jak wymienie ten jeden a reszte zostawie cos sie stanie ,bo nie usmiecha mi sie wymieniac wszystkich . Poza tym trzeba zdjac głowice i zplanować gniazdo.... Juz mnie koszty przerazaja co za GÓWNO NIe martw sie ja wymianiałem 4 tylko miałem po starej cenie 1600zł za szt , taniocha jak wszystko w audi
Sztomel Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 owszem wymiana pompowtryskiwaczy nie jest tania ale wszelkie błędy z nimi związane a zwłaszcza wysokie BIP-y czy błędy związane z "wypadaniem zapłonów" mają w większości przypadków źródło w wiązce zasilającej, każdy opór związany z wysokim BIP-em może być spowodowany wiązką zasilającą, ona nie jest taka droga i na Waszym miejscu zacząłbym od jej wymiany a zwłaszcza pierwsze co to zastosowałbym kontakt spray aby sprawdzić czy piny nie zaśniedziały.
mech15 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 nie jest to BLB ale ogólne zasady są niezmienne : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161&start=0 wtryskiwacze trzeba kodować ale w systemach CR. wczoraj ten link jeszcze ładnie hulał, dziś kupa :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się