Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stage 2 Pare pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Ogólnie prawdopodobnie będe mieć remont silnika (mam osobny temat o tym ,nie będe się tu nad tym rozwodzić) może nie będzie aż tak tragiczny jak sie zapowiada.

Ale do rzeczy.. przy okazji Turbo też szłoby do regeneracji bo sie kwalifikuje do tego z tym że.. zaraz po tym planuje robić Stage I ale.. tak teraz czytam kompedium, i sie zastanawiam czy nie robić od razu Stage II ? Wszystkie graty tak czy owak musze kupić, a w przypadku turbo szkoda regenerować tylko wymienić na większe typu K03s lub K04, Downpipe i tak musze załatwić, icek też bede kupować wiec kupiłbym odrazu większy pod Stage II a Wtryski również wziąłbym większe.

 

Pytanie w sumie jedno z wazniejszych, jaki byłby koszt takiego Turbo ? oraz które lepsze ?

Jeśli założyłbym zamiast wtrysków 380cc wtryski 440cc to się coś stanie? w sensie wtryski większe niż planowana moc

Oraz Hamulce, czy przy Stage II muszę wymieniać ? czy jeszcze ujdą? (przynajmniej na czas uzbierania funduszy)

Opublikowano

Nowe K04 to koszt 4000.

Opublikowano

Jemu chodziło zapewne o ta małą typu k04-015,  a nie k04-064 bo taka z założeniem to mysle ze okolo

5-5,300tysia. 

Do stage 2 zrób hybryde ze swojej k03 na k03 z wirnikiem k04-064. 

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Patryk94 napisał:

Jemu chodziło zapewne o ta małą typu k04-015,  a nie k04-064 bo taka z założeniem to mysle ze okolo

5-5,300tysia. 

Do stage 2 zrób hybryde ze swojej k03 na k03 z wirnikiem k04-064. 

Chyba tak, ta mała :D z myślą o 220-250km.

Możesz mi oszacować ile mniej więcej taka przeróbka na hybryde by kosztowała? Rozumiem że trzeba ją zregenerować a później robić hybryde czy poprostu wymienić wirnik a reszte jeśli trzeba to zregenerować ?

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Koszta różne zależy gdzie. Jak będą przerabiać to naprawia, mie musisz naprawić turbo zeby zrobić z niego hybryde. Czytaj wszystkie strony w tym temacie juz bardziej sie nie da opisac stage2.... 

 

Opublikowano
Godzinę temu, Patryk94 napisał:

Koszta różne zależy gdzie. Jak będą przerabiać to naprawia, mie musisz naprawić turbo zeby zrobić z niego hybryde. Czytaj wszystkie strony w tym temacie juz bardziej sie nie da opisac stage2.... 

 

Przemaglowałem temat, ja tam celuje w troszke mniej koni niż kolega, dla mnie 250 to jest max ,uciesze się już z 210,220.

W takim razie w najblizszym czasie oddaje samochód do mechanika na ten niestety remoncik, oby wyszedł jak najtaniej, i równoczesnie jak wyjmie turbo to poprostu oddać je na przeróbkę - pytanko kto takie przeróbki robi ? Firmy zajmujące się regeneracją coś takiego ogarniaja czy to zwykle sa inne instytucje ?

 

Narazie chcę tylko ogarnąć silnik a że trzeba łącznie z tym zrobic cos z turbo to zrobię te hybryde będzie gotowa już pod stage 2

Po zamontowaniu takiego turbo muszę jechać do tunera żeby ogarnął ją czy bez tego mogę jezdzic? ( nie chce dwa razy płacić za program, do tunera chce jechać jak na aucie będą juz wszystkie bebechy do Stage 2)

Opublikowano

Witaj

Ja płaciłem 1150zl za przerobienie mojego k03 na k03s. Na nowym żeliwie i częściach kode.

Zrobiłem  6 tyś  km i narazie śmiga.  W dolocie sucho wcześniej miałem tam olej.  

Trochę żałuję bo mogłem dołożyć u tego samego gościa  mieć hybryde Ale bałem trochę o sprzęgło:)

Opublikowano

Kolego, w temacie przerobienia turbo, zapytaj @HOLMATRO, albo przejrzyj jego temat. Ogarnął to już jakiś czas temu i jest zadowolony z wykonania. Strojenie oczywiście jest konieczne, najlepiej jak już będziesz miał porobiony kpl. modów.

Pzdr.

Opublikowano
14 minut temu, Misieqq7 napisał:

Witaj

Ja płaciłem 1150zl za przerobienie mojego k03 na k03s. Na nowym żeliwie i częściach kode.

Zrobiłem  6 tyś  km i narazie śmiga.  W dolocie sucho wcześniej miałem tam olej.  

Trochę żałuję bo mogłem dołożyć u tego samego gościa  mieć hybryde Ale bałem trochę o sprzęgło:)

Kwota do przyjęcia :)

W sensie Nowe zeliwo i wirnik z K04-064 ? czy wiecej gratów ? 

7 minut temu, dayd_4 napisał:

Kolego, w temacie przerobienia turbo, zapytaj @HOLMATRO, albo przejrzyj jego temat. Ogarnął to już jakiś czas temu i jest zadowolony z wykonania. Strojenie oczywiście jest konieczne, najlepiej jak już będziesz miał porobiony kpl. modów.

Pzdr.

Z pewnoscią napiszę do kolegi ,dzięki :) 

Właśnie chciałbym to ugryźć w ten sposób aby jechać na chip ze wszystkimi bebechami już, problem tkwi w tym że Turbo teraz będe MUSIAŁ robić, dlatego przy okazji bym przerobił ją już pod moda i jedna rzecz z glowy, a na kolejne graty jesze toszkę grosza dozbierać bym musiał plus minus pare msc dlatego się pytam czy ten czas by dało rade bez strojenia jeździć. Ale skoro tak to niestety

Opublikowano
27 minut temu, Marciol napisał:

W sensie Nowe zeliwo i wirnik z K04-064 ? czy wiecej gratów ? 

36 minut temu, dayd_4 napisał:

Nie z  k04. Środek od k03s Nowy z kode. 

Opublikowano

Robienie mocy o jakie pytasz w 1.8t to zaden problem i nie potrzeba do tego worka czesci.

Potrzebujesz:

1. Turbo k03s - mozna wyslac Twoje do regeneracji razem z przerobka.

2. Dp - to chyba jasne

3. Wtryski 370cc z saaba 2.3t o nr 0280156023

4. Prawy ic z bexa lub 2.5tdi

5. Program

Wszystko powinno sie zamknac w max 3tys. Zrobisz na tym zestawie 220-230km. Oczywiscie po drodze moze wyskoczyc dv, n75 czy przeplywka ale to sprawdzisz po logach, a potem podczas robienia programu.

Do 250km potrzebowalbys hybrydy, tipa, fmica i pewnie sprzegla co podniesie koszt modow pewnie o kolejne 2-3tys.

Hamulce moga zostac seryjne dopoki nie uzbierasz kasy, bo do robienia programu sa niepotrzebne, ale do ostrzejszej jazdy po programie juz tak. Seryjne w avj- 288/245 to smiech na sali nawet przy standardowej mocy. Jak uzbierasz kase to wkladaj od razu 320/288.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Plus ( ale to chyba oczywiste :) ) weź pod uwagę, że masz ośkę, więc przy takich mocach nie spodziewaj się trakcji na mokrym (a czasami nawet na suchym) wcześniej jak na 3 biegu. Z drugiej strony - jak już wbijesz ten 3 bieg to potem lecisz jak petarda :D

Opublikowano

Heble to nawet w serii nie hamują a co dopiero przy s2...

Opublikowano

Dodam tylko od siebie ze teraz możesz wrzucać hybryde i spokojnie na niej jeździć bez programu nic złego się nie stanie. Wtryski najlepiej w bramie od tunera wrzuć bo będzie Ci przelewać wache 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Popieram przedmówcę

Opublikowano
5 godzin temu, bartez90 napisał:

Robienie mocy o jakie pytasz w 1.8t to zaden problem i nie potrzeba do tego worka czesci.

Potrzebujesz:

1. Turbo k03s - mozna wyslac Twoje do regeneracji razem z przerobka.

2. Dp - to chyba jasne

3. Wtryski 370cc z saaba 2.3t o nr 0280156023

4. Prawy ic z bexa lub 2.5tdi

5. Program

Wszystko powinno sie zamknac w max 3tys. Zrobisz na tym zestawie 220-230km. Oczywiscie po drodze moze wyskoczyc dv, n75 czy przeplywka ale to sprawdzisz po logach, a potem podczas robienia programu.

Do 250km potrzebowalbys hybrydy, tipa, fmica i pewnie sprzegla co podniesie koszt modow pewnie o kolejne 2-3tys.

Hamulce moga zostac seryjne dopoki nie uzbierasz kasy, bo do robienia programu sa niepotrzebne, ale do ostrzejszej jazdy po programie juz tak. Seryjne w avj- 288/245 to smiech na sali nawet przy standardowej mocy. Jak uzbierasz kase to wkladaj od razu 320/288.

1. W sensie z mojego (domyslam sie ze zwykle k03?) zrobic k03s? 

Zastanawiam sie wlasnie czy by teraz wlasnie przy okazji tej ingerencji w turbo nie zalatwic juz sobie czegos pod 250 wlasnie, bo jesli pierwsza opcja to pojezdze troche i znow pewnie dosc kosztowna wymiana turbo ,Tak troche bez sensu chyba? (O ile dobrze zrozumialem)

Co do hybrydy bo chyba troche zle zrozumiałem te pojecie, przerobione moje turbo to jest juz hybryda czy hybryda to zupelnie inne turbiny? (Sory ale wole dopytac)

3. Wtryski planowalem 440cc z zapasem tu pytanie czy cos sie stanie jak beda za duze? Z wiekszym zapasem? Czy jednak lepiej mniejsze bardziej pod oczekiwana moc?

4.Icka tak czy owak myslalem zeby od razu fmic ,bo to znow kolejne wymienianie byłoby za jakis czas tak jak przy turbo. 

4 godziny temu, Kejsi napisał:

Dodam tylko od siebie ze teraz możesz wrzucać hybryde i spokojnie na niej jeździć bez programu nic złego się nie stanie. Wtryski najlepiej w bramie od tunera wrzuć bo będzie Ci przelewać wache 

Tzn zamontowac i jezdzic bez problemu?

Duzo beda przelewac? Zrobilbym to na zasadzie: 1.umowic termin u tunera, 2.zamontować wtryski u mechanika (chyba ze to tak proste ze sam dam rade aczkolwiek nigdy nie mialem okazji pogrzebac przy samochodzie) 3.po zamontowaniu wrocic do domu i nie ruszac auta az do dnia wizyty u tunera i potem tylko prosto na program.

Opublikowano (edytowane)

Wtryski niech założy tuner 5min roboty, masz zwykłe turbo, turbo hybrydowe to takie "stuningowane". 

Moje stare k03 i drugie k03 zrobione na hybryde, różnicę widać. 

Icek jak fmic do 250ps to 180x65 wystarczy

Jeszcze pamietaj o sprzegle. 

 

received_2315734552006148.jpeg

received_367278563841352.jpeg

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

To jak 250km planowane to pisz do Geremi Vag Garage i oni Ci wszystko ogarna. Maja hybrydy na odpowiednie moce, takie ze 260km mozna zrobic na nich.

Do tych mocy jednak obowiazkowo tip, obowiazkowo sprzeglo i obowiazkowo hamulce i to od razu bym radzil. Na tych co masz w avj mozna sie zabic przy tej mocy.

Opublikowano
4 godziny temu, bartez90 napisał:

To jak 250km planowane to pisz do Geremi Vag Garage i oni Ci wszystko ogarna. Maja hybrydy na odpowiednie moce, takie ze 260km mozna zrobic na nich.

Do tych mocy jednak obowiazkowo tip, obowiazkowo sprzeglo i obowiazkowo hamulce i to od razu bym radzil. Na tych co masz w avj mozna sie zabic przy tej mocy.

Ogólnie fajnie by było 250, ale chcę poprostu jak juz bawic sie z turbo tak czy owak to niech siedzi już coś z Zapasem na wieksza moc tj 250km

przed programem na okolice 250 zrobię sprzęgło i hamulce oraz tip ale narazie mój plan wygląda tak:

 

1.Oddaje samochód poczatkiem marca do mechanika na ogarnięcie silnika mini remoncik (mam nadzieje że mini) i również podczas tego remonciku wymiana/przeróbka turbo wraz z montażęm.

2.Jeśli wszystko pójdzie dobrze i nic więcej mechanicznie nie wyniknie - pare msc na dozbieranie kasy i sukcesywne kompletowanie gratów do 250km

3.Samochód znów do mechanika na montaż wszytkich bebechów + do jakiegoś spawacza na wycięcie kata i montaż tipa z dp

 

Jeszczę małe pytanko może śmieszne downpipe to po naszemu strumienica tak?

ale co to dokładnie jest tip ? (Sorki za takie pytania ale kiedyś od kogoś muszę nabyć wiedzę :D a niestety nie miałem tej przyjemności by grzebać z ojcem przy samochodzie od małego :( )

Opublikowano (edytowane)

Do montazu dp nie trzeba nic ciąć, fabryczny kat to 3 śruby przy turbo i trzy przy łączeniu z róra odkrecasz i przykrecasz p&p. Tip rura łącząca turbo z filtrem powietrza. 

Edytowane przez Patryk94

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...