Unf Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 I z w miarę łagodnym przyrostem - tylko tutaj zawsze jest balans, bo wolny przyrost = maksymalna wartość później. Ale właśnie ten moment gdy jest największy przyrost (mowa oczywiście o 1, a zwłaszcza 2 biegu) to moment gdy w ośce laczki nie dają rady.
Marciol Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Hmm a jak to będzie odczuwalne podczas jazdy ? Będzie czuć moc przy płaskim momencie? Nie znam się
WYSKUN Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Marciol napisał: Hmm a jak to będzie odczuwalne podczas jazdy ? Będzie czuć moc przy płaskim momencie? Nie znam się Zalozmy ze auto generuje stałe 300Nm od 2500-6000 obr. Wiec efekt wgniatania w fotel bedzie taki sam od 2500-6000obr Bedzie poprostu równo ciągnęło
Marciol Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 15 minut temu, WYSKUN napisał: Zalozmy ze auto generuje stałe 300Nm od 2500-6000 obr. Wiec efekt wgniatania w fotel bedzie taki sam od 2500-6000obr Bedzie poprostu równo ciągnęło Rozumiem, dzięki za wyjaśnienie W takim razie chyba będzie to najlepszym rozwiązaniem niż wymiana opon co sezon przez brak trakcji na 1 i 2
Marciol Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Odebrałem samochodzik po kapitałce, tak że "kupiłem drugi samochód :)" Narazie jest na dotarciu jeszcze, może to śmiesznie zabrzmi ale już czuje że fajnie jedzie, a to tylko seriai to w dodatku 150 (poprostu przed remontem turbo było w tragicznym stanie) Tak że nie wiem czy jest sens robić te 250, teraz zacząłem się zastanawiać nad 200/210 może wystarczy Zważywszy że już mi się podoba (gdzie nie mogę za bardzo przetestować w 100% możliwości ze względu na docieranie). Przez chwile się zastanawiałem że mniej km niż zakładałem to może taniej będzie ale w sumie kosztów to chyba za bardzo nie ucina, gdyż DP i Kat trzeba zrobić, wtryski też, heble nawet i bez podnosznia mocy przydaloby sie a co dopiero... :d FMIC w sumie tu chyba jedyne co może pokusić się zamiast pełnego fmic na drugi ic z bexa i dołożyć. To tylko taki mój "brudnopis" z głowy przelałem w post. Póki co zrobione zostało: - Kapitałka - Tip z nierdzewki - Hybryda od Geremiego (teraz wyjdzie na to ze bez sensu było robić hybryde)
MarcinL Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 59 minut temu, Marciol napisał: Odebrałem samochodzik po kapitałce, tak że "kupiłem drugi samochód :)" Narazie jest na dotarciu jeszcze, może to śmiesznie zabrzmi ale już czuje że fajnie jedzie, a to tylko seriai to w dodatku 150 (poprostu przed remontem turbo było w tragicznym stanie) Tak że nie wiem czy jest sens robić te 250, teraz zacząłem się zastanawiać nad 200/210 może wystarczy Zważywszy że już mi się podoba (gdzie nie mogę za bardzo przetestować w 100% możliwości ze względu na docieranie). Przez chwile się zastanawiałem że mniej km niż zakładałem to może taniej będzie ale w sumie kosztów to chyba za bardzo nie ucina, gdyż DP i Kat trzeba zrobić, wtryski też, heble nawet i bez podnosznia mocy przydaloby sie a co dopiero... :d FMIC w sumie tu chyba jedyne co może pokusić się zamiast pełnego fmic na drugi ic z bexa i dołożyć. To tylko taki mój "brudnopis" z głowy przelałem w post. Póki co zrobione zostało: - Kapitałka - Tip z nierdzewki - Hybryda od Geremiego (teraz wyjdzie na to ze bez sensu było robić hybryde) Skoro masz już hybrydę, to nad czym zastanawiać się? Dawaj DP, wtryski większe, prawy IC/fmic i leć na strojenie. Potem zrobisz sobie heble, bo nie wiem czy zdrowe to tak dla mocniejszego turba jest jak jeździsz na serii. Niech ktoś inny się wypowie na ten temat. A i pomyśl o sprzęgle, bo jeżeli go nie ruszałeś, to pewnie szybko Ci padnie albo w ogóle nie uciągnie ~250km.
bartez90 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dokladnie, jak mialbym nowa hybryde to szkoda byloby mi ja trzymac na jakies 210/220 km, gdy na k03s robi sie wiecej. To po co bylo hybryde brac. Od razu skladaj i stroj wszystko na 250/260 km, tym bardziej ze masz silnik po kapitalce wiec zero ryzyka. Sprzeglo wyjdzie w praniu ale pewnie bedzie do zmiany jak pojdzie grubszy nm z dolu.
ELLIOTT Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 3.04.2019 o 20:35, QuikSilver napisał: szybkie pytanie, mam teraz wtryski BAM 380, ale obawiam się że padają i szukam "nowych" gdy założę od SAABa 370 to będzie dalej lipa? Po czym takie wnioski? Prędzej pompa siądzie lub regulator w filtrze, niż zajechać wtryski..
QuikSilver Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 sprawa się wyjaśniła, dlatego myślałem o wymianie wtrysków, bo wymieniłem filtr na ori i ciśnienie było 4 bary tak jak ma być a komputer pokazywał że robi się ubogo że brakuje paliwa, mysłałem że coś jest z wtryskami że nie puszczają tyle paliwa ile mają zadane, wymieniłem sondę lambdę bo to ona świrowała.
Marciol Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 18 godzin temu, MarcinL napisał: Skoro masz już hybrydę, to nad czym zastanawiać się? Dawaj DP, wtryski większe, prawy IC/fmic i leć na strojenie. Potem zrobisz sobie heble, bo nie wiem czy zdrowe to tak dla mocniejszego turba jest jak jeździsz na serii. Niech ktoś inny się wypowie na ten temat. A i pomyśl o sprzęgle, bo jeżeli go nie ruszałeś, to pewnie szybko Ci padnie albo w ogóle nie uciągnie ~250km. Zastanawiałem się poprostu czy oklice 200 mnie zadowolą biorąc pod uwage że ledwo po kapitałce mi się podoba przyspieszenie seryjne ale skoro tak mówicie, w sumie ośka więc strojenie będzie musiało być specjalne jak ktoś wyżej napisał w sensie z możliwie płaskim momentem. 14 godzin temu, bartez90 napisał: Dokladnie, jak mialbym nowa hybryde to szkoda byloby mi ja trzymac na jakies 210/220 km, gdy na k03s robi sie wiecej. To po co bylo hybryde brac. Od razu skladaj i stroj wszystko na 250/260 km, tym bardziej ze masz silnik po kapitalce wiec zero ryzyka. Sprzeglo wyjdzie w praniu ale pewnie bedzie do zmiany jak pojdzie grubszy nm z dolu. Tez teraz po fakcie sie zastanawiam bo moglem k03s szukac Ale już trudno ,no dobra więc wyprowadziliście mnie spowrotem na właściwe tory haha Sprzęgło też było wymienione przy kapitałce, jest z AWX razem z dwumasa komplet.
bartez90 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 58 minut temu, Marciol napisał: Zastanawiałem się poprostu czy oklice 200 mnie zadowolą biorąc pod uwage że ledwo po kapitałce mi się podoba przyspieszenie seryjne ale skoro tak mówicie, w sumie ośka więc strojenie będzie musiało być specjalne jak ktoś wyżej napisał w sensie z możliwie płaskim momentem. Tez teraz po fakcie sie zastanawiam bo moglem k03s szukac Ale już trudno ,no dobra więc wyprowadziliście mnie spowrotem na właściwe tory haha Sprzęgło też było wymienione przy kapitałce, jest z AWX razem z dwumasa komplet. To jak sprzęgło AWX to szkoda marnować potencjału na jakieś 200 km:-) Tu link do mojego nowego tematu ile potrafi nawet dobre k03s po odpowiednim przygotowaniu
Marciol Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Skoro tak mówicie Byle program ogarnąć z płaskim momentem to mam nadzieje że nie będe mieć problemów z trakcją Co do chipa szkoda że w okolicy nie mam polecanego tunera, tzn z opinii google i ogolnie ludzi w Bielsku są dwa miejsca z dobrymi opiniami bo poza tym to dopiero Katowice Ładnie Mi by się taki wynik już podobał Zastanawiam się jescze co z katem, na pewno chce jakiegoś mieć gdyż te przepisy się zaostrzają więc jakiś być musi, myślałem o manglfow ale ktoś pisał że szybko padają/rdzewieją
bartez90 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Marciol napisał: Zastanawiam się jescze co z katem, na pewno chce jakiegoś mieć gdyż te przepisy się zaostrzają więc jakiś być musi, myślałem o manglfow ale ktoś pisał że szybko padają/rdzewieją Jak coś to kolega @bartez80 robi sportowe katy. I to jest chyba jedyna normalna opcja bo seryjny kat musi wylecieć do takich mocy.
ELLIOTT Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 5 godzin temu, bartez90 napisał: Jak coś to kolega @bartez80 robi sportowe katy. I to jest chyba jedyna normalna opcja bo seryjny kat musi wylecieć do takich mocy. U mnie ori ogarniał 250 kunia, w czerwcu lecę dalej i już idzie out.
Marciol Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2019 15 godzin temu, ELLIOTT napisał: U mnie ori ogarniał 250 kunia, w czerwcu lecę dalej i już idzie out. E to nie tak źle z tym ori, z tym że mój kat będzie pewnie już bardziej zmęczony życiem niż twój Zawsze równie dobrze moge zostawić kata i zobacyzc co będzie ewentualnie potem wymienić, z tym że chciałbym zrobić IC DP i Kata naraz ,żeby tylko raz płacić za robote.
bartez90 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Wszystko fajnie, tylko po pierwsze na seryjnym kacie taka hybryda będzie ciągnąc dobrze pewnie od 3500 rpm, z dołu może wstawać naprawdę słabo. U mnie po wstawieniu dp zauważyłem bardzo dużą różnicę z dołu, a kat wcale nie był w złym stanie. A po drugie trzymanie takiej hybrydy na 1,2 czy 1,3b i przytkanym wydechu też na jej trwałość pozytywnie nie wpłynie.
Marciol Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2019 9 minut temu, bartez90 napisał: Wszystko fajnie, tylko po pierwsze na seryjnym kacie taka hybryda będzie ciągnąc dobrze pewnie od 3500 rpm, z dołu może wstawać naprawdę słabo. U mnie po wstawieniu dp zauważyłem bardzo dużą różnicę z dołu, a kat wcale nie był w złym stanie. A po drugie trzymanie takiej hybrydy na 1,2 czy 1,3b i przytkanym wydechu też na jej trwałość pozytywnie nie wpłynie. Tak czy owak skłaniam się do jednej wizyty w warsztacie tak jak wyżej napisałem więc pewnie kata też wymienie na tego od barteza
Marciol Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 Nie chcę pisać specjalnie nowego tematu ale nie rozumiem jednej rzeczy i chciałbym abyście mi to prosto wytłumaczyli Otóż.. Turbo czasem fajnie słychać jak ciągnie aż wyciszam muzykę ,a czasami prawie wcale go nie słychać (wiem że turbo kręci się cały czas nawet jak go nie słychać) ale dlaczego tak jest? i czy to normalne? Wszystkie obserwacje w zakresie 2 - 3 tys rpm (gdyż silnik na dotarciu) mniej więcej na podobnych drogach, w sensie względnie płaskich. Dodam że fakt faktem turbo jest poprostu wrzucone, nie było strojone jeszcze, może to kwestia wystrojenia? Hybryda od Geremiego z potencjałem 260km
Marciol Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Cześć, odświeżam temat gdyż w końcu po wielu miesiącach wyszedłem na prostą finasowo i mogę zacząć poważnie myśleć nad całą resztą z tego tematu. Zrodziło się trochę dylematów ale pokolei: Mam dylemat odnośnie ICka, rozmawiałem z Fiodorem z Fmotors i polecał mi 230tke ponieważ 180tka podobno będzie malutka, przypomnę że planuję jakieś 230-250km zależy jak wyjdzie lecz boje się że przy 230 będzie spora turbo-dziura i będzie na wyrost? Co sądzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się