Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Godzinę temu, Patryk94 napisał: Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę. 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: bo mam do tego prawo i niektórych trzeba wyprostować. Skoro wykonuję daną prace i biorę za to kasę to raczej muszę być obcykany a nie liczyć na szczęście. Szukasz pomocy na forum czyli u anonimowych ludzi którzy mają mniej doświetlania i mniej wiedzy, w każdym razie teoretycznie... biorąc to na logikę... w precyzji i komforcie analizy różnica jest bardzo duża Jak masz możliwość to możesz podesłać wsad do analizy. Wsadu nie mam ale może załatwię. Kasy nie zapłaciłem za program chociaż i tak poprawił to co miałem zrobione wcześniej przez BRK.
Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Godzinę temu, Patryk94 napisał: Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę. Tylko że w Wlkp nie ma zabardzo nic dobrego.
david777 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Kiedyś widziałem podobny problem w audi s3 chyba głowica zamiast bam była agu i tez był problem z mocą jak u Ciebie, pomogła zmiana na wąski kanał może to u Ciebie jest problemem.Identyczny problem jak w linku który wrzuciłeś wyżej Edytowane 27 Lutego 2019 przez david777
Tomek Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Opublikowano 27 Lutego 2019 Tylko kupić głowice w rozsądnych pieniądzach jest problem, lepiej cały silnik kupić. Tak myślę że może kolektor założyć od AEB. Tylko, że gniazda pod wtryski są mniejsze
Patryk94 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 Pisałeś ze masz pod dostatkiem tlenu tylko silnik go nie chce zjeść, a teraz chcesz dać mu jeszcze dokładkę? Nie tędy droga.
Tomek Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Na razie pomysłów brak więc wymieniłem wałki na oryginalne od BFB. Coś się zmieniło ? http://vaglogi.pl/log-002_033_qJAQy.html http://vaglogi.pl/log-118_115_1cckhS.html http://vaglogi.pl/log-003_020_n0y54.html
bartez90 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 A przeplywka jaka tu siedzi? Ori? Mozesz sprobowac podmienic na inna bo dla mnie dziwne rzeczy dzieja sie z przeplywem.
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Z tego co widzę to teraz spadło doładowanie w porównaniu do poprzednich logów, ale load wzrósł, więc niby powinno byc lepiej, no i mocniej cofa zapłony, paliwo teraz 95? ogólnie jakieś zmiany w jeździe? Edytowane 2 Marca 2019 przez Łukasz13
Tomek Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 10 minut temu, bartez90 napisał: A przeplywka jaka tu siedzi? Ori? Mozesz sprobowac podmienic na inna bo dla mnie dziwne rzeczy dzieja sie z przeplywem. http://vaglogi.pl/log-002_033_e7iAoEF.html Tu mam logi na innej przepływce
Tomek Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 38 minut temu, Łukasz13 napisał: Z tego co widzę to teraz spadło doładowanie w porównaniu do poprzednich logów, ale load wzrósł, więc niby powinno byc lepiej, no i mocniej cofa zapłony, paliwo teraz 95? ogólnie jakieś zmiany w jeździe? Tak paliwo 95 .Jak dla mnie gorzej jedzie
Kejsi Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 54 minuty temu, Tomek napisał: http://vaglogi.pl/log-002_033_e7iAoEF.html Tu mam logi na innej przepływce No i masz problem przeplywka na której stroiles zawyza przepływ i na tym logu masz moc jak wskazuje hamowania
bartez90 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Dokladnie, na tej przeplywce jest ok. Na tej drugiej przeplywce ilosc g/s spada powyzej 5k rpm. Nie powinno tak byc. Edytowane 2 Marca 2019 przez bartez90
Tomek Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 15 godzin temu, bartez90 napisał: Dokladnie, na tej przeplywce jest ok. Na tej drugiej przeplywce ilosc g/s spada powyzej 5k rpm. Nie powinno tak byc. To wina przepływomierza? Że nie ma tej mocy. Kupować nowy? Są dostępne same wkłady czy trzeba kupić cały
marcin4x4 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 niech Ci kolega spreparuje soft dla testu.
Tomek Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 teraz jeszcze raz logi na tej innej (lepszej ) przepływce . Co sądzicie ,może kupić nową 340 zł to nie majątek .Co z tymi wałkami od ADRa zakładac je z powrotem .Kogo polecicie z hamownią do ogarnięcia tego auta http://vaglogi.pl/log-002_033_xyW2bY.html http://vaglogi.pl/log-003_020_g5Tc3.html http://vaglogi.pl/log-115_118_k4POXiN.html
bartez90 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Po tych logach ogolnie nie jest zle. Przeplyw moglby byc wiekszy, bo po przeplywie jest tak ok. 200km, a doladowanie spore. Ewentualnie ten typ tak ma, bo u mnie tez przeplywka troche zaniza, a moc na hamowni jest. Dla mnie nie jest zle. Pasowaloby do kogos ogarnietego podjechac na finalne strojenie.
Tomek Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 11 minut temu, bartez90 napisał: Po tych logach ogolnie nie jest zle. Przeplyw moglby byc wiekszy, bo po przeplywie jest tak ok. 200km, a doladowanie spore. Ewentualnie ten typ tak ma, bo u mnie tez przeplywka troche zaniza, a moc na hamowni jest. Dla mnie nie jest zle. Pasowaloby do kogos ogarnietego podjechac na finalne strojenie. Kogoś polecisz ?Może być na PW
Tomek Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 Panowie jestem po wizicie u kolejnego tunera i dalej nie ma mocy. Teraz zostaje wymiana silnika lub remont. Pytanie slupek od S3 Bam podejdzie do A4
Kejsi Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Weź Ty jeszcze map sensora wymień bo takie ciśnienie przy tym przepływie to nie ma możliwości, przepływ podobnie jak u mnie i ciśnienie średnio 200mbar niższe
Tomek Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 16 godzin temu, Kejsi napisał: Weź Ty jeszcze map sensora wymień bo takie ciśnienie przy tym przepływie to nie ma możliwości, przepływ podobnie jak u mnie i ciśnienie średnio 200mbar niższe Podzespoły są sprawdne ,prawdopodobnie głowica po rozgrzaniu puszcza zaworami mam sprawdzić kompresję jeszce na rozgrzanym silniku .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się