Makale Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Cześć. Mam moduł BT z końcówką D. W aucie siedzi seryjny telefon i gniazdo FAX. Po wyjęciu fotela pasażera i dostaniu się do sterownika telefonu culmann jaka rzeźba mnie czeka żeby podłączyć BT ? Kiedyś były schematy, ale wszystkie już wygasłe. Mikrofon bose siedzi w podsufitce seryjnie. RNS-D też jest seryjne. Wszystkie kable są na miejscu czy coś jeszcze muszę ciągnąć?
Banan Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Jeżeli dobrzę kojarzę to tylko cany będziesz musiał podciagnąć z licznika , wrzuć fotkę tego modułu Cullman co tam siedzi dokładnie , ma on diagnozę Vagiem? wtedy odczytasz numer i można sprawdzić co to za ustrojstwo Edytowane 28 Lutego 2019 przez Banan
majkel_majki Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Do pociągnięcia jest faktycznie can infotainment- znajdziesz np. w liczniku albo w stopach pasażera i do wymiany wtyczka modułu bo cullman ma inną. Diagnostyki vagiem nie trzeba robić ani nic wykodowywać, tylko ustawić kodowanie modułu BT po montażu.
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) ja u siebie przechodziłem przejście cullman-> moduł BT. Może to Ci pomoże, z tym, że ja miałem radio chorus II Moduł BT-uchwyt cullmann.docx Edytowane 4 Marca 2019 przez Lukasz_mk2
Makale Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 panowie to jest sterownik nokii 8E0 862 333 A, komunikacji nie bnyło bo ktos bezpiecznik od tel. wyjął. Idą dwie bardzo grube wiązki. W sterowniki nokii jest kostka 46pin + antena i druga mniejsza 10 pin + 2 anteny.
Makale Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Cany już wiązłem i plus i minus. Wszystko po bezpiecznikach i wg schemtu z autodaty. Brakuje mi pozostałych. Linia K na krótko od czegoś innego i VCDS już wyszukuje moduł. EDIT: Mam CAN'y, mam K-Line, mam zasilanie (czyli 5 kabli), potem mam mikrofon (już 7) sygnał telefon podpiąłem się do wyjścia z tego sterownika, który wg autodaty szedł na głośnik czyli logicznie rzecz biorąc to powinno iść do radia i nie mam tylko 10 kabla czyli mute. Ogólnie moduł się łączy, wszystko zakodowane. Teraz sprawa wygląda następująco: Gdy ktoś dzwoni do mnie na FIS pojawia się CALL - numer telefonu i mogę odebrać ręcznie wtelefonie lub przyciskiem na kierownicy. Gdy ja dzwonię - analogicznie jest info na FIS Gdy kończę połączenie - END of call na fis Gdy nic się nie dzeieje, klikam R/T na kierownicy i mam dostęp w górnej części fisa do książi telefonicznej i mogę dzwonić i odbierać jednak muzyka gra nadal i radio totalnie nie reaguje na to, że ktoś dzwoni. Radio ma totalnie wywalone w telefon Jakaś pomoc jak podpiąć sygnał TEL -, TEL + i MUTE ze sterownika BT do RNS-D ? Gdyby to miało znaczenie (wszystko seryjnie w aucie było, nic nie rzeźbione oprócz AUX) - kolor FIS -RNS-D z DX i włączonym tunerem TV [tunera brak , wpiąłem się tam AUX] -multifunkcyjna fajera B6 - nagłośnienie BOSE - mikrofon w lampce jest "seryjnie", jedynie co to zakładałem podsufitkę s-line i w lapmce jej nie było, ale podłączyłem mikrofon i wsadziłem go dokładnie tak samo jak było wcześniej Edytowane 17 Marca 2019 przez Makale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się