Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszkodzonego licznika Audi A4 B6


OlekS

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ja z kolei inny mam problem. Kiedyś wymieniałem ta czarną obudowę licznika co jest na około niego. Po jakimś czasie siadł immo, który został wycięty. Teraz z kolei inny pojawił się problem mam tylko klimatyzację i ogrzewanie na szybę klikając inny kierunek na klimatroniku czy to na środkowe kratki czy tylko na nogi nie reaguję. Możliwe, że klima nie łączy się jakoś z tym immo , który został dezaktywowany ? Czy problem tki gdzie indziej ? ?Dodam, że za mojej kadencji licznik nie był wymieniany tylko ramka czarna wokół niego.

Edytowane przez kristoofer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia błędów w module klimatyzacji, licznika, ecu to będzie wiadomo co jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Panowie. Mam problem z dopisaniem licznika od s4 z kolorowym fisem. Moje autko to a4 b6 z 2004r. Z tego samego rocznika mam licznik. Ktoś jest i w stanie pomóc? Z tego co czytałem to kolega Madol1 jest dobrym specjalista w tej dziedzinie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateluszek93 napisał:

Witam serdecznie Panowie. Mam problem z dopisaniem licznika od s4 z kolorowym fisem. Moje autko to a4 b6 z 2004r. Z tego samego rocznika mam licznik. Ktoś jest i w stanie pomóc? Z tego co czytałem to kolega Madol1 jest dobrym specjalista w tej dziedzinie. 

Z licznikami z s4 były jakieś problemy z dopisaniem z procedury o ile dobrze pamiętam, na forum jest jeszcze @Banan który ogarnia liczniki na wiele sposobów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pila24 napisał:

Z licznikami z s4 były jakieś problemy z dopisaniem z procedury o ile dobrze pamiętam, na forum jest jeszcze @Banan który ogarnia liczniki na wiele sposobów.

Serdecznie dzięki za podpowiedź. Na pewno się odezwę do @Banan. Pozdrawiam??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś ta informacja pomoże, w moim przypadku procedura podana w pierwszym poście nie pomogła, zadziałało ustawienie nowych zegarów w trybie newmode, sposób znaleziony w zalinkowanym temacie. Po tym zabiegu wszystko poszło, rocznik 2003 benzyna. Dodam jeszcze że zaryzykowałem korektę przebiegu na taki jak w starych zegarach programem vag eeprom programmer, niestety nie zadziałało więc czeka mnie wizyta w SKP.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, mnie bez problemu udało się zmienić przebieg eepromem.. wyślij wsad do @Banan i ogarnie Ci przebieg zdalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bazz2 napisał:

Dodam jeszcze że zaryzykowałem korektę przebiegu na taki jak w starych zegarach programem vag eeprom programmer, niestety nie zadziałało więc czeka mnie wizyta w SKP.

Daj sobie spokój z tym SPK i dopisywaniu 100 tys km bo przebiegu nie zmieniłeś.... tak jak powyżej kolega napisał,do @Banan się zgłoś,albo napisz jak zmieniałeś ten przebieg bo vag eeprom bez problemu to ogarnia w licznikach crypto z b6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie zrobiłem jakiś błąd i ktoś z Was mnie nakieruje ale tak jak było napisane w pierwszym poście 

Cytat

Wprowadzamy licznik w tryb "programowania" - Set Newmode i Read EEprom (Decrypted)* 

Pojawi nam się ten sam wsad co był wcześniej tylko w wersji "PRO", można odczytać model, typ EEprom i Login - to i jest nasz PIN #1, tak że można chyba zrobić korekcję przebiegu i zapisać wsad z powrotem, ale ja akurat tego nie robiłem tym programem, bo nie jest on dla tego do końca przeznaczony, jak mówiłem na swoje ryzyko, nie polecam tego robić.

I z tego co pamiętam wpisałem mój przebieg, kliknąłem w Set Kilometer, przebieg w tym okienku się zmienił, wróciłem licznik do adapted mode i na zegarach żadnej zmiany, dla pewności odpiąłem klemy bo widziałem to na jakimś filmiku i dalej nic. Po ponownym podłączeniu do Vag Eeprom pod Set Kilometer widniał dalej przebieg nowych zegarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Set kilometer klikasz tutaj 

 

IMG_20211108_181314.jpg

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez tą opcję też próbowałem i nic, właśnie jestem w samochodzie to zobaczę raz jeszcze. 

Edit: dałbym sobie rękę uciąć że nie działało wczoraj, dziś zmieniło za drugim razem, dziękuję Panowie.

Edytowane przez bazz2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za odkop ale chce w swoim alcie zrobić kolor fis, znalazłem zegar od diesla pasujący rocznikowi auta, auto 2001 zegar też, oba rb4. Czy będzie dużo kombinowania poza zmiana tarcz? Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak przeskalować obroty w VCDS badzi w czymś innym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeskalowanie obrotów tylko edycją eppromu - mogę ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2022 o 10:00, Banan napisał:

Przeskalowanie obrotów tylko edycją eppromu - mogę ogarnąć

Pw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś pomoże. Chciałem wyciągnąć pin z zegarów, po opcji set to newmode wyskakuje błąd "this not audi rb4 encrypted", jak z tym walczyć? Porty com przypisane właściwie. Vcds lite widzi kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy  dziś przekładałem zegary miałem oba piny przyjmowało normalnie ale na ostatnim etapie nie zaczytuje pinu nowych not ok ale nie wtym problem wróciłem do starych zegarów i auto nie odpala miga sprężynka odpala i gasnie wyskakują błędy że zablokowany imo co teraz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz emulator immo zapodać do odblokowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nie zostawiłeś starych zegarów w trybie newmode po odczycie pinu , spróbuj zrobić od nowa adaptacje swoich starych zegarów i dodaj kluczyki 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Banan napisał(a):

sprawdź czy nie zostawiłeś starych zegarów w trybie newmode po odczycie pinu , spróbuj zrobić od nowa adaptacje swoich starych zegarów i dodaj kluczyki 

 

Jak to zrobić w vag eprom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TOMOB4B6 napisał(a):

 

Robilem Jak założyciel postu zczytalem oba wyjelem stary włożyłem nowy logowanie nowym pinem potem starym I błąd potem tak jak kolega pierw do ecu potem reszta  I też nic wróciłem do starego licznika i też nie odpala 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...