kamil-vag Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Musisz liczniki, to nie wcześniejsze zegary, gdzie dało się wgrywać wsady z jednego do drugiego. A co do speca to @Galetto Ale lepiej pisać do niego na fb SOFT-MOD Performance M.FACEBOOK.COM SOFT-MOD Performance, Kolonia Tomaszowice, Lublin, Poland... 1
Biggi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) @kamil-vag serdeczne dzięki za info i namiary. Spróbuję się skontaktować z nim przez fb ? PS. Zegary wróciły od @Galetto i wszystko hula jak złoto? Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez Biggi 1
luksorrr Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Witam wymienilem licznik, ale chcialbym zachowac szybkę ze starego licznika. Moje pytanie czy te 2 małe zegary mogą zostać ze starego licznika czy wszystko musi być 1 do 1 ?
luksorrr Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 OK, pomimo tego ze nowy licznik juz jest zakodowany ?
pila24 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 15 minut temu, luksorrr napisał: OK, pomimo tego ze nowy licznik juz jest zakodowany ? To nie ma znaczenia
franky Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Siemanko, znalazłem ten akrtykuł ostatnio w poszukiwaniu fajnych, sprawdzonych modów i pokusiłem się na zmianę mojego dotychczasowego starego licznika 900 M na 930 T, licznik pochodzi z 2.5TDI, ale to ponoć znaczenia nie ma. Wszystko pięknie cacy, ale po zaadaptowaniu nowego pinu VAG wyświetla mi teraz 2 razy ten sam VIN (nie mój) Co mnie trochę dziwi, a w kroku przypisywania kluczyków Cytat Adaptacja - 10, kanał 21, i wpisujemy ilosć kluczyków w pierwszej ramce, w moim przypadku 2, test, save, exit i wyciągamy pierwszy kluczyk, wstawiamy drugi, przekrecamy i wszystko OK. Cieszymy się nowym lub zapasowym (jak dla kogo) licznikiem. 1 kluczyk złapało ładnie, natomiast dalej chyba nie do końca dobrze postępuje, albo kluczyk jakiś uwalony. Wyciągam 1. kluczyk ze stacyjki, wkładam drugi a na liczniku dalej mi się wyświetla 1 - 2 tam, gdzie wcześniej było wskazanie kilometrów. Niby już nie mrugają świece, znika napis SAFE, lecz w momencie odpalenia auta mrugają awaryjne (ale nie gaśnie) - ktoś się spotkał z takim zachowaniem wcześniej? No i mam jeszcze jeden, najgorszy problem, nie wiem czy sam mając tylko kabelek KKL coś tu zdziałam. Chciałem skorygować licznik eepromem programmerem, (K+Can 1.4 nie nawiązuje nawet połączenia by odczytać EEprom), ale nic się nie dzieje. Po odczytaniu EEprom ustawiam w okienku mileage kilometry ze starego licznika, wciskam Set Kilometer, pasek przechodzi... i nic. Pozdrowienia!
Banan Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 masz immo wyłączone w ECU dlatego mimo SAFE odpala i jeździ - skoro jest 1-2 to znaczy że zapisał tylko jeden z dwóch kluczy - a próbowałeś tylko dopisać ten który działa? co do VIN itd to trzeba niestety ręcznie takie rzeczy przepisać żeby to się zgrało - Vag eeprom programeer tego nie zrobisz...
franky Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 (edytowane) Co do tych kluczyków to obecnie mam zapisany 1 kluczyk - bez żadnych błędów. Dodam, że ten drugi kluczyk nigdy nie był zaprogramowany, jedynie mi służył jako zapasowy do otwierania - nie przyuczałem go do tamtych zegarów, to kupiony na rynku wtórnym klucz z dorobionym później grotem. Jedynie pilot dodawałem wcześniej. Czyli jeśli chodzi o wskazanie licznika to potrzebna pomoc pewnie jakiegoś bardziej doświadczonego majstra z lepszym zapleczem serwisowym Edytowane 6 Czerwca 2020 przez franky
kamil-vag Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Nie chce smucić, ale edc15 za cholere nie chce puścić przyuczenia, nie wiem czym to jest spowodowane, ja spędziłem ze 2 dni na próbach i nic z tego, ostatecznie pojechały do przepisania danych...
franky Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 No chyba, że będę jeździł na 1 kluczyku i z przebiegiem 110k większym od tego ze starego licznika, tylko stawka ubezpieczenia może urosnąć Ktoś z obecnych zna tutaj Fachmana (lub Fachamnkę ) do takich spraw z Rzeszowa lub okolic? Widziałem, że polecacie @Galetto, zagadam jak w okolicy nikogo nie znajdę
kamil-vag Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Wyślij do Karola, tylko kontaktuj się z nim najlepiej przez fb, jego strona to soft-mod performance: https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/ 1
franky Opublikowano 9 Czerwca 2020 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Ogarnięte w Głogowie Młp., jakby ktoś chciał namiary z tych okolic, to piszcie VIN jednak miałem prawidłowo przypisany, wersja VAGa jaką dysponowałem nie widziała poprawnie tego, w VCDS inaczej całkiem to wygląda :/
k830713 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Witam, szukam kogoś kto pomoże mi przełożyć licznik w audi a4 b6 ( rb4 8E0 920 900L na licznik 8E0 920 930S). Oddałem samochód do specjalisty, który wyciągnął piny z obu liczników i przerzucił wsad, następnie nie mógł zaadoptować nowego licznika do ECU. Próbowałem sam zrobić to VCDSem, ale jest problem z przepisaniem pinu, na kanale 50 jest wpisana wartość 32000 i podobnie jak u kolegów po wpisaniu starego pinu poprzedzonego 0, wywala NOT OK. Czy może być to spowodowane złym przepisaniem wsadu ze starego licznika ?? Czy wyłączenie IMMO rozwiąże problem ?? Czekam na porady, najlepiej jak bym znalazł fachowca w okolicy (woj. Podlaskie).
pila24 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 7 godzin temu, k830713 napisał: Oddałem samochód do specjalisty, który wyciągnął piny z obu liczników i przerzucił wsad Masz oryginalny eeprom?
Banan Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Wsadow jako tako sie nie przepisuje - mozna pewne wartości przepisać ale wtedy jak prawidłowo zrobione nic nie trzeba adaptować w kanale 50.. Jakbyś nie znalazł kogoś na miejscu to mogę ogarnąć wysyłkowo.
k830713 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 Witam, wysłałem liczniki do@Galetto i wszystko hula (wymiana zwykłego na kolorowy), jak ktoś sam nie wie jak zrobić, to lepiej się nie kombinować. Wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam 1
banczy Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 (edytowane) Da się zrobić tą procedurę kablem chińczykiem ATMEGA162 + 16V8B + FT232RQ ? Przewód na USB i nie mam opcji w menadżerze urządzeń na zmianę portu na COM ;/ Pozdrawiam. Edytowane 3 Marca 2021 przez banczy
Banan Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Tak powinno dać radę jeżeli masz piny. Jak nie pójdzie to tylko ręcznie przepisanie.
Rafal2410 Opublikowano 13 Marca 2021 Opublikowano 13 Marca 2021 Witam panowie .mam taką sprawę .wymieniłem jedne zegary na kolorowy i poszło wszystko ok .natomiast w drugim aucie po zmianie licznika nie chciało zaakceptować starego pinu (vcds pisało key bot ok).zmieniłem na stary licznik na którym migała spirala .chciałem wgrać stary wsad licznika bo myślałem że może coś źle kliknolem a tu zonk .otworzyłem wsad z pliku .kliknolem write eeprom encykrept licznik piszczał po czym zgasł oprócz kilometrów nicnsi nnienswieci .czy uwalilem zegary czy źle wgrałem wsad ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się