orczykk Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Witam, mam duży problem z moim Audi. Konkretnie chodzi o a4 b6 1.8 t 163 km quattro, po mapie na 185 km, wymieniona turbina na K03s. A mianowicie chodzi o obroty. Auto na zimny silniku ma obroty jak najbardziej okej, lecz jeśli się zagrzeje obroty cały czas oscylują w granicy między 900 a 1000, gościu który ustawia mi gaz mówi, że mam duże obciążenie silnika jakby Klima była włączona bądź łapało gdzieś lewe powietrze, powymienialem wszystkie możliwe pekniete wężyki i Chu.. dalej to samo, dostaje białej gorączki z tymi obrotami. Wymieniłem już chyba wszystko o czym pisali na necie i co mówili mechanicy (było już u nie jednego). Nie mówię, że to nie było do wymiany bo pokazując mi stare części faktycznie były zużyte lecz to nic nie pomogło. A druga sprawa odnośnie gwizdania podczas jazdy, przy dodawaniu gazu od około 2 tysięcy słychać gwizd, charakterystyczny jakby uszczelka na kolektorze byla wygwizdana, lecz został w wymieniona przy wymianie turbiny, nic to nie dało, mechanicy twierdzą że to turbina tak gwizda, lecz przed kupnem tego nie było, stało się tak dopiero po 3 tygodniach od zakupu, po wymianie turbiny dslej to samo, test szczelności rzekomo zrobiony i mechanicy mówili, że jest wszystko ok. Macie jakieś pomysły? Albo jakiegoś magika z okolic Katowic, Krakowa? Pozdrawiam
grubcio1980 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Z tymi obrotami sprawdzałeś zaworek w trójniku? Najczęściej przez niego są problemy z obrotami
orczykk Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Zaworek wymieniony na nowy, był walnoety gdyż puszczał w dwie strony.
mszark Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Rzekomo bym sprawdził czy membrana cała, miałem identycznie z obrotami i ktoś na forum również i on doszedł, że to dv.
orczykk Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Więc sprawdzę, a gdzie dokładnie znajduje się ten dv?
mszark Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Jak staniesz przed autem to z przodu zobaczysz wężyk podciśnienia podłączony do kolektora dolotowego zaraz za wężem od chłodnicy. Idziesz po tym cienkim, aż dojdziesz do DV.
przem8 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Godzinę temu, orczykk napisał: Zaworek wymieniony na nowy, był walnoety gdyż puszczał w dwie strony. Jak załozyles toprana zamiast ori to go wywal do kosza i kup w aso.
orczykk Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 W dniu 3.04.2019 o 13:39, przem8 napisał: Jak załozyles toprana zamiast ori to go wywal do kosza i kup w aso. Taki właśnie założyłem, w sklepie niby mówili, że jest okej.
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Jasne. U mnie jak i u wielu użytkowników nie działał prawidłowo od początku. Obroty szalały, zaysalo korek oleju i syczalo spod kolektora. Topran to badziew. Pewne części tylko ori się nadają.
orczykk Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 W takim bądź razie, będę musiał zmienić na ori, tyle że u mnie korek zachowuje się jak powinien, podskakuje jeśli odkręce
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Nie musisz mieć tych samych objawów i nie upieram się, że ten zaworek jest wszystkiemu winien. Po prostu z własnego doświadczenia jak i innych użytkowników wiem, że tylko ori zaworek zapewnia poprawne działanie układu.
Repik Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zastanawia mnie jedna rzecz, ja u siebie gdy miałem uszkodzony DV i "świrował" na obrotach to w momencie gdy ścinąłem wąż co idzie od kolektora, o którym wspomniano wyżej, problem minął. Wtedy właśnie padło na ten zawór, kupiłem w ASO we Wrocławiu nowy za 49 zł, 3 lata temu i spokój :)
sitar Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 3 minuty temu, Repik napisał: Zastanawia mnie jedna rzecz, ja u siebie gdy miałem uszkodzony DV i "świrował" na obrotach to w momencie gdy ścinąłem wąż co idzie od kolektora, o którym wspomniano wyżej, problem minął. Wtedy właśnie padło na ten zawór, kupiłem w ASO we Wrocławiu nowy za 49 zł, 3 lata temu i spokój Chyba pomyliłeś zawory-za 49 zł to możesz kupić co najwyżej zaworek odmy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się