JarekST202 Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) Po zdjęciu wałków na 4 podwójnej podporze zauważyłem spore rysy,coś tam musiało się przydarzyć.Co z tym zrobić bo jest wyczuwalne pod paznokciem, na wałku też jest wyczuwalny ślad. Smarowanie było idealne więc albo coś dostało się w okolice tego miejsca razem z olejem i porysowało albo przy okazji płukania coś się oderwało i porysowało. Naprawdę nikt mi nie pomoże ??Nikt nie miał takiego przypadku, myślałem że w 1.8 t już wszystkie awarie zostały opisane a tutaj nowość. Czekam na jakąkolwiek decyzję co zrobić i mogę składać. Obdzwoniłem już wszystkich znajomych którzy mają jakąś wiedzę w tym temacie i tak mi doradzono: - składaj jak jest,ułoży się - załóż papier 500 odwrotnie na wałek,połóż na podporach i delikatnie obracać,następnie papier w drugą stronę na wałek, trochę oleju i przepolerować - zawieź do zakładu regenerującego głowice żeby na to spojrzeć bo możesz pogorszyć,przy okazji zdemontuj pompę oleju i sprawdź pod kątem rys. Ostatnia podpowiedź jest najbardziej rzeczowa ale dzisiaj nigdzie się nie dodzwonię a nie wiem czy wyciągać głowicę z auta bo muszę zawieźć cały komplet? Edytowane 5 Maja 2019 przez JarekST202
JarekST202 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 Coś strasznie ciężko otrzymać pomoc na tak przyjaznym forum.....?
Kejsi Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Ciśnienie oleju jakie było przed demomtazem? Bo że są rysy to powiedzmy przejdzie ale jak gubi tam olej to zostaje regeneracja Broń boże czym kolwiek to trzec xd
JarekST202 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 Ciśnienie było niby według tego co podał Przem8 wzorowe,wręcz idealne a tego czy gubi bądź będzie gubił olej to nie wiem. Nie wiem czy to już było czy wydarzyło się przy okazji płukanki, ale jest. Na innym forum gdzie szukałem pomocy polecili mi aby to zostawić ale mnie to będzie męczyć że coś takiego mam....
Kejsi Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Niemiec jeździł na longlife norma jak to Cb będzie męczyć to lepiej nie zaglądaj na panewki od wału ? Skladaj to, kontrola ciśnienia oleju i śmigaj. Może brzmi to nie fachowo i wiele osób zakuje to w oko ale ludzie na gorszych rzeczach śmigaja i wszystko jest okej
JarekST202 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 Chcę mieć wszystko idealnie bo przygotowuje do stage'a 2.Podobno takie rysy nie powinny się pogłębić i miałem taką samą podpowiedź że ludzie gorsze rzeczy mają na głowie ???
Patryk94 Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 Dodam od siebie ze każde auto z de jezdzi na longl.......
Langista Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 57 minut temu, Patryk94 napisał: Dodam od siebie ze każde auto z de jezdzi na longl....... Nie tylko z DE, w PL też już jest tego masa.
shadow997 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Witam dodam od siebie siebie kolego że miałem taki przypadek w swojej audi ale wałek był cały bez rys a kolega który robi głowice powiedział mi żeby delikatnie przetrzeć to papierem ściernym i nic więcej z tym nie robić tak zrobiłem i jeżdżę tak dwa lata ☺️
JarekST202 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Moje obawy o te rysy były chyba nie potrzebne bo nic się nie dzieje,nie gubi oleju bo ciśnienie trzyma idealnie.Według mnie ta rysa jest teraz jak dodatkowy kanał smarujący ?.Także temat uważam za zamknięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się