Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czy wymienić komplet wahaczy czy tylko 3 zużyte ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie bo nie wiem co zrobić... wymienic tylko uszkodzone 3 wahacze przednie czy wymienia sie caly komplet?? pozdrawiam i dziekuje za inf.. ps. te 3 wymienilbym na jakies porzadne a caly na np mastersport co sadzicie?? :hi:

Opublikowano

Jak masz już zużyte 3 wahacze to wymieniaj od razu komplet. A jakiego producenta to znajdziesz na forum :hi:

Opublikowano

Ale masz 3 wahacze z jednej strony, czy różne po obu stronach?

Jeżeli reszta jest przyzwoita, to możesz spróbować wymienić 3 albo raczej parami.

Mastersporty też się podobno sprawdzają, więc można zaryzykować.

Opublikowano

wymieniaj te zużyte, te dobre jeszcze popracują, chyba że wymieniasz oba dolne i jeden górny, to wymień wszystkie bo do jednego wahacza u góry z przodu trzeba opuszczać mcpersona żeby go wyjąć, więc zrób sobie to za jednym zamachem

Opublikowano

mam pytanie bo nie wiem co zrobić... wymienic tylko uszkodzone 3 wahacze przednie czy wymienia sie caly komplet?? pozdrawiam i dziekuje za inf.. ps. te 3 wymienilbym na jakies porzadne a caly na np mastersport co sadzicie?? :hi:

Mi coś stukało... Okazało się że prawy banan dostał luz. To zakupiłem Lemfordera, po wymianie po 2tkm znowu stuki. Przejechałem jeszcze trochę i całość poszła na MS. Póki co 15tkm i cisza.

Wcześniej popełniłem podobny błąd, o tej pory będę wymieniał już tylko komplet. Co prawda są osoby, które wymieniły pojedyncze wahacze i nie narzekają, dla mnie czas kiedy auto stoi u mechanika jest zbyt cenny, wolę naprawiać coś raz, a dobrze.

Opublikowano

Ja tez sie przymiezam do wymiany oczywiscie tylko lemforder i jak zmieniac to całosc bo tak jak juz napisane góra parenascie tys km i stuki od nowa wiec lepiej całe i miec spokój

Opublikowano

Ja wymieniałem sobie tylko te które miały luzy ale robiłem to sam więc nie płaciłem podwójnie za robotę jeśli oddajesz do mechanika warto wymienić komplet żeby za robociznę dwa razy nie płacić

Opublikowano

jeśli masz troche chęci i pojecia aby coś wymienić samemu w aucie to wymień tylko te które juz odmówiły posłuszeństwa.Jeśli zdecydujesz sie na cały komplet zawieszenia to kupuj pożądne i nie te z allegro w cene 500 - 600 zł bo to tandeta...po paru tys km potrafia dawać znaki zużycia...

Opublikowano

nie chce zaczynac swojego nowego watku wiec podpisze sie pod ten czy stukanie z tylu to juz jest wina amortyzatora czy zuzytej Osłony i odboji... bo zauwazylem ze oslone mam tzn wyglada jakbym jej juz nie mial:/moze to byc wina tego ze oslony sie zuzyly...?? dzieki za informacje.... pozdrawiam wszystkich :wink4:

Opublikowano

co do wahaczy to radze cały komplet zapakować, a przynajmniej parami tzn. jak padł lewy górny przedni to wymień także lewy górny tylny

co do stukania z tyłu to winę za to może ponosić odbój na amortyzatorze który dobija do talerzyka na górze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...