danielm21 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 mam pytanie bo nie wiem co zrobić... wymienic tylko uszkodzone 3 wahacze przednie czy wymienia sie caly komplet?? pozdrawiam i dziekuje za inf.. ps. te 3 wymienilbym na jakies porzadne a caly na np mastersport co sadzicie??
Daimos Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Jak masz już zużyte 3 wahacze to wymieniaj od razu komplet. A jakiego producenta to znajdziesz na forum
soolek Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Ale masz 3 wahacze z jednej strony, czy różne po obu stronach? Jeżeli reszta jest przyzwoita, to możesz spróbować wymienić 3 albo raczej parami. Mastersporty też się podobno sprawdzają, więc można zaryzykować.
mcm Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 wymieniaj te zużyte, te dobre jeszcze popracują, chyba że wymieniasz oba dolne i jeden górny, to wymień wszystkie bo do jednego wahacza u góry z przodu trzeba opuszczać mcpersona żeby go wyjąć, więc zrób sobie to za jednym zamachem
Yelo Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 mam pytanie bo nie wiem co zrobić... wymienic tylko uszkodzone 3 wahacze przednie czy wymienia sie caly komplet?? pozdrawiam i dziekuje za inf.. ps. te 3 wymienilbym na jakies porzadne a caly na np mastersport co sadzicie?? Mi coś stukało... Okazało się że prawy banan dostał luz. To zakupiłem Lemfordera, po wymianie po 2tkm znowu stuki. Przejechałem jeszcze trochę i całość poszła na MS. Póki co 15tkm i cisza.Wcześniej popełniłem podobny błąd, o tej pory będę wymieniał już tylko komplet. Co prawda są osoby, które wymieniły pojedyncze wahacze i nie narzekają, dla mnie czas kiedy auto stoi u mechanika jest zbyt cenny, wolę naprawiać coś raz, a dobrze.
kukui Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Ja tez sie przymiezam do wymiany oczywiscie tylko lemforder i jak zmieniac to całosc bo tak jak juz napisane góra parenascie tys km i stuki od nowa wiec lepiej całe i miec spokój
.Pablo. Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Ja wymieniałem sobie tylko te które miały luzy ale robiłem to sam więc nie płaciłem podwójnie za robotę jeśli oddajesz do mechanika warto wymienić komplet żeby za robociznę dwa razy nie płacić
_Solar_ Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 jeśli masz troche chęci i pojecia aby coś wymienić samemu w aucie to wymień tylko te które juz odmówiły posłuszeństwa.Jeśli zdecydujesz sie na cały komplet zawieszenia to kupuj pożądne i nie te z allegro w cene 500 - 600 zł bo to tandeta...po paru tys km potrafia dawać znaki zużycia...
danielm21 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 nie chce zaczynac swojego nowego watku wiec podpisze sie pod ten czy stukanie z tylu to juz jest wina amortyzatora czy zuzytej Osłony i odboji... bo zauwazylem ze oslone mam tzn wyglada jakbym jej juz nie mial:/moze to byc wina tego ze oslony sie zuzyly...?? dzieki za informacje.... pozdrawiam wszystkich
BUKIET Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 co do wahaczy to radze cały komplet zapakować, a przynajmniej parami tzn. jak padł lewy górny przedni to wymień także lewy górny tylny co do stukania z tyłu to winę za to może ponosić odbój na amortyzatorze który dobija do talerzyka na górze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się