koziol99 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Witam kolegów. Na początku chcę zaznaczyć że szukałem podobnych tematów znalazłem kilka ale trochę innych od mojego. Otóż mam problem z odpalaniem auta na gorącym silniku. Sprawa wyglada tak że na zimnym odpala dobrze, na gorącym różnie, ale raczej ze wskazaniem na ciężko, zwykle kilka sekund (3-10) Kolejna sprawa że od kilku lat odpalałem auto w taki sposób że przed samym zapaleniem przełączałem włącznik świateł i palił od strzała. Bo wtedy już ten problem się pojawił ale mechanik powiedział mi o tym o tak robiłem i było ok. Teraz to już nie pomaga. Jakieś 2 miesiące temu, mecher dokladal mi tempomat, przed tym wszystko było ok, potem usuwał błąd ( robił jakaś żwirek) z czujnikiem płynu do spryskiwaczy. Ostatnio po zgaszeniu silnika nie mogłem go zapalić w ogóle na ciepłym. Odstawiłem do mechanika (inny niż wcześniej) i wymienił uszczelniacze na pompowtryskach ale i to nie pomogło i twierdzi że do roboty głowica, tuleje gniazd pompowtrysków (podobno porysowane delikatnie). Czytałem trochę na necie i tutaj i pytałem znów innego mechanika i niektórzy twierdzą że po wymianie włącznika do świateł wszystko wróciło do normy. Wiem że ciężko coś doradzić nie widząc auta itd ale może ktoś kół podobnie. Bardzo liczę na Waszą pomoc. Odpowiem na każde pytania ! Wiem że trochę chaotycznie ale jak usłyszałem że za robote głowicy 1800 a i to może nie pomóc to mi słabo :/ Pozdrawiam Piotrek
koziol99 Opublikowano 3 Lipca 2019 Autor Opublikowano 3 Lipca 2019 Wymieniony rozrusznik na nowy, akumulator sprawny. Pompka w baku sprawdzona i działa. Zaworek na filtrze również sprawdzony. Auto dalej nie chce odpalić na ciepłym silniku. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Pomóżcie proszę koledzy. Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Jedź do tunera i niech Ci zwiększy dawkę startową... Spróbuj na gorącym silniku odpiąć wtyczkę od czujnika temperatury, wymusisz podanie większej dawki i napisz jak wtedy odpalił...
koziol99 Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Opublikowano 5 Lipca 2019 Odpinany był czujnik temperatury, nie pomogło. Byłem u tunera zwiększył dawkę startową i niestety to nie to. Auto na ciepłym w ogóle nie chce już odpalić. Można kręcić i tak nie odpali, dopiero gdy trochę ostygnie. Na komputerze zero błędów.
bobikos Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 Jakie wskazania są z czujnika temperatury? Do sprawdzenia również ciśnienie wytwarzane przez pompę tandemową, może już nie daje rady. Jak odpali to jeździ normalnie?
koziol99 Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Opublikowano 5 Lipca 2019 Jak odpali to chodzi równiutko, nie trzęsie, nie przerywa. Zdarzyło się 2-3 razy że zgasło auto dojeżdżając do świateł na luzie. Ale udało się po chechłaniu odpalić. Będąc u tunera stwierdził że to raczej nie wina pompy aczkolwiek nie sprawdzał jej. Nie wiem co robić a auto jest potrzebne na za tydzień. A nikt się nie chce tego podjąć...
bobikos Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 sprawdź przy okazji EGR z klapą gaszącą i układ podciśnienia do tych elementów
koziol99 Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Opublikowano 5 Lipca 2019 Klapa gasząca w porzadku. Egr był faktycznie zawalony, jakiś powrót spalin był zatkany całkowicie. Niestety czyszczenie nie pomogło dalej....
bobikos Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 podaj kąt synchronizacji rozrządu, a najlepiej zrób logi statyczne i dynamiczne.
kamil-vag Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 Zrób log statyczny grupy 007 na tym ciepłym i możesz na zimnym. Log z próby opalania kanału 003 + 004 + 005 Potem kolejny żeby był kanał 001
Nasters Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) Pacjent A4 B6 1.9 TDI AVF Ostatnio po zgaszeniu auto strasznie ciężko odpalilo trzeba było długo kręcić.Auto nigdy wcześniej czegoś takiego nie miało.Problem ustal gdy na tydzień wyjechałem w delegację i wróciłem lecz po 2 tygodniach znowu powrócił.Mianowice jest tak że auto Na zimnym odpala jeszcze w miarę ale gdy się przejdziemy a samochód złapie temperaturę to po zgaszeniu i po chwilowym odpalaniu tak do minuty jest ok a później trzeba już długo kręcić gdy ostygnie to już odpala tak wiarę okej ale to i Tak nie to co powinno być .Nie mam pomysłu co to może być Pompą? Uszczelniacze pompek??? paliwo chyba raczej się nie cofa bo wtedy po dłuższym postoju było by gorzej nie lepiej Z góry dzięki za Pomoc Edytowane 8 Lipca 2019 przez Nasters
koziol99 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 Mam dokładnie ten sam problem, nikt już nie wie co to może być. Wymieniłem rozrusznik, uszczelniacze na pompkach, pompkę w baku. W piątek wymieniłem czujnik położenia wału, jest poprawa, bo auto przynajmniej odpala na ciepłym silniku, wcześniej nie było szans, ale i tak trzeba pokręcić trochę żeby odpaliło. Już ręce opadają bo nie ma nikt pomysłu co to jest.
koziol99 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 W piątek był wymieniony czujnik położenia wału, jest mała poprawa, bo teraz na ciepłym silnik złapie po kilkukrotnym kręceniu, wcześniej nie było takiej opcji. Na zimnym jak palił tak pali dalej na dotyk. Logów nie mam jak zrobić, nie mam u kogo podłączyć ;/ Byłem w Krakowie u tunera, patrzył na kompie na wszystko i stwierdził że raczej w normie wszystko. Nie ma tam żadnej tragedii. Nie wiem już naprawdę co to może być ;/
koziol99 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 U Ciebie to może być ten czujnik wału, u mnie już nie wiem. Mechanik sprawdzał ją z tego co mi mówił i podobno trzyma parametry. Dawkę paliwa na ciepłym też zwiększyłem u tunera i zero poprawy.
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Napisałem jakie logi robić... Z fusów ciężko wróżyć, poprosić kogoś z rejonu o pomoc i może ktoś podłączy pod kompa...
Nasters Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Mam kąpa powiedz mi na którym kanale można sprawdzić logi pompy tandem ciśnienie i wgl
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 5.07.2019 o 11:41, kamil-vag napisał: Zrób log statyczny grupy 007 na tym ciepłym i możesz na zimnym. Log z próby odpalania kanału 003 + 004 + 005 Potem kolejny żeby był kanał 001 I statyczny 013+018+023 jak zimny a potem jak ciepły... Najlepiej jakbyś najpierw wciskał log i dopiero odpalał i przez chociaż 5 min pologował... Zobacz na próbę czy jak odepniesz wtyczkę od czujnika G62 to będzie lepiej...
Nasters Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 G62 to czujnik temperatury ta ?? Gdzie on się znajduje Dzieki za Pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się