mrogal Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 hehe ale boczki z d*py, ori lepsze byly ciekawe czy mi sie uda go tam wepchnać to nie idzie w parze, chyba ze nie zalezy ci na kratkach i potniesz zderzak bardziej hardkorowo niz ja :gwizdanie:
lapek85 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 hehe ale boczki z d*py, ori lepsze byly ciekawe czy mi sie uda go tam wepchnać Paweł, wczoraj rezaliśmy Passka, nie udało się wszystkiego zrobić, za mało czasu. Pojawiły się problemy z katem, trzeba było wymienić plecionke. Wtryski poszły bez problemów. Dzisiaj odpalenie, diagnostyka, logi i bierzemy się za program Kiedy Ci umawiamy na dłubanie?? Przyszły tydzień, poniedziałek, wtorek?? :gwizdanie:
fusse Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 w przyszlym tygodniu mam na pierwsza zmiane, takze fajnie sie ulozylo damy rade; ) Ty masz problem z plecionka, a mi caly wydech zaczal wibrowac i rzęzi tak,ze sie ludzie patrza jak stoje na swiatlach
lapek85 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 w przyszlym tygodniu mam na pierwsza zmiane, takze fajnie sie ulozylo damy rade; ) Ty masz problem z plecionka, a mi caly wydech zaczal wibrowac i rzęzi tak,ze sie ludzie patrza jak stoje na swiatlach to masz Perpetuum mobile – hipotetyczna maszyna, której zasada działania, wbrew znanym prawom fizyki :polew: w przyszłym tygodniu podziałamy
fusse Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 zrobilem wydech, kurw** jedna sruba wykrecila sie i wypadla miedzy turbo a wydechem, a druga juz byla w polowie wykrecona... dlatego jakos tak fajnie mi gwizdalo spod maski teraz jest juz cisza jak makiem zasial; )
mrogal Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Mrogal co to masz z tym grillem farbka sie łuszczy
slepy Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Mrogal co to masz z tym grillem farbka sie łuszczy jesteś pewien że łuszczy, a nie uszczy
mrogal Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Mrogal co to masz z tym grillem farbka sie łuszczy jesteś pewien że łuszczy, a nie uszczy yyy PS lapek KOX furmanka
lapek85 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 audi to audi, dziś robiłem passka b5 ahu, i kurde wtryski po zmianie od afn-a się odkręcają, 3-5 km i przedmuchy, dokręcane, podkłądki, śruby, gniazda oczyszczone itd i dalej, nie wiem co z tym już robić, może na klej na dziś mam dość, ide w kime
fusse Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 jak one moga sie odkrecic? przeciez tam idzie taka blaszka na srubke i nie ma mocy zeby to sie zruszylo? ale cos bylo czuc przez te 3-5km? daly cos one w ogole? niby przeskok jest dosc spory bo z 0.184mm na 0.205mm.
lapek85 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 jak one moga sie odkrecic? przeciez tam idzie taka blaszka na srubke i nie ma mocy zeby to sie zruszylo? ale cos bylo czuc przez te 3-5km? daly cos one w ogole? niby przeskok jest dosc spory bo z 0.184mm na 0.205mm. Nie wiem, dla mnie to też niemożliwe, wtryski identyczne poza średnicą otworków, wszystko złożone jak trzeba itd., a jest tak, że przejedziesz pare km to śruby mocujące wtryskiwacz odkręcają się i powstaje przedmuch. Po iluś tam próbach dokręciłem i na razie jest ok. Autko troche lepiej się zbiera, ale rewelacji nie ma, kąt wtrysku do zmiany jest. Ogólnie ten passat jakiś uparty jest, nie chce współpracować
fusse Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 kąt wtrysku nie powinien zmienic sie, chyba,ze byl odrazu zle ustawiony, tak jak rozmawialismy przez telefon, na 000 BS ustawia sie kąt. hmm dziwne z tymi srubami, tylko nie popsuj tam nic, bo to glowica jest;p dobra porób logi zobaczymy jak to wyglada
lapek85 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 kąt wtrysku nie powinien zmienic sie, chyba,ze byl odrazu zle ustawiony, tak jak rozmawialismy przez telefon, na 000 BS ustawia sie kąt. hmm dziwne z tymi srubami, tylko nie popsuj tam nic, bo to glowica jest;p dobra porób logi zobaczymy jak to wyglada kąt się nie zmienił, prawie jest ok, ale lepiej niech przed nowym softem będzie idealnie ustawiony. Ze śrubami na razie spokój, samochód zrobił trase ponad 100km zero przedmuchów i luzów, wiec powinno już być ok. Dzisiaj wyśle logi, no i Paweł na wtorek wstępnie rezerwuj popołudnie ,
PABLO Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Odgrzebie troszkę temat takiego dogonić to trzeba mieć z 500koniów :polew: Raz miałem przyjemność go wyprzedzić bo nie mogłem tak dłużej za nim jechać i podziwiać te widoki
lapek85 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Panowie, czy może mi ktoś wyminić wszystkie potrzebne graty do zamontowania pełnego FISa z a4 poliftowej do mojej. Auto stoi całe i moge wyciągnąć co chce: licznik manetki czujnik płynu spryskiwaczy wiazka od tempomatu co dalej???? jakies kostki, wtyczki, czujniczki a i co z dodatkowym zegarem temp oleju, jak to podłączyć, skąd sygnał???
przemciotorun Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 kostka do fisa czujnik temp. oleju wtyczka do manetki prawa strona sterowanie fisem, tempomat nie ma nic do fisa, ale jak mozesz miec to rezaj wszystko za jednym razem (tempomat - manetka+wtyczka)
Coleman Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 fajna i taki sam silnicze jak u mnie tylko z kąd ty tyle koni tam wsadził
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się