3r4 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 a filmików żadnych jak nie było tak nie ma
Kejsi Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Opublikowano 28 Lutego 2020 Po strojeniu dam wkońcu film z przyspieszania ? A tu coś na obudzenie wątku ?
hopek03 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 napisz co tam siedzi garet GTX35 ? bo dużą lochę tam widzę
Kejsi Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) 30 ale resztę osprzętu dopisze z wykresem ? Wtrysk 980 itp itp Edytowane 29 Lutego 2020 przez Kejsi
hopek03 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 no to locha 500 pęknie jak nic tłoki kute wpadły bo z 2.0 tfsi nogom nie wytrzymać tej mocy
Kejsi Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) Na mniej nie liczę ? a co do tłoków to kto nie ryzykuje to nie pije szampana jak to mówią, spieszę z wyjaśnieniem, nie jestem ignorantem, wiem co oznacza pękniety tłok ale samochód to tylko zabawka i tak ma pozostać dalej. Od samego początku to był 4fun i jestem pewien że przyjmą zakładaną moc bez zajęknięcia Z pozostałych gratów to kolektor baran T3, turbo gtx3071r (GTX3077R) cokolwiek to znaczy myślę że hybryda 3071 jrspec, na wolnych obrotach turbo się obraca (czytałem że przy takich i większych turbo to dobry znak ?) muszla 0.82, dv 32mm, wg 40mm, chłodnica oleju z termostatem, wstępne jazdy temp oleju 87-96 temp z miski a poniżej kilka fotek W najbliższych planach chciałbym zrobić maks na walkach bfb, potem porównanie z ADR krzywka 8,41 (tylko ssący), wrzucić czujnik ciśnienia i temp oleju (nie obd) do vfiz a w dalszych głowica aeb/adr szeroki kanał bez znaczenia na gratach super techa +1 i przywitać rodzinę 35 PS tylko mi zbrojony wąż od zasilania turbiny płynem chłodniczym przypomina wąż od sracza? Drażni mnie to strasznie ? Kolejny edit wywaliłem podwójne wtryski lpg, zostało tylko po jednej Hanie 2001, trzeba się pogodzić ze spokojna jazda na lpg potem sterownik sam zarzuci benzynę (taka zabawa z lpg jak na k04-64 napewno grozi awaria) Edytowane 29 Lutego 2020 przez Kejsi
hopek03 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 świetna robota oby wszystko wyszło pomyślnie trzymam kciuki i czekam na kreski i filmik
hopek03 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 nie chce tematu zaśmiecać ale zobaczcie co za pierdoły ludzie piszą Turbina audi a4b5 1.8t Bielsko-Biała • OLX.pl WWW.OLX.PL Witam,posiadam na sprzedaż nowa turbinę K3 do tuningu audi a4b5 1.8t. miałem modyfikować swoją audi ale plany się zmieniły. Wyjście wylotowe średnica 5cm. Sprzedawca mówił że najwyższe osiągi do...
Kejsi Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) Osiągi do 480 km, nie pisze ziomek o mocy tylko że po tylu się rozwali ? Boost przy 5k rpm, wg wonsz zdjęty, więcej strach nie pozwolił narazie bez skończonego programu ? Z awarii jak dotychczas, spadła opaska boost, opaska maf i wy*****Lo uszczelkę spod turbo, ki diabeł podkorcil mnie wsadzać te chińskie gowno że sreberkiem po obu stronach i czarnym gownem w środku xd Edytowane 1 Marca 2020 przez Kejsi
Kejsi Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) Wstępne strojenie, jakoś się toczy ? VID-20200308-WA0006.mp4 Edytowane 8 Marca 2020 przez Kejsi 1
WYSKUN Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 31 minut temu, Kejsi napisał: Wstępne strojenie, jakoś się toczy ? VID-20200308-WA0006.mp4 4 MB · 0 pobrań Rakieta.
david777 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 mam kilka pytań bo w sumie planuje zbudować tez taki motor.Napisałeś ze tłoki maja wymiar 81.49 a według etki maja 82.5 wiec jak to jest oraz co do korb zwyczajne chinole? ale głowka trapezowa jak w ori korbach czy normalna?
Kejsi Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Opublikowano 19 Marca 2020 Masz rację poprawiłem wymiar ? Korby tak chinole nie sądzę żeby w czymkolwiek ustępowały markowym 3 razy droższym, główka na sworzeń 20mm, zamawiałem z 2.0 tfsi kucizne, podobno różnią się główka w 2.0 jest lekki trapez ale nie mam porównania z kucizna z 1.8t ?
Kejsi Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Opublikowano 19 Marca 2020 Update projektu przez korona.... sytojenie się opóźnia, w między czasie wychodzą usterki, pękające kolektory, dmuchniete uszczelki pod turbo itp xd W weekend znowu poprawka kolektora i wjeżdża wałek adr na springu Supertech'a i rev na 8krpm pomiar na nieszczelnym kolektorze wykazał 450km/570nm na niestabilnym booscie 1,7-1,8 bara xd
david777 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 Dobra wiec wychodzi ze głowka trapezowa co w sumie widać na jednym ze zdjęć, takie też zakupie
david777 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 jeszcze taka sprawa co do wymiaru tłoków z axx bo własnie swoje trochę poczyściłem z nagaru i na tłoku jest nabite 82,45 niestety nie mierzyłem bo na chwile obecną nie mam czym i pytam o pasowanie bo wtedy nie jest 0,08 jakie są granice?
Kejsi Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Opublikowano 19 Marca 2020 Najpierw złożyłem a potem opisywałem, jest nadzieję że popieprzyłem wymiary tłoka ? Pewne w tym jest to że pasowanie jest 8 setek i wymiary toczenia tłoka bo te wymiary podawałem do szlifierzy
MarcinL Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 @Kejsi Tak z ciekawości. Ile +/- trzeba szykować kasy na taką moc 450km/570nm? Obecnie śmigam na stage 2, ale w przyszłości jak dojdzie do remontu, to jestem ciekawy jakie to koszta mogą być, bo frajda na pewno mega z jazdy.
Kejsi Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, MarcinL napisał: @Kejsi Tak z ciekawości. Ile +/- trzeba szykować kasy na taką moc 450km/570nm? Obecnie śmigam na stage 2, ale w przyszłości jak dojdzie do remontu, to jestem ciekawy jakie to koszta mogą być, bo frajda na pewno mega z jazdy. Od zera koło 15 nawet więcej ? Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez Kejsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się