TomOskroba Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Witam. pacjent to 1.8T BEX 190 KM LPG Planuję podniesienie mocy do 240 KM z tego co czytałem tu na forum do seryjnych gratów wypada zmienić wtryski z audi TT do (250KM) i DP. moje pytanie natomiast dotyczy pompy paliwa. nic nie było napisane o zmianie na wydajniejszą. Moja aktualnie powoli mówi papa więc szykuje się wymiana więc moje pytanie brzmi. Czy do takiej mocy trzeba instalować pompkę/wkład bardziej wydajny pomimo, że jeżdżę 90% na LPG ? czy jednak wymienić na serię i nie bawić się w pierdoły ? 1
przem8 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 19 minut temu, TomOskroba napisał: Czy do takiej mocy trzeba instalować pompkę/wkład bardziej wydajny Nic nie zmieniasz. 1
bartez90 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu. Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230.
Misieqq7 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 3 minuty temu, bartez90 napisał: Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu. Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230. dokładnie. 230km to i ja bym chciał wyszło tylko 220km ;D @bartez90 Ty tip masz ori nie wkładałeś sztywnego?
bartez90 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 33 minuty temu, Misieqq7 napisał: @bartez90 Ty tip masz ori nie wkładałeś sztywnego? Tip ori, szczelnosc dolotu perfekt. Nie chcialem sztywnego bo po pierwsze liczylem na maks 230 hp, a wyszlo wiecej, a po drugie jesli kiedys turbina powie papa, to wrzuce hybryde z powiekszonym wylotem na tipa, albo od razu k04-064, wiec i tak tip bylby do zmiany.
TomOskroba Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 41 minut temu, bartez90 napisał: Seryjna pompa paliwa spokojnie obrabia takie moce, a nawet wiecej bo do 270 hp tez wystarcza bez problemu. Na 95% nie zrobisz na seryjnej turbinie 240hp i realnie skonczy pewnie na okolo 230. dzięki za podpowiedź. taka moc też mi starczy miała wpaść hybryda, ale to dopiero jak padnie obecna. idąc tym tokiem myślenia mam pytanie dotyczące zmiany osprzętu po programie. dajmy na to zrobiłem na tych gratach 230 km a po jakimś czasie padło turbo i zdeycodwałem się na hybrydę. czy po takiej zmianie osprzętu znów muszę udać się na strojenie i wywalić kupię siana ? łopatologicznie myśląc tak właśnie by było.
bartez90 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 No jak wsadzisz hybryde to trzeba koniecznie wystroic na nowo. Z ta kupa siana to nie ma co przesadzac, bo dobry program mozna i za 500 zl zrobic. Na hybrydzie moze byc troche drozej.
TomOskroba Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 2 minuty temu, bartez90 napisał: No jak wsadzisz hybryde to trzeba koniecznie wystroic na nowo. Z ta kupa siana to nie ma co przesadzac, bo dobry program mozna i za 500 zl zrobic. Na hybrydzie moze byc troche drozej. nie mam takich kontaktów, a gdzie robiłeś ? w warszawie znalazłem za 1600zł hamownia,strojenie i sprawdzenie stanu pojazdu. opinie rewelacyjne ale cena trochę odrzuca.
artur100g Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Zapytaj tutaj https://pl-pl.facebook.com/pages/category/Motor-Vehicle-Company/Wwe-Tuning-965484956801511/ 2
bartez90 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 8 minut temu, TomOskroba napisał: nie mam takich kontaktów, a gdzie robiłeś ? w warszawie znalazłem za 1600zł hamownia,strojenie i sprawdzenie stanu pojazdu. opinie rewelacyjne ale cena trochę odrzuca. U nas na forum jest Galetto - Soft mod performance na fb. U niego robilem. Jest tez Lukasz13. Z tego co wiem obaj ogarniaja tez wsady na odleglosc. 1
TomOskroba Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Odnośnie pompy paliwa jeszcze. Kurde szukam wkładu do pompy ale wyskakują mi same kompletne zestawy za 1500zl.to sporo siana. Pomoże ktoś znaleźć odpowiedni wkład? Bo to chyba one padają prawda? Tylko bez chinoli najlepiej Edytowane 17 Lipca 2019 przez TomOskroba
KacperBE Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Siema, jak szukasz wkładu pompy to polecam sklep BOX- MOTO lub BEAR Kielce. Nie chce tutaj robić jakieś reklamy, kupiłem od tego pierwszego wkład vdo za 350 zł od Quattro A6 allroad - 1.8T i wsadziłem do swojego BEX'a (p&p) , śmigam już pół roku i ponad 10 tys km zrobiłem , nie ma kłopotu ; maja duzy wybór na swoich stronach, do FWD tez . Pozdrawiam 1
DivaynEays Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Pompa paliwa seryjna jak zdrowa to 300 obrabia. Jak Twoja pada to po prostu wrzuć nowy wkład VDO i tyle PS:dobra decyzja ze zmianą wtrysków. 1
TomOskroba Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 W dniu 31.07.2019 o 15:56, DivaynEays napisał: Pompa paliwa seryjna jak zdrowa to 300 obrabia. Jak Twoja pada to po prostu wrzuć nowy wkład VDO i tyle PS:dobra decyzja ze zmianą wtrysków. Pokusiłem się na używana po mniejszym przebiegu a i tak wyje więc parę groszy w d*pę. Chcę wcisnąć Teraz ten wkład vdo tylko podobno są dwa rodzaje.ze stałym zapięciem i doczepianym a ja nie wiem jakie mam bo zmieniał mi mechanik
ELLIOTT Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 11 godzin temu, TomOskroba napisał: Pokusiłem się na używana po mniejszym przebiegu a i tak wyje więc parę groszy w d*pę. Chcę wcisnąć Teraz ten wkład vdo tylko podobno są dwa rodzaje.ze stałym zapięciem i doczepianym a ja nie wiem jakie mam bo zmieniał mi mechanik Jaki filtr paliwa?
TomOskroba Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 W dniu 31.08.2019 o 09:17, ELLIOTT napisał: Jaki filtr paliwa? Aso
TomOskroba Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 W dniu 31.08.2019 o 09:17, ELLIOTT napisał: Jaki filtr paliwa? Aso. Nie wiem jaką pompę wkleić bo w ASO krzyczą 2200zl komplet a vdo nie pasuje bo jest już inne zapięcie węża tak jak w B7... Jest tu jakiś cwaniak ?
TomOskroba Opublikowano 29 Września 2019 Autor Opublikowano 29 Września 2019 Odświeżam i polecam wkład pompy pierburg za 250 zł.pasuje p&p i w ogóle jej nie słychać, ani trochę ! Przy okazji pytanie co do podniesienia mocy.ile znosi seryjny wydech ? Obstawiam że np. przy chęci podniesienia mocy na 280-300 km seryjny już nie wystarczy ?
przem8 Opublikowano 29 Września 2019 Opublikowano 29 Września 2019 Gdzie kupowałeś ten wkład w takich pieniądzach?
DivaynEays Opublikowano 29 Września 2019 Opublikowano 29 Września 2019 4 godziny temu, TomOskroba napisał: Odświeżam i polecam wkład pompy pierburg za 250 zł.pasuje p&p i w ogóle jej nie słychać, ani trochę ! Przy okazji pytanie co do podniesienia mocy.ile znosi seryjny wydech ? Obstawiam że np. przy chęci podniesienia mocy na 280-300 km seryjny już nie wystarczy ? z downpipem 250-260 jakies, ale moim zdaniem to troche bezsensu atakowac takie moce na serii 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się