Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 Avant Sport 245KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie :)

Wczesniej bylem posiadaczem A4 B8 z 2010r. z silnikiem diesla o mocy 120KM.

Juz wtedy bylem BARDZO zadowolony z jakosci na ktora niektorzy psiocza, a moge powiedziec ze w aucie przy przebiegu 250 tys. km nic nie trzeszczalo itd., poszczegolne elementy nie nosily praktycznie sladow zuzycia, spasowanie bylo naprawde dobre. 

Bylem tez zadowlony, jak mi sie wtedy wydawalo, z dynamiki :) (a tak serio to auto dawalo rade)

 

Przyszedl czas na zmiany i juz 800km za mna w B9 Avant. Poki co brak powodow do narzekania :)

Z wazniejszych rzeczy:

- wersja sport + s line zewnetrzny
- 245KM
- quattro ultra (na bezrybiu i rak ryba) - musze przyznac ze na mokrym ciagnie jak glupie, zobaczymy w zimie
- matrixy
- asystenty na trase 
- + troche innych pierdolek

Pozdrawiam! 

A4_B9_01.jpg

A4_B9_02.jpg

 

A4_B9_03.jpg

 

Opublikowano

Graty furki. Niech się dobrze sprawuje ;)

Opublikowano

Jaki to silnik te 245KM ? Co to jest quattro ultra ?

Opublikowano

To ten co wcześniej miał 252 KM, ultra to tak po krótce odłączany napęd tylnej osi, powoli większość Audi to dostaje.

Opublikowano

DziekI :)

 

Tak - to wykastrowane lekko 252 pod WLTP. I tak jak DonDzonson napisal - odpinany naped. Klasyczne quattro maja  chyba jeszcze tylko diesle. 

 

Co do planow to siadlo troche detailingu ale modowal chyba za bardzo nie bede.

Z woskow (dla ludzi dla ktorych wytrzymalosc jest dosc istotna) polecam Fusso Coat:

 

 

20190711_072233.jpg

20190711_072239.jpg

Opublikowano (edytowane)

Gratulacje. Mam podobny przypadek jak Ty.? 

Pozdrawiam i życze długich bezawaryjnych kilometrów.

Edytowane przez vvalery
Opublikowano

Piękna furka ? co do Fusso u mnie już leży od marca i dalej się trzyma a myję autko dość często (min. 1/tydz.)

Opublikowano

No i chwile temu wjechaly letnie kapcie (trzeba zrobic detailing, fusso dalej sie trzyma pomimo mycia raz w miesiacu na bezdotykowkach).

Generalnie to przy standardowym zawiasie 245/35R19 duzo fajniej sie prowadzi niz 245/40R18 - fajnie sztywno w zakretach. 

 

20200604_012656.jpg

20200604_012551.jpg

20200604_012609.jpg

20200604_012614.jpg

Opublikowano

jak sprawuje Ci się ten silnik? mógłbyś napisać o spalaniu itp.?

Opublikowano (edytowane)

Grzesiek, widzę, że jednak dorwałeś te oryginały ? Jakbym widział moje auto - piękne masz. ? Gdzie kupiłeś te fele i ile dałeś, napisz jak możesz. Super !!!

Edytowane przez vvalery
Opublikowano
18 godzin temu, gsa napisał:

Generalnie to przy standardowym zawiasie 245/35R19 duzo fajniej sie prowadzi niz 245/40R18

Miałem takie samo odczucie przy zmianie. Dodatkowo na 19 mam hankook ventus s1 evo2, które są niesamowicie komfortowe.

Bardzo mi się podoba ten Twój wzór felg.

Opublikowano

Fajny Avancik a to nowe koło tylko dodało mu smaku. Bezawaryjności i radości z jazdy ✌️

Opublikowano (edytowane)

@jedrekx
Jesli idzie o silnik - nie narzekam. Z 12 tys km srednia wychodzi wg komputera 9.9l/100 (realnie mysle 70% miasto - Krakow, czesto krotkie odcinki) - patrzac na dystrybutor - wychodzi to samo (kazde tankowanie wrzucam w apke od Audi, ktora jest nawet calkiem fajna). Podejrzewam, ze gdybym jezdzil w trybie Efficiency i nie wylaczal start-stop'a to litr mniej jest spokojnie w zasiegu reki, a to dlatego ze jest to juz MHEV i w bagazniku obok klasycznego akumulatora siedzi sobie druga bateria litowo jonowa (12V) i podczas jazdy czesto na kilka/kilkanascie sekund silnik sie po prostu wylacza i sobie zeglujemy. Niestety w trybie Efficiency autko sie zbiera, powiedzmy, dosc dostojnie :) dlatego tez ja najczesciej jezdze na auto. Dynamiczny przejazd przez Krakow w trybie Dynamic(tu juz sie dzieje po dodaniu gazu) to juz daje 12l ale banan na ryju jest wiec to nie duza oplata za troche radosci :D Problemu z olejem - odpukac - poki co brak. Co do obaw niektorych - Quattro Ultra naprawde daje rade - przyczepnosc jest ZAWSZE (pewnie przez to, ze zawsze startujemy z 4 lap i  jak warunki sa kiepskie naped jest zapiety prawie zawsze). Kultura tego ustrojstwa tez jest niezla - ciezko wychwycic dopinanie/rozpinanie. Generalnie po roku z napedem 0 problemow :) Poki co byly 2 mniejsze:

  • skrzypiace lusterko kierwocy - za drugim razem przesmarowane jak trzeba i dziala ok,
  • niedzialajaca ladowarka indukcyjna - wymieniona na nowa.

@vvalery
Dzieki :) juz bylem zdecydowany na GMPki ale pojawila sie oferta na OEMy w dobrych pieniadzach (cena praktycznie ta sama co za GMP + nowe kapcie < 8k zl). Pytalem tez w ASO ale tam raz, ze nie mieli a dwa dalej chcieli ponad 12k zl za kpl (1.5tysia to byla doplata do najwyzszej wersji wyposazenia w konfiguratorze - a tam o ile dobrze pameitam juz jakies 19 siedzialy) . Widzialem zdjecia i nasze avanciki sa mocno podobne :))) chyba nawet kolor ten sam? 

@fio
Dzieki :) No na 18 troszke tak gumowato bylo na niektoyrch zakretach. Tu - nawet przejezdzajac przez torowiska jest akceptowalnie (wg mnei duzo lepiej niz w Civicu IX na 18'). Tak z ciekawosci - widze, ze pewne bolaczki mamy mocno wspolne w A4 i A5 - udalo Ci sie cos ugrac z ladowarka ktora przegrzewa tel ? Czasami sie zastanawiam czy to nie przez brak wentylacji bo jednak jak mam ladowarke w domu to nad telefonem nic nie ma - cieplo oddaje zdecydowanei lepiej a w podlokietniku neistety sie grzeje :/  (inna sprawa ze samsunga - aktualnie mam s8 - wiecej nei kupie, chyba ze zaczna wrzucac Snapdragona na EU a nie tylko na US i Chiny).

@D4NTE
No trzeba przyznac, ze marki premium maja to do siebie, ze kolejne generacje nie przekreslaja calkiem designu generacji poprzednich (i jak zauwazyles to kolo tu calkiem ladnie siedzi, tak samo jak kola z B9 w B8 itd.). Mam nadzieje, ze zobacze jakos smerfa na drodze. W KRK to chyba nie bedzie ich za duzo (na salonie wciaz stoi jeden w tym kolorze ale sedan). Szerokosci i BEZAWARYJNSOCI dla smerfa :) 
Odnosnie serwisu - to mnie troche martwi - rozumiem, ze moga byc jakies problemy, ale jak slysze ze to nie wada lecz cecha produktu to mnei krew zalewa :)

Generalnie - mialem B8 w sedanie i jakos duzo bardziej mi podchodza avanty w A4 :)

Pozdrowienia dla Wszystkich!

Co do dalszych zmian, pasowaloby:

  • zestroic go na 280-300KM (tylko tu juz dobrze by bylo wrzucic troszke zmeinione turbo + icka wiec to raczej po gw), chociaz 280 jest realne na tym co jest,
  • obnizyc troszke zawias -23/30mm,
  • wymienic wydech na cos co generuje jakikolwiek dzwiek :D 

 

 

Edytowane przez gsa
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, gsa napisał:

udalo Ci sie cos ugrac z ladowarka ktora przegrzewa tel ? 

Niestety nie. To nie jest problem dla serwisu. Ich podejście jest następujące: działa? -> działa. Jedyna ładowarka bezprzewodowa grzejąca tak intensywnie mój telefon to właśnie phone box.

Opublikowano
3 godziny temu, gsa napisał:

 

    @vvalery
    Dzieki :) juz bylem zdecydowany na GMPki ale pojawila sie oferta na OEMy w dobrych pieniadzach (cena praktycznie ta sama co za GMP + nowe kapcie < 8k zl). Pytalem tez w ASO ale tam raz, ze nie mieli a dwa dalej chcieli ponad 12k zl za kpl (1.5tysia to byla doplata do najwyzszej wersji wyposazenia w konfiguratorze - a tam o ile dobrze pameitam juz jakies 19 siedzialy) . Widzialem zdjecia i nasze avanciki sa mocno podobne :))) chyba nawet kolor ten sam? 

     

     

    Cena spoko za komplecik. Ciężko byłoby nie wziąć za tą kwotę?

    Kolor ten sam Manhattangrau-Metallic

     Thx za info i szerokości ???

    Opublikowano

    dzięki za info. patrzyłem właśnie na ten silnik :good:

    Opublikowano
    W dniu ‎11‎.‎06‎.‎2020 o 13:51, gsa napisał:

    @jedrekx
    Jesli idzie o silnik - nie narzekam. Z 12 tys km srednia wychodzi wg komputera 9.9l/100 (realnie mysle 70% miasto - Krakow, czesto krotkie odcinki) - patrzac na dystrybutor - wychodzi to samo (kazde tankowanie wrzucam w apke od Audi, ktora jest nawet calkiem fajna). Podejrzewam, ze gdybym jezdzil w trybie Efficiency i nie wylaczal start-stop'a to litr mniej jest spokojnie w zasiegu reki, a to dlatego ze jest to juz MHEV i w bagazniku obok klasycznego akumulatora siedzi sobie druga bateria litowo jonowa (12V) i podczas jazdy czesto na kilka/kilkanascie sekund silnik sie po prostu wylacza i sobie zeglujemy. Niestety w trybie Efficiency autko sie zbiera, powiedzmy, dosc dostojnie :) dlatego tez ja najczesciej jezdze na auto. Dynamiczny przejazd przez Krakow w trybie Dynamic(tu juz sie dzieje po dodaniu gazu) to juz daje 12l ale banan na ryju jest wiec to nie duza oplata za troche radosci :D Problemu z olejem - odpukac - poki co brak. Co do obaw niektorych - Quattro Ultra naprawde daje rade - przyczepnosc jest ZAWSZE (pewnie przez to, ze zawsze startujemy z 4 lap i  jak warunki sa kiepskie naped jest zapiety prawie zawsze). Kultura tego ustrojstwa tez jest niezla - ciezko wychwycic dopinanie/rozpinanie. Generalnie po roku z napedem 0 problemow :) Poki co byly 2 mniejsze:

    • skrzypiace lusterko kierwocy - za drugim razem przesmarowane jak trzeba i dziala ok,
    • niedzialajaca ladowarka indukcyjna - wymieniona na nowa.

    @vvalery
    Dzieki :) juz bylem zdecydowany na GMPki ale pojawila sie oferta na OEMy w dobrych pieniadzach (cena praktycznie ta sama co za GMP + nowe kapcie < 8k zl). Pytalem tez w ASO ale tam raz, ze nie mieli a dwa dalej chcieli ponad 12k zl za kpl (1.5tysia to byla doplata do najwyzszej wersji wyposazenia w konfiguratorze - a tam o ile dobrze pameitam juz jakies 19 siedzialy) . Widzialem zdjecia i nasze avanciki sa mocno podobne :))) chyba nawet kolor ten sam? 

    @fio
    Dzieki :) No na 18 troszke tak gumowato bylo na niektoyrch zakretach. Tu - nawet przejezdzajac przez torowiska jest akceptowalnie (wg mnei duzo lepiej niz w Civicu IX na 18'). Tak z ciekawosci - widze, ze pewne bolaczki mamy mocno wspolne w A4 i A5 - udalo Ci sie cos ugrac z ladowarka ktora przegrzewa tel ? Czasami sie zastanawiam czy to nie przez brak wentylacji bo jednak jak mam ladowarke w domu to nad telefonem nic nie ma - cieplo oddaje zdecydowanei lepiej a w podlokietniku neistety sie grzeje :/  (inna sprawa ze samsunga - aktualnie mam s8 - wiecej nei kupie, chyba ze zaczna wrzucac Snapdragona na EU a nie tylko na US i Chiny).

    @D4NTE
    No trzeba przyznac, ze marki premium maja to do siebie, ze kolejne generacje nie przekreslaja calkiem designu generacji poprzednich (i jak zauwazyles to kolo tu calkiem ladnie siedzi, tak samo jak kola z B9 w B8 itd.). Mam nadzieje, ze zobacze jakos smerfa na drodze. W KRK to chyba nie bedzie ich za duzo (na salonie wciaz stoi jeden w tym kolorze ale sedan). Szerokosci i BEZAWARYJNSOCI dla smerfa :) 
    Odnosnie serwisu - to mnie troche martwi - rozumiem, ze moga byc jakies problemy, ale jak slysze ze to nie wada lecz cecha produktu to mnei krew zalewa :)

    Generalnie - mialem B8 w sedanie i jakos duzo bardziej mi podchodza avanty w A4 :)

    Pozdrowienia dla Wszystkich!

    Co do dalszych zmian, pasowaloby:

    • zestroic go na 280-300KM (tylko tu juz dobrze by bylo wrzucic troszke zmeinione turbo + icka wiec to raczej po gw), chociaz 280 jest realne na tym co jest,
    • obnizyc troszke zawias -23/30mm,
    • wymienic wydech na cos co generuje jakikolwiek dzwiek :D 

     

     

    Obniżenie go gwint czy bardziej sprężyny? Jakbyś chciał coś z Eibacha to na pewno zrobię dobra ofertę:wink:

    Opublikowano

    @Wandej - sprezyny :) dzieki jak bede dziala to bedei Cie mial na uwadze :)

     

    Poki co z nieplanowanych rzeczy akcja serwisowa 27H2 - wymiana za pismem "prądnico-rozrósznika". Mild hybrid sie zachcialo xD. Lekko ponad 500 tys aut na serwis :)

    Opublikowano

    Gratki bardzo fajny egzemplarz :thumbup1:

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...