Michał Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 u siebie na dniach robię et30 i myślę że to będzie optimum chociaż nie powiem, chętnie zobaczę et15 przy 19"
mrogal Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 to się zmieści pod błotnik, dremel i tarcza do cięcia już czeka w razie czego ja mam ET35 i jest praktycznie równo z blotnikiem nie wierze że nie będzie trzeć musisz jeszcze trochę posiedzieć w temacie mozna i tak mi by bylo szkoda jednak dla chwilowego focha
slepy Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 szczerze to z ET15, może być przeginka , ale Et25, powinno się ładnie schować w błotniku
mrogal Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 u siebie na dniach robię et30 i myślę że to będzie optimum chociaż nie powiem, chętnie zobaczę et15 przy 19" et 30 jest kul
aju Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 spokojnie, jest chęć ale jak trzeba będzie za dużo zrezać to przejdę na dystanse 10mm które nawet już mam
mrogal Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 przy RSach, masz et 30? no wlasnie ori 18 maj ET43, narazie mam dystans 5mm przod/tyl przod juz sobie klepie ranty z tyly dam jeszcze 5 mm wiec bedzie ET33 i chyba styknie
krzysiek23 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 mi przy tych samych parametrach felgi i oponie 235,z przodu grubo wystawalo poza obrys,na 225 jest luz ale przy skrecie jak gwint dobije to wali po oponie(skrecone kolo)dlatego zastanawiam sie jak ty chcesz to tam wepchac bez rzezby w blotniku
slepy Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Mrogal ja mam z przodu et35 i błotniki trzeba klepać na gwałcie, także przód jest bezsensem ruszać, tył chyba zrobię na ET30,
mrogal Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Mrogal ja mam z przodu et35 i błotniki trzeba klepać na gwałcie, także przód jest bezsensem ruszać, tył chyba zrobię na ET30, przodu nie bede zaczepial nawet
aju Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 ja mam przód już po przeróbce i nie tykam go ET35 to i tak już sporo jak na przód, ale z tyłu brakuje do pełni szczęścia... ale dobra 1 plan to lustro z fel a później bawię się dalej
A-rek Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 nie bedzie trzeć o błotnik :gwizdanie:, ja mam zamiar zrobić et25 i zejsć do 61cm przy 18" to juz ci moge powiedziec ze bedziesz niezle przecieral, gdybym jeszcze wiedzial jaka masz szer. felg i jakie na nich opony to moglbym wiecej powiedziec
slepy Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 felga 8J, opona 225/40, ale stwierdziłem że siądzie et30, i powinno być dobrze
A-rek Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 felga 8J, opona 225/40, ale stwierdziłem że siądzie et30, i powinno być dobrze to teraz moge ci powiedziec ze przy tym zestawieniu w aucie w 4 osoby juz nie pojezdzisz ja mam 8x17" z ET40, opony 225/45, wysokosc zawieszki 61 cm i przy 4 osobach opona ociera o plastikowe nadkole
slepy Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 no tu może byc problem, ale bardzo rzadko jeżdżę w komplecie osób , nawyżej sciągne dytans i wróce do et35 , i podniosę zawieszkę
aju Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 od wczoraj usuwam głębsze zadrapania z felg, okazało się to bardzo proste czego używam do usuwania rys i zadziorów? - papier ścierny 320 - papier ścierny 400 te dwa do niwelowania ostrych zadrapań i zadziorów następnie używam papieru: - 1500 (na sucho, często zmieniam) - 2000 (na mokro) - 2500 (na mokro) po dobrej obróbce papierem ściernym efekt już jest dobry wieczorem dodam parę zdjęć z tego etapu, teraz tylko czekać na pastę do aluminium i przepolerować je maszynowo
mrogal Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 od wczoraj usuwam głębsze zadrapania z felg, okazało się to bardzo proste czego używam do usuwania rys i zadziorów? - papier ścierny 320 - papier ścierny 400 te dwa do niwelowania ostrych zadrapań i zadziorów następnie używam papieru: - 1500 (na sucho, często zmieniam) - 2000 (na mokro) - 2500 (na mokro) po dobrej obróbce papierem ściernym efekt już jest dobry wieczorem dodam parę zdjęć z tego etapu, teraz tylko czekać na pastę do aluminium i przepolerować je maszynowo same ramionka polerujesz od frontu czy glebiej tez? jak same to lec tarczakami na wiertarce tak do 800 potem juz zostaje Ci reka
rafalekx Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 same ramionka polerujesz od frontu czy glebiej tez? jak same to lec tarczakami na wiertarce tak do 800 potem juz zostaje Ci reka Nie ma to jak rady doświadczonego -> kolegi z forum
aju Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 one już były polerowane więc nie ma gdzie używać wiertarki z papierem ściernym, wiertarka zostaje na wykończenie lustrzane [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 18:27_________________________________________________Słabe zdjęcie bo z telefonu ale widać rysy już w połowie drogi do usunięcia, w obecnej chwili nie ma po nich śladu, w tygodniu zrobię zdjęciowy turtial z usuwania rys i polerki felg. A do uszkodzeń doszło tak że się zagadałem przy parkowaniu i poszedłem po krawężniku [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 21:12_________________________________________________jeszcze nie mam pasty do aluminium i maszynki do polerki a tu już takie efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się