Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] zdzira na 19kach


aju

Rekomendowane odpowiedzi

u siebie na dniach robię et30 i myślę że to będzie optimum :cool1:

chociaż nie powiem, chętnie zobaczę et15 przy 19" :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się zmieści pod błotnik, dremel i tarcza do cięcia już czeka w razie czego :decayed:

ja mam ET35 i jest praktycznie równo z blotnikiem

nie wierze że nie będzie trzeć

musisz jeszcze trochę posiedzieć w temacie :naughty::wink4:

mozna i tak :good: mi by bylo szkoda jednak dla chwilowego focha :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to z ET15, może być przeginka :naughty:, ale Et25, powinno się ładnie schować w błotniku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u siebie na dniach robię et30 i myślę że to będzie optimum :cool1:

chociaż nie powiem, chętnie zobaczę et15 przy 19" :kox:

et 30 jest kul :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie, jest chęć ale jak trzeba będzie za dużo zrezać to przejdę na dystanse 10mm które nawet już mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy RSach, masz et 30?

no wlasnie ori 18 maj ET43, narazie mam dystans 5mm przod/tyl przod juz sobie klepie ranty :confused4:

z tyly dam jeszcze 5 mm wiec bedzie ET33 i chyba styknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi przy tych samych parametrach felgi i oponie 235,z przodu grubo wystawalo poza obrys,na 225 jest luz ale przy skrecie jak gwint dobije to wali po oponie(skrecone kolo)dlatego zastanawiam sie jak ty chcesz to tam wepchac bez rzezby w blotniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrogal ja mam z przodu et35 i błotniki trzeba klepać na gwałcie, także przód jest bezsensem ruszać, tył chyba zrobię na ET30, :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrogal ja mam z przodu et35 i błotniki trzeba klepać na gwałcie, także przód jest bezsensem ruszać, tył chyba zrobię na ET30, :mysli:

przodu nie bede zaczepial nawet :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przód już po przeróbce i nie tykam go ET35 to i tak już sporo jak na przód, ale z tyłu brakuje do pełni szczęścia... ale dobra 1 plan to lustro z fel a później bawię się dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie trzeć o błotnik :gwizdanie:, ja mam zamiar zrobić et25 i zejsć do 61cm przy 18" :przebiegly:

to juz ci moge powiedziec ze bedziesz niezle przecieral, gdybym jeszcze wiedzial jaka masz szer. felg i jakie na nich opony to moglbym wiecej powiedziec :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga 8J, opona 225/40, ale stwierdziłem że siądzie et30, i powinno być dobrze :good:

to teraz moge ci powiedziec ze przy tym zestawieniu w aucie w 4 osoby juz nie pojezdzisz :wink4:

ja mam 8x17" z ET40, opony 225/45, wysokosc zawieszki 61 cm i przy 4 osobach opona ociera o plastikowe nadkole :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tu może byc problem, ale bardzo rzadko jeżdżę w komplecie osób :wink4:, nawyżej sciągne dytans i wróce do et35 :wink4:, i podniosę zawieszkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wczoraj usuwam głębsze zadrapania z felg, okazało się to bardzo proste :naughty:

czego używam do usuwania rys i zadziorów?

- papier ścierny 320

- papier ścierny 400

te dwa do niwelowania ostrych zadrapań i zadziorów

następnie używam papieru:

- 1500 (na sucho, często zmieniam)

- 2000 (na mokro)

- 2500 (na mokro)

po dobrej obróbce papierem ściernym efekt już jest dobry :naughty:

wieczorem dodam parę zdjęć z tego etapu, teraz tylko czekać na pastę do aluminium i przepolerować je maszynowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wczoraj usuwam głębsze zadrapania z felg, okazało się to bardzo proste :naughty:

czego używam do usuwania rys i zadziorów?

- papier ścierny 320

- papier ścierny 400

te dwa do niwelowania ostrych zadrapań i zadziorów

następnie używam papieru:

- 1500 (na sucho, często zmieniam)

- 2000 (na mokro)

- 2500 (na mokro)

po dobrej obróbce papierem ściernym efekt już jest dobry :naughty:

wieczorem dodam parę zdjęć z tego etapu, teraz tylko czekać na pastę do aluminium i przepolerować je maszynowo

same ramionka polerujesz od frontu czy glebiej tez? jak same to lec tarczakami na wiertarce tak do 800 potem juz zostaje Ci reka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same ramionka polerujesz od frontu czy glebiej tez? jak same to lec tarczakami na wiertarce tak do 800 potem juz zostaje Ci reka :good:

Nie ma to jak rady doświadczonego -> :jerk: kolegi z forum :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

one już były polerowane więc nie ma gdzie używać wiertarki z papierem ściernym, wiertarka zostaje na wykończenie lustrzane :decayed:[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 18:27_________________________________________________Słabe zdjęcie bo z telefonu ale widać rysy już w połowie drogi do usunięcia, w obecnej chwili nie ma po nich śladu, w tygodniu zrobię zdjęciowy turtial z usuwania rys i polerki felg. A do uszkodzeń doszło tak że się zagadałem przy parkowaniu i poszedłem po krawężniku :embarrassed::polew:

03092010014q.jpg

[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 21:12_________________________________________________jeszcze nie mam pasty do aluminium i maszynki do polerki a tu już takie efekty :naughty:

05092010015.jpg

05092010019.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...