hardy Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Witam, Silnik 1.9 przy rozgrzewaniu sie spalanie 11-12 litrow, przy osiagnieciu 90C spalanie 9-10litrow i to przy spokojnej jezdzie. Bylem na hamowni i wyszlo 125KM, a moment obrotowy o 80 za niski. Koles powiedzil mi, ze mam bardzo slabe podcisnienie i to moze byc przyczyna braku momentu, ale gdzie szukac przyczyny wysokiego spalania ? Czy jest mozliwosc iz przy nieszczelnym ukladzie podcisnienia auto bedzie mi palic duzo wiecej ? Pozdrawiam
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 kolego... tylko logi - w ciemno nikt Ci nie pomoże...
boberek Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 no cos niedobrego sie dzieje LOGI !!!!!
hardy Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Po podlaczeniu sie VAG`iem silnik 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17996 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18080 Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 19586 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ABS 1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201 nie autoryzowane 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 526 Włącznik świateł hamowania -F obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY Przebieg auta 125tys. O takie logi wam chodzilo czy moze jeszcze inne ? Jak tak to w co mam konkretnie wejsc w VAG`u
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 ło Matko... a coś chodzi w tym aucie? a tak serio... zerknij miejsce gdzie sobie leży komputer... może na myjce przesadziłeś i naleciało troszkę (tym bardziej że liści tam pewnie sporo) chociaż wszystkie sporadyczne...
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 najpierw, to wejdź w konkretny dział, przeczytaj FAQ diagnostyki, następnie skołuj sobie pasażera i zróbcie komplet logów;)
boberek Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 weź jakiegos VAGa normalnego podłącz a nie jego badziewna polską edycje bo tych błędów nigdzie nie ma
hardy Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Tak serio to auto przyprowadzilem sobie z francji lekko trzasniete z lewej strony. Oczywiscie rozbieralem caly srodek i przod. Wiem, ze bledow jest sporo jeszcze, ale auto jest sprawne, po przegladzie. Borykam sie teraz z ta moca i spalaniem. Co znaczy normalny VAG ? : ] W tym momecie mam VAG 4.9 i VAG-COM Release 607 (ale tego drugiego jeszcze nie uzywalem)
boberek Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 dobra własnie chodzi o VAGa COMa tylko weź wersje angielska podłacz i zczytaj błedy z silnika
hardy Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 Mam nadzieje, ze wszystko zrobilem dobrze :gwizdanie: Dodam, ze wczoraj zaslepilem blaszka egr. A tu bledy silnika Sunday, 15 March 2009, 17:33:25 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E24A231870 AUZ6Z0D0033103 5 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0571 - 35-00 - Please Register/Activate ---------------------------------------------------------------------------
letallec Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 niby wszystko OK, ale jakoś tak . Przepływka mi sie nie podoba, cisnienie z turbo tez jakos tak wolno przyrasta. Wymień filtr powietrza i sprawdź jak tam wygląda dolot, bo IMO słabo jest drożny. Co do błędów to skasuj je wszystkie, pojeździj trochę i zobacz co się znowu pojawi.
hardy Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 Filtry wszystkie wymienione. A co z tym spalaniem, bo co do turbo to podejrzewam nieszczelnosc w podcisnieniach.
letallec Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Filtry wszystkie wymienione. A co z tym spalaniem, bo co do turbo to podejrzewam nieszczelnosc w podcisnieniach. Sprawdź dokładnie dolot. Jak wyprowadzisz to na prostą, to i spalanie się poprawi.
hardy Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 No dobrze, jutro z samego rana sie tym zajme. Powiedz mi jeszcze tylko z ktorej strony dolot jest wazniejszy - ten w nadkolu czy gorny pod maska ?
hardy Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 Myslisz, ze lekko uszkodzony katalizator moze blokowac turbo ? W przyszlym tygodniu mam jechac na pozbycie sie go.
odzim Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 moze i wyglada tak ze spaliny nie maja jak sie przedostawac , wywal sam wklad z kata i zrob logi 011 grupy , bo teraz to auto nie przyspiesza wogole z dolu , idzie od 2600 a powinno od 1600 isc jak burza , jak wywalisz kata i pokarzesz logi i to by nie pomogło to pomyslimy dalej , bo morze byc jeszcze kilka innych rzeczy , ale trzeba eliminowac po kolei ,
letallec Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Myslisz, ze lekko uszkodzony katalizator moze blokowac turbo ? W przyszlym tygodniu mam jechac na pozbycie sie go. jak najbardziej tak.
boseron Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 uszkodzony katalizator hamuje przelot spalin , moze przez to masz odczucia braku mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się