Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Słaby moment obrotowy i duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Silnik 1.9 przy rozgrzewaniu sie spalanie 11-12 litrow, przy osiagnieciu 90C spalanie 9-10litrow i to przy spokojnej jezdzie. Bylem na hamowni i wyszlo 125KM, a moment obrotowy o 80 za niski. Koles powiedzil mi, ze mam bardzo slabe podcisnienie i to moze byc przyczyna braku momentu, ale gdzie szukac przyczyny wysokiego spalania ? Czy jest mozliwosc iz przy nieszczelnym ukladzie podcisnienia auto bedzie mi palic duzo wiecej ?

Pozdrawiam

Opublikowano

kolego... tylko logi - w ciemno nikt Ci nie pomoże...

Opublikowano

no cos niedobrego sie dzieje :(

LOGI !!!!!

Opublikowano

a jaki przebieg auta ?

Opublikowano

Po podlaczeniu sie VAG`iem

silnik

18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17996 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

18080 Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

19586 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

ABS

1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201

nie autoryzowane

287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

526 Włącznik świateł hamowania -F

obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY

290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

Przebieg auta 125tys. O takie logi wam chodzilo czy moze jeszcze inne ? Jak tak to w co mam konkretnie wejsc w VAG`u

Opublikowano

ło Matko... a coś chodzi w tym aucie?

a tak serio... zerknij miejsce gdzie sobie leży komputer... może na myjce przesadziłeś i naleciało troszkę (tym bardziej że liści tam pewnie sporo)

chociaż wszystkie sporadyczne...

Opublikowano

najpierw, to wejdź w konkretny dział, przeczytaj FAQ diagnostyki, następnie skołuj sobie pasażera i zróbcie komplet logów;)

Opublikowano

weź jakiegos VAGa normalnego podłącz a nie jego badziewna polską edycje :)

bo tych błędów nigdzie nie ma

Opublikowano

Tak serio to auto przyprowadzilem sobie z francji lekko trzasniete z lewej strony. Oczywiscie rozbieralem caly srodek i przod. Wiem, ze bledow jest sporo jeszcze, ale auto jest sprawne, po przegladzie. Borykam sie teraz z ta moca i spalaniem.

Co znaczy normalny VAG ? : ] W tym momecie mam VAG 4.9 i VAG-COM Release 607 (ale tego drugiego jeszcze nie uzywalem)

Opublikowano

dobra własnie chodzi o VAGa COMa :)

tylko weź wersje angielska podłacz i zczytaj błedy z silnika ;)

Opublikowano

001.jpg003.jpg004.jpg008.jpg010.jpg011.jpg

Mam nadzieje, ze wszystko zrobilem dobrze :gwizdanie: Dodam, ze wczoraj zaslepilem blaszka egr.

A tu bledy silnika

Sunday, 15 March 2009, 17:33:25

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8E24A231870 AUZ6Z0D0033103

5 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0571 - 35-00 - Please Register/Activate

---------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

niby wszystko OK, ale jakoś tak :mysli: . Przepływka mi sie nie podoba, cisnienie z turbo tez jakos tak wolno przyrasta. Wymień filtr powietrza i sprawdź jak tam wygląda dolot, bo IMO słabo jest drożny. Co do błędów to skasuj je wszystkie, pojeździj trochę i zobacz co się znowu pojawi.

Opublikowano

Filtry wszystkie wymienione. A co z tym spalaniem, bo co do turbo to podejrzewam nieszczelnosc w podcisnieniach.

Opublikowano

Filtry wszystkie wymienione. A co z tym spalaniem, bo co do turbo to podejrzewam nieszczelnosc w podcisnieniach.

Sprawdź dokładnie dolot. Jak wyprowadzisz to na prostą, to i spalanie się poprawi.

Opublikowano

No dobrze, jutro z samego rana sie tym zajme. Powiedz mi jeszcze tylko z ktorej strony dolot jest wazniejszy - ten w nadkolu czy gorny pod maska ?

Opublikowano

caly do turbo i od turbo.

Opublikowano

Myslisz, ze lekko uszkodzony katalizator moze blokowac turbo ? W przyszlym tygodniu mam jechac na pozbycie sie go.

Opublikowano

moze i wyglada tak ze spaliny nie maja jak sie przedostawac , wywal sam wklad z kata i zrob logi 011 grupy , bo teraz to auto nie przyspiesza wogole z dolu , idzie od 2600 a powinno od 1600 isc jak burza , jak wywalisz kata i pokarzesz logi i to by nie pomogło to pomyslimy dalej , bo morze byc jeszcze kilka innych rzeczy , ale trzeba eliminowac po kolei ,

Opublikowano

Myslisz, ze lekko uszkodzony katalizator moze blokowac turbo ? W przyszlym tygodniu mam jechac na pozbycie sie go.

jak najbardziej tak.

Opublikowano

uszkodzony katalizator hamuje przelot spalin , moze przez to masz odczucia braku mocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...