przem8 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Porównaj wskazania g2(odczyt z klimatronika) z g62 ile razy mam powtarzać. Jeśli różnica jest do 2-3 stopni to jest ok. Jeśli to temp. po jeździe w upały po mieście to jest wszystko dobrze. Licznik jest tak zrobiony, że 90 stopni pokazuje już od 80 do 110 rzeczywistej temp. NIe wiem jak określasz to 92 za zegarze, pewnie po tym jak wskazówka wychyli się 2mm za liczbę 90? Bez sensu takie porównywanie.
realua Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Nie musisz być nie miły, nie zrozumiałam Nie mam aktualnie dostępu do VAGa więc mogę podać tylko wskazania z climatronica, na kanale 49 było 99-104 podczas jazdy. Na kanale 51 równe 90, co ciekawsze nawet teraz kiedy silnik już ostygł wskazuje 90.
przem8 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 5 minut temu, realua napisał: Nie musisz być nie miły Zdaje Ci się Ogarnij lepiej ciśnienie oleju
realua Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zrzuciliśmy miskę. Smok praktycznie był czysty, miska bez nagaru. Zerknelismy też na panewki - idealnie gładkie. Na wkręconym zegarze kontrolka oleju powinna zapalić się od razu (tzn po kilku sekundach od zapalenia)? Mi zapala się dopiero przy powyżej 1,5 tyś. Zastanawiamy się czy to nie elektronika robi jakieś cuda
przem8 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Do pompy oleju zajrzeliscie przy okazji? Są przypadki, że to wina licznika.
realua Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Nie zaglądaliśmy do pompy bo zabrakło czasu żeby ściągać łańcuch, mechanik wykluczył zatarcie bo nie miałaby się czym zatrzeć.. ewentualnie zawór, ale ciśnienie jest dobre. Będziemy wykręcać ten licznik, ten fis w sumie to już tam ledwo świeci
Maxero Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 No to muszę cię zmartwić ,bo może być ta pompa. Przerabiałem w 1.8 arg i okazała się pompa padnięta. Wszystko ok było zaworek w pompie też ,a nie mogła wytworzyć ciśnienia na rozgrzanym oleju że aż łańcuch było słychać jak wali w obudowę. A masz możliwość podmiany czujnika ciśnienia oleju ,bo to by mogło go wykluczyć.
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 2 godziny temu, realua napisał: Nie zaglądaliśmy do pompy bo zabrakło czasu żeby ściągać łańcuch, mechanik wykluczył zatarcie bo nie miałaby się czym zatrzeć.. ewentualnie zawór, ale ciśnienie jest dobre. Będziemy wykręcać ten licznik, ten fis w sumie to już tam ledwo świeci co ze smokiem ?
realua Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Smok czysty, parę kawałeczków tej obudowy plastikowej się tam znalazło(ukruszyła się), ale poza tym czyściutki był. Miska po zdjęciu się świeciła, w żeberkach trochę nagaru, poza tym czyściutka była, żadnych opiłków. Objawy dzisiaj dokładnie takie jak były, wcześniej z rana kontrolka się ne oświecała, ale dałam mu po garach i pod pracą na jałowym 1,5 tyś i się pokazała. W środę pójdzie miska znowu w dół i podmienimy pompę. Z jakich silników będą kompatybilne pompy? Czujnik nowy jest, dzieje się dokładnie to samo co na starym. Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez realua
Randor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Jaką obudowę plastikową masz na myśli?
realua Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 @Randor tę osłonę która jest w misce
realua Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) @Randor te osłonę w misce olejowej edit: sorry za zduplikowaną odp Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez realua
Randor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Dzieki. Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się