Lichy92 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem A4 B7 1.8T BFB 163KM. Wydaję mi się, że autko nie ciągnie tak jak powinno i bardzo bym prosił o analizę logów, co może być przyczyną ? Grupa 32: http://vaglogi.pl/log-032_8k0798q.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_4pRB6IO.html http://vaglogi.pl/log-001_003_esD4d9Y.html http://vaglogi.pl/log-090_093_9XMmM8.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_14Cc0.html http://vaglogi.pl/log-003_020_3dkhyC.html http://vaglogi.pl/log-115_118_vcwnV1y.html http://vaglogi.pl/log-090_093_1rE3o8.html Ostatnio sprawdzałem VCDS i był jeden błąd, który nie powodował check-a. Usunąłem go i na razie brak błędów. 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Przepływka zaniża ok 10 g. Sprawdz szczlność dolotu, turbo pracuje ok. Spore korekty zapłonu jak na serię, sprawdz świece a najlepiej wymień na nowe. 1
Lichy92 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2019 59 minut temu, Łukasz13 napisał: Przepływka zaniża ok 10 g. Sprawdz szczlność dolotu, turbo pracuje ok. Spore korekty zapłonu jak na serię, sprawdz świece a najlepiej wymień na nowe. Okej, czyli świece do wymiany. Przepływkę kupić odrazu czy najpierw szczelność dolotu?
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Najpierw szczelność, świece, jak nie poprawi się to przepływka.
Lichy92 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Jeszcze jedno pytanko. Dziś zauważyłem, że w moim zderzaku po lewej i prawej stronie znajdują się kratki, które zaślepiają wloty powietrza. O ile po prawej stronie to chyba nie problem to po lewej jest przecież intercooler, który potrzebuje wlotu powietrza. Wyciągnąłem kratkę. O taką kratkę chodzi : kratka zderzaka lewa AUDI A4 B7 8E0807151A 8253913839 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 39 zł - kratka zderzaka lewa AUDI A4 B7... Czy mogło mieć to wpływ na osłabienie mocy auta oraz na niekorzystne logi? Nie powinienem w takiej sytuacji wykonać ponownie logów?
cysiek18 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Na temperaturę w dolocie na pewno pomoże
Lichy92 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Szczelność sprawdzona, delikatne bombelki od strony ezektora. Wymieniać? Świecie wymienione na nowe NGK dedykowane. Wymienione oringi na wtryskach. Różnicy raczej nie czuje.
przem8 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 7 minut temu, Lichy92 napisał: Wymieniać? Tak, na ori. Powtórz logi po wymianie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się