Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem wigilijnym dzieckiem :wink4:

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jestem wigilijnym dzieckiem :wink4:

Jak mój brat... przeyebane... urodziny, imieniny i gwiazdka w jednym dniu :polew:

Opublikowano

ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży...

U Ciebie leży jak ulał.. :th:

Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce. :cool1:

Opublikowano

ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży...

U Ciebie leży jak ulał.. :th:

Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce. :cool1:

Też się cieszę :kox:

Już prawie zamontowany, jutro tylko spawanie rur i gotowe. Na razie jest tak:

P1340790.jpgP1340792.jpg

Opublikowano

W b5 jest więcej miejsca jak w B6 i nie ma dupnego mocowania chłodnicy które przeszkadza opuścić szeroki Fmic nisko ale jakoś u mnie wlazło.

Chociaż cięcie belki było..

No to teraz strojenie.... :kox:

Opublikowano

No właśnie strojenie :confused4:

Dzwoniłem do Rogala, mam zadzwonić później. Nie wiadomo kiedy termin, może koniec grudnia.

Chyba podjadę do GoodHope w Pleszewie.

Jeszcze się zastanawiam, zależy mi na szybkim terminie bo jazda z notlaufem do przyjemnych nie należy.

Opublikowano

no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy...

Opublikowano

no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy...

Mi jeździło normalnie może z miesiąc a później notlaufy przy 160,140,120,100. Szybciej niż 100km/h nie pojadę bez notlaufa.

Luzu żadnego, oleju nie bierze. Łopatki nie są zapieczone bo co raz przegonię a notlauf jest.

Na początku wariowałem, że może zła turbina czy coś ale Spanky mnie uspokoił, że trzeba jechać na strojenie i tyle :wink4:

Opublikowano

kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :good:

Opublikowano

kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :good:

Kratki ma od polifta :wink4:

Opublikowano

kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :good:

:> szukaj podświetlanych kratek[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 15:26_________________________________________________armi robota :good: jak sam dłubałeś to szacunek :hi:
Opublikowano

Kratki kupiłem podświetlanie, podpiąłem pod podświetlenie radia.

_________________________________________________

Fmic robię sam, za zaoszczędzoną $$$ wolę sobie coś kupić :wink4:

Już jest prawie gotowy, wszystko wymierzone i pospawane. Teraz tylko wyczyszczę i montuję :kox:

1875975_plugin_aqq_eu_20101120_1_447984.jpg

Idę czyścić.

Opublikowano

no i nie zrobiłeś tego błędu co ja czyli wyloty masz pod kątem a u mnie są prosto i musiałem trochę pociachać zderzak..

Opublikowano

jak tam czyszczenie :naughty:

Opublikowano

jak tam czyszczenie :naughty:

Skończone i zamontowane ale zdjęć nie mam bo i tak jestem spóźniony :embarrassed:[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 21:38_________________________________________________Zrobiłem jedno zdjęcie na myjni

P1340851.jpg

W ogóle dziś wieczór testów - powyżej 1,5 tysiąca obrotów syczy. Dokręciłem opaski przy niebieskich gumach - nie syczy.

1,2,3 z butem w podłodze i PUUF :dziura: musiałem jeszcze raz przykręcić wąż.

Następne testy zaliczone i już jest wszystko ok :good:

Opublikowano

:kox: noi wszystko poszło jak należy tanim kosztem :good: widze zmodyfikowałeś troche tą prawa rurke :wink4:

jakieś poprawy co do notlaufów, bo raczej mocowo nie bedzie różnicy przy tych temepraturach :naughty:

Opublikowano

spadają gumy bo pewnie nie poszerzałeś rurek na końcach ani nie obspawywałes ich

Opublikowano

spadają gumy bo pewnie nie poszerzałeś rurek na końcach ani nie obspawywałes ich

zrobił, mówiłem mu o tym :wink4: tylko to naprawde trzeba mocno skręcić :decayed:

Opublikowano

tylko to naprawde trzeba mocno skręcić :decayed:

oj trzeba :gwizdanie:

Swoim jak pojechałem na testy miałem to samo. 1,2,3 na pełnym bucie i bum, do garażu i poprawka :kox:

Ale za to jak się ludzie oglądali jak w fazie testów śmigałem bez zderzaka z lśniącym IC na przedzie :decayed:

Opublikowano

Właśnie ja też za słabo poskręcałem bo byłem spóźniony a koniecznie musiałem jechać samochodem.

Na końce rurek jest taki patent:

1875975_plugin_aqq_eu_20101120_1_447984.jpg

Na początku był syk i pisk jakby mi się coś z rozrządem działo ale dokręciłem niebieskie gumy i było ok.

No i później próba generalna: 1,2,3 i strzał. To głupie ale miałem nadzieję, że to może turbina :decayed: - zmienił bym od razu na BRD. A to tylko wąż spadł.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...