Reniu Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Jestem wigilijnym dzieckiem Jak mój brat... przeyebane... urodziny, imieniny i gwiazdka w jednym dniu
miro_x Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży... U Ciebie leży jak ulał.. :th: Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce.
Armi Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży... U Ciebie leży jak ulał.. :th: Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce. Też się cieszę Już prawie zamontowany, jutro tylko spawanie rur i gotowe. Na razie jest tak:
miro_x Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 W b5 jest więcej miejsca jak w B6 i nie ma dupnego mocowania chłodnicy które przeszkadza opuścić szeroki Fmic nisko ale jakoś u mnie wlazło. Chociaż cięcie belki było.. No to teraz strojenie....
Armi Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 No właśnie strojenie Dzwoniłem do Rogala, mam zadzwonić później. Nie wiadomo kiedy termin, może koniec grudnia. Chyba podjadę do GoodHope w Pleszewie. Jeszcze się zastanawiam, zależy mi na szybkim terminie bo jazda z notlaufem do przyjemnych nie należy.
miro_x Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy...
Armi Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy... Mi jeździło normalnie może z miesiąc a później notlaufy przy 160,140,120,100. Szybciej niż 100km/h nie pojadę bez notlaufa. Luzu żadnego, oleju nie bierze. Łopatki nie są zapieczone bo co raz przegonię a notlauf jest. Na początku wariowałem, że może zła turbina czy coś ale Spanky mnie uspokoił, że trzeba jechać na strojenie i tyle
marcin120383 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam Kratki ma od polifta
paput Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :> szukaj podświetlanych kratek[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 15:26_________________________________________________armi robota jak sam dłubałeś to szacunek
Armi Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Kratki kupiłem podświetlanie, podpiąłem pod podświetlenie radia. _________________________________________________ Fmic robię sam, za zaoszczędzoną $$$ wolę sobie coś kupić Już jest prawie gotowy, wszystko wymierzone i pospawane. Teraz tylko wyczyszczę i montuję Idę czyścić.
miro_x Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 no i nie zrobiłeś tego błędu co ja czyli wyloty masz pod kątem a u mnie są prosto i musiałem trochę pociachać zderzak..
Armi Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 jak tam czyszczenie Skończone i zamontowane ale zdjęć nie mam bo i tak jestem spóźniony [br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 21:38_________________________________________________Zrobiłem jedno zdjęcie na myjni W ogóle dziś wieczór testów - powyżej 1,5 tysiąca obrotów syczy. Dokręciłem opaski przy niebieskich gumach - nie syczy. 1,2,3 z butem w podłodze i PUUF musiałem jeszcze raz przykręcić wąż. Następne testy zaliczone i już jest wszystko ok
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 noi wszystko poszło jak należy tanim kosztem widze zmodyfikowałeś troche tą prawa rurke jakieś poprawy co do notlaufów, bo raczej mocowo nie bedzie różnicy przy tych temepraturach
aju Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 spadają gumy bo pewnie nie poszerzałeś rurek na końcach ani nie obspawywałes ich
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 spadają gumy bo pewnie nie poszerzałeś rurek na końcach ani nie obspawywałes ich zrobił, mówiłem mu o tym tylko to naprawde trzeba mocno skręcić
Michał Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 tylko to naprawde trzeba mocno skręcić oj trzeba :gwizdanie: Swoim jak pojechałem na testy miałem to samo. 1,2,3 na pełnym bucie i bum, do garażu i poprawka Ale za to jak się ludzie oglądali jak w fazie testów śmigałem bez zderzaka z lśniącym IC na przedzie
Armi Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Właśnie ja też za słabo poskręcałem bo byłem spóźniony a koniecznie musiałem jechać samochodem. Na końce rurek jest taki patent: Na początku był syk i pisk jakby mi się coś z rozrządem działo ale dokręciłem niebieskie gumy i było ok. No i później próba generalna: 1,2,3 i strzał. To głupie ale miałem nadzieję, że to może turbina - zmienił bym od razu na BRD. A to tylko wąż spadł.
Rekomendowane odpowiedzi