Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem wigilijnym dzieckiem :wink4:

Jak mój brat... przeyebane... urodziny, imieniny i gwiazdka w jednym dniu :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży...

U Ciebie leży jak ulał.. :th:

Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie Ci się wpasował ten IC. U mnie jednak nie chciał wejść był za duży...

U Ciebie leży jak ulał.. :th:

Czekał 1,5 roku i poszedł w dobre ręce. :cool1:

Też się cieszę :kox:

Już prawie zamontowany, jutro tylko spawanie rur i gotowe. Na razie jest tak:

P1340790.jpgP1340792.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 jest więcej miejsca jak w B6 i nie ma dupnego mocowania chłodnicy które przeszkadza opuścić szeroki Fmic nisko ale jakoś u mnie wlazło.

Chociaż cięcie belki było..

No to teraz strojenie.... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie strojenie :confused4:

Dzwoniłem do Rogala, mam zadzwonić później. Nie wiadomo kiedy termin, może koniec grudnia.

Chyba podjadę do GoodHope w Pleszewie.

Jeszcze się zastanawiam, zależy mi na szybkim terminie bo jazda z notlaufem do przyjemnych nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi też zeszło zanim się umówiłem. No ale ja tylko BRD i Fmic włożyłem i autko normalnie jeździło jakieś 7 miesięcy...

Mi jeździło normalnie może z miesiąc a później notlaufy przy 160,140,120,100. Szybciej niż 100km/h nie pojadę bez notlaufa.

Luzu żadnego, oleju nie bierze. Łopatki nie są zapieczone bo co raz przegonię a notlauf jest.

Na początku wariowałem, że może zła turbina czy coś ale Spanky mnie uspokoił, że trzeba jechać na strojenie i tyle :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :good:

Kratki ma od polifta :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak żeś podświetlił kratki nawiewu pozdrawiam :good:

:> szukaj podświetlanych kratek[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 15:26_________________________________________________armi robota :good: jak sam dłubałeś to szacunek :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kratki kupiłem podświetlanie, podpiąłem pod podświetlenie radia.

_________________________________________________

Fmic robię sam, za zaoszczędzoną $$$ wolę sobie coś kupić :wink4:

Już jest prawie gotowy, wszystko wymierzone i pospawane. Teraz tylko wyczyszczę i montuję :kox:

1875975_plugin_aqq_eu_20101120_1_447984.jpg

Idę czyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nie zrobiłeś tego błędu co ja czyli wyloty masz pod kątem a u mnie są prosto i musiałem trochę pociachać zderzak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam czyszczenie :naughty:

Skończone i zamontowane ale zdjęć nie mam bo i tak jestem spóźniony :embarrassed:[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 21:38_________________________________________________Zrobiłem jedno zdjęcie na myjni

P1340851.jpg

W ogóle dziś wieczór testów - powyżej 1,5 tysiąca obrotów syczy. Dokręciłem opaski przy niebieskich gumach - nie syczy.

1,2,3 z butem w podłodze i PUUF :dziura: musiałem jeszcze raz przykręcić wąż.

Następne testy zaliczone i już jest wszystko ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: noi wszystko poszło jak należy tanim kosztem :good: widze zmodyfikowałeś troche tą prawa rurke :wink4:

jakieś poprawy co do notlaufów, bo raczej mocowo nie bedzie różnicy przy tych temepraturach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spadają gumy bo pewnie nie poszerzałeś rurek na końcach ani nie obspawywałes ich

zrobił, mówiłem mu o tym :wink4: tylko to naprawde trzeba mocno skręcić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko to naprawde trzeba mocno skręcić :decayed:

oj trzeba :gwizdanie:

Swoim jak pojechałem na testy miałem to samo. 1,2,3 na pełnym bucie i bum, do garażu i poprawka :kox:

Ale za to jak się ludzie oglądali jak w fazie testów śmigałem bez zderzaka z lśniącym IC na przedzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja też za słabo poskręcałem bo byłem spóźniony a koniecznie musiałem jechać samochodem.

Na końce rurek jest taki patent:

1875975_plugin_aqq_eu_20101120_1_447984.jpg

Na początku był syk i pisk jakby mi się coś z rozrządem działo ale dokręciłem niebieskie gumy i było ok.

No i później próba generalna: 1,2,3 i strzał. To głupie ale miałem nadzieję, że to może turbina :decayed: - zmienił bym od razu na BRD. A to tylko wąż spadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...