przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu moje Audi A4 + świeża instalacja lpg Stag ,trapi problem braku mocy. Auto odwiedzało kilka razy hamownie, ale co rusz generuje max. 125KM i dość dziwne, bo około 200Nm momentu. Gazownik, który przy okazji ma również hamownie sugerował, że jest coś nie tak z zasterowaniem turbo. Żaden mechanik nie widzi w nim problemu, a ja już sam nie wiem czemu auto nie jedzie. Z rzeczy, które były robione to: zregenerowane zostało turbo ( choć i tak było w dobrym stanie), wymienione sprzęgło, wstawiony używany ori przepływomierz ( według mechanika dobry ), nowe świece. "Sporadycznie występuje błąd 16804, ale po usunięciu pojawia się raz na dłuższy czas, więc olałem. Generalnie czytając forum postanowiłem wykonać logi, po których może komuś z Was uda się coś podpowiedzieć, odczytać. Rzuciłem okiem na sekcję 115-118 i mnie dość mocno niepokoi "wstawanie" turbiny. Ale nie znam się do końca ,więc proszę o pomoc kogoś kto zna się na rzeczy. Z góry dzięki Logi dynamiczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Logi statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 4 Września 2019 przez przemek1207
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) To są wszystko logi na benzynie po kasowaniu błędów? Źle nie jest. Co do turbo może i trochę wolno wstaje ale jakiegoś dramatu nie ma. Możesz sprawdzić dv i szczelność dolotu kompresorem oraz przyjrzeć się katowi. Powinno trzymać serię, może taka hamownia Edytowane 4 Września 2019 przez przem8
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Tak, logi na benzynie po skasowaniu właśnie tego 16804- intermitten. Mechanik zdejmował kata i mówi, że jak nowy. Był chyba kiedyś wymieniany, najwidoczniej przez poprzedniego właściciela. Już sam nie wiem, bo auto różnie jedzie. Czasami ładnie dmucha, a czasami muli. Logi widocznie przedstawiają tą pierwszą opcje Edytowane 4 Września 2019 przez przemek1207
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Zrobię też na gazie, ale problem z mocą był jeszcze przed zakładaniem gazu. Tak się zastanawiam, czy te wskazania przepływomierza są prawidłowe? Edytowane 4 Września 2019 przez przemek1207
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) A jakie mają być? W avj pokazuje około 120. Doładowanie trzyma, korekty jako tako w normie więc po logach nie ma się co czepiać. Jak jest gorąco to będziesz odczuwał spadek mocy, bo seryjny ic nie wyrabia. Chyba, że zimą też tak było? Poza tym seria 1.8t to muł i tyle ? Sprawdź to o czym pisałem wcześniej Edytowane 4 Września 2019 przez przem8
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 Nie wiem, nie znam się, dlatego zadaje głupie pytania ? Dzięki za podpowiedzi. Różnice czuć przy wysokiej temperaturze to fakt. Też jestem zdania, że szału nie ma, ale zanim wpadnie jakikolwiek program, chciałbym mieć wszystko w serii ? Zreszta nikt mi nie wgra programu przy 125KM.
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 Po logach obstawiałbym wynik bliżej serii, a hamownia hamowni nierówna ? Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu w gr. 93.
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 Sprawdziłem na szybko grupę 93
Kejsi Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 Troche stuka, jakie paliwo? W jakim stanie świece i cewki?
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 9 minut temu, Kejsi napisał: Troche stuka, jakie paliwo? W jakim stanie świece i cewki? Logi na benzynie 95. Świece nowe Beru, cewki stare
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 Świece polecane do tego silnika to tylko ngk pfr6q albo jakieś bosche za gruby piniondz
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Ale żeby miały one, aż takie znaczenie to nie chce mi się wierzyć. Może coś innego ma wpływ na to stukanie? Da się to jakoś jeszcze zdiagnozować, bez wymiany połowy rzeczy w ciemno? ? Edytowane 4 Września 2019 przez przemek1207
przem8 Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 Może kwestia paliwa ale na gazie ich nie będzie.
Kejsi Opublikowano 4 Września 2019 Opublikowano 4 Września 2019 I też piekło w dolocie, zrób logi z ranna rosą ? Ale to było na poważnie jak dalej bd stukać to zainwestuj te dwie paczki bo świece maja ogromne znaczenie
przemek1207 Opublikowano 4 Września 2019 Autor Opublikowano 4 Września 2019 Kurcze mega gorąco dziś było ? 28stopni na zewnątrz, więc też te logi pogorszone. W mieście nie ma gdzie wyjechać, po jakichś wsiach dopiero logowałem ? Powiedz mi, po czym to odczytujesz to spalanie stukowe? Nie ogarniam tego ?
Emejcz Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Widzę moje miasto. Gdzie do gazownika jeździsz i do mechanika? Turbo nie wstaje tak źle, nawet ci trochę przeładowuje. Na przepływce pokazuje minimalnie za mało może, ale tutaj znaczenie może mieć już wspomniana temperatura w dolocie - ciepło tam masz stąd pewnie nie ma takiej mocy. Świece zmień na polecane - mają znaczenie. Z tymi stukami nie ma jakiejś tragedii. Jeździsz na LPG więc to może być kwestia zwietrzałego paliwa. Zatankuj 98 i wtedy pologuj i sprawdź czy są stuki na LPG - pewnie nie ma więc bym nie kombinował. Ogólnie w serii to auto nie jedzie jakoś specjalnie - ciężka buda.
przemek1207 Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 Tak, mieszkam w Łodzi, ale gazownika mam z Opoczna, bo stamtąd pochodzę. Mechanik też z tamtych okolic ? On także twierdzi, że to auto nie może nie mieć serii, tylko ta hamownia jakoś dziwnie mierzy... Polecasz może kogoś właśnie z Łodzi, z dobrą hamownią i terminami jeszcze na ten rok? ?
przem8 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Daj spokój już z tą hamownią. Zainstaluj sobie kpower i już będziesz miał w miarę wiarygodny wynik jeśli wszystkie dane dobrze wprowadzisz i pomiar będzie na równej oraz prostej drodze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się