Pawelek94 Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Witam Was. Spotkał mnie kolejny problem z moim avj. Rano odpaliłem, poczekałem aż się rozgrzeje i przełącze na lpg i ok, pojechałem do pracy ok 10km. Stał jakieś 5h odpalam, wysiadłem patrzę po 5 min siwo wokół samochodu, wsiadłem trochę dodałem gazu ponieważ lpg nawet gdy jest odpowiednia temperatura nie przyłączy się trzeba dodać gazu mniej więcej do 2k obrotow. Dym znikł. Obserwowałem podczas jazdy w lusterkach niby nie dymił, wróciłem pod dom wysiadłem także nie dymił. Olej 2500 km temu wymieniany nie ubyło ani trochę jest tyle ile było, za to wydaje mi się, że przez te 2,5kkm ubyło płynu w zbiorniku , wtedy razem z wymianą oleju był robiony krociec w bloku i wlany nowy płyn powyżej max delikatnie, teraz jest równo na min. Co może być uszkodzone? Edytowane 16 Września 2019 przez Pawelek94
Pawelek94 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Teraz np nie dymił bardzo i zwykły zapach spalin był, stal z 10 min na wolnych tak jak wtedy. zobaczymy rano Rano odpaliłem, czekałem jakies 10 min, nie dymił więc dodałem gazu i wtedy poszlo sporo dymku zapach dziwny slodkawy benzyną wydaje mi się, po 5h postoju taka sama sytuacja. Wczoraj wyglądało to inaczej. Dziwne ? Edytowane 17 Września 2019 przez Pawelek94
Lomax211 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 18 godzin temu, Pawelek94 napisał: Teraz np nie dymił bardzo i zwykły zapach spalin był, stal z 10 min na wolnych tak jak wtedy. zobaczymy rano Rano odpaliłem, czekałem jakies 10 min, nie dymił więc dodałem gazu i wtedy poszlo sporo dymku zapach dziwny slodkawy benzyną wydaje mi się, po 5h postoju taka sama sytuacja. Wczoraj wyglądało to inaczej. Dziwne ? To raczej oznacza, że przepala płyn chłodniczy. 1
przem8 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Uszczelka albo głowica mówi papa. Zobacz jeszcze jak wyglądają świece. Przy spalaniu płynu mają specyficzny nalot. 1
Pawelek94 Opublikowano 17 Września 2019 Autor Opublikowano 17 Września 2019 35 minut temu, przem8 napisał: Uszczelka albo głowica mówi papa. Zobacz jeszcze jak wyglądają świece. Przy spalaniu płynu mają specyficzny nalot. Właśnie znajomy robił mi test, ale chyba coś mu nie wyszło, włożył ten korek z rurką w miejsce korka zbiorniczka, odpalił i kazał czekać, koloru nie zmienił płyn był dalej niebieski, ale w końcu podniósł się poziom płynu i zaczą uciekać przez tę rurke ?
bastiv40 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Jak zostawisz auto na noc czy jakiś dłuższy postój, po zgaszeniu silnika, odkręć korek od zbiorniczka. Jeśli po ponownym odpaleniu nie będzie dymił, to uszczelka/głowica raczej. 1
Pawelek94 Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 5 godzin temu, bastiv40 napisał: Jak zostawisz auto na noc czy jakiś dłuższy postój, po zgaszeniu silnika, odkręć korek od zbiorniczka. Jeśli po ponownym odpaleniu nie będzie dymił, to uszczelka/głowica raczej. Przed odpaleniem zakręcić korek?
Pawelek94 Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) 3 godziny temu, bastiv40 napisał: Zakręć od razu po odkręceniu. Tyle, że jak odkrecę od razu to idzie płyn do góry na gorącym silniku. A na vagu jest błąd termostatu... W ogl czy to normalne, że jak się nagrzeje dobrze silnik i jak odkrecam korek to płyn idzie do góry? Na zimnym jest tylko "psssyk" i tyle. Edytowane 18 Września 2019 przez Pawelek94
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się