Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dev jaki koszt kpl. przód i tył do mojej "padliny" chodzi o zimmerman+ferodo?

Info ponizej

Witam.

Panowie potrzebuję pomocy, porady, a mianowicie od zakupu auta zjadłem 2,5 kpl. klocków, kupowałem tylko ATE - nie wiem jakie mam tarcze - z rdzy nie umiem wróżyć...

teraz klocki mam mniej więcej połowę ale jest inny problem- tarcze...

przy wymianie klocków myślałem że jak się skończą to wymienię razem z tarczami ale...

dziś sprawdzałem tylna tarcza ma 5,8 mm jest już poniżej minimalnego wymiaru a przednie mają około 1 mm do oznaczenia minimalnego wymiaru..

zastanawiam się jakie tarcze i klocki kupić,

ATE - 680 zl

BOSCH - nie ma rewelacji w cenie ale podobno piszczą - 659 zł

STEICHOF - czytam opinie i widzę że ludziska to chwalą- cenę będę znał jutro.

proszę o wasze opinie na ten temat.

chce zmienić komplet a klocki zostawić i jak mi się skończą te nowe to te założę- nie wiem czy to dobry pomysł ale chcę wyrzucać kasy...

Bierz Ferodo Edytowane przez Dev
  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a jaki koszt zestawu Ferodo u ciebie ?

Opublikowano

Zadzwoń jutro

Opublikowano (edytowane)

Pany jaki jest teraz trend ?

Tarcze -> Ferodo, Textar, Otto-Zimmermann ?

Klocki -> Ferodo Premier, Textar ?

Jakiego "składaka" brać na przód ?

PS. Klocki Ferodo DS odpadają ze względu na swoją wysoką cenę.

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

polecam tarcze Otto-Zimmermann +klocki ferodo,sam taki zestaw posiadam

Opublikowano

Dev jaki koszt kpl. przód i tył do mojej "padliny" chodzi o zimmerman+ferodo?

Info ponizej

Witam.

Panowie potrzebuję pomocy, porady, a mianowicie od zakupu auta zjadłem 2,5 kpl. klocków, kupowałem tylko ATE - nie wiem jakie mam tarcze - z rdzy nie umiem wróżyć...

teraz klocki mam mniej więcej połowę ale jest inny problem- tarcze...

przy wymianie klocków myślałem że jak się skończą to wymienię razem z tarczami ale...

dziś sprawdzałem tylna tarcza ma 5,8 mm jest już poniżej minimalnego wymiaru a przednie mają około 1 mm do oznaczenia minimalnego wymiaru..

zastanawiam się jakie tarcze i klocki kupić,

ATE - 680 zl

BOSCH - nie ma rewelacji w cenie ale podobno piszczą - 659 zł

STEICHOF - czytam opinie i widzę że ludziska to chwalą- cenę będę znał jutro.

proszę o wasze opinie na ten temat.

chce zmienić komplet a klocki zostawić i jak mi się skończą te nowe to te założę- nie wiem czy to dobry pomysł ale chcę wyrzucać kasy...

Bierz Ferodo

No odpowiedziałeś mi :facepalm:

Opublikowano

Przepraszam jutro dam znac co i jak

Opublikowano

Panowie, dostałem informację że zestaw tarcz Otto-Zimmermann z klocki ferodo piszczy, doradzili żeby kupić jednego producenta zestaw. jakie są wasze opinie ?

Opublikowano

Jak się źle zamontuje to każdy z każdym będzie piszczał ;P

Reasumując - bzdura ;)

Opublikowano

Jak się źle zamontuje to każdy z każdym będzie piszczał ;P

Reasumując - bzdura ;)

100% racja bzdura! Smar miedziany na zewnętrznej stronie klocka załatwi sprawę piszczenia

Opublikowano

Jak się źle zamontuje to każdy z każdym będzie piszczał ;P

Reasumując - bzdura ;)

100% racja bzdura! Smar miedziany na zewnętrznej stronie klocka załatwi sprawę piszczenia

Rozumiem że chodzi o posmarowanie powierzchni blachy klocka która ma styczność z elementami zacisku i tłoczkiem ??

Taką informację dostałem od sprzedawcy z Foty dla tego napisałem żeby poznać wasze opinie.

Opublikowano

Rozumiem że chodzi o posmarowanie powierzchni blachy klocka która ma styczność z elementami zacisku i tłoczkiem ??
Dokładnie. Klocek piszczy jak wpada w wibracje
Opublikowano

100% racja bzdura! Smar miedziany na zewnętrznej stronie klocka załatwi sprawę piszczenia

Smar miedziany załatwi sprawę ale na krótką metę ;) Do tych rzeczy jest ATE Plastilube


Rozumiem że chodzi o posmarowanie powierzchni blachy klocka która ma styczność z elementami zacisku i tłoczkiem ??

Nie, chodzi o posmarowanie w miejscu gdzie klocek jest osadzony w jarzmie, tyłu klocka nie ma po co smarować.

Opublikowano

100% racja bzdura! Smar miedziany na zewnętrznej stronie klocka załatwi sprawę piszczenia

Smar miedziany załatwi sprawę ale na krótką metę ;) Do tych rzeczy jest ATE Plastilube

Rozumiem że chodzi o posmarowanie powierzchni blachy klocka która ma styczność z elementami zacisku i tłoczkiem ??

Nie, chodzi o posmarowanie w miejscu gdzie klocek jest osadzony w jarzmie, tyłu klocka nie ma po co smarować.

Masz pewnie większe doświadczenie w tym temacie ale chodzi nam o to samo :wink:

Opublikowano

Dziękuję za pomoc, jestem zdecydowany na zakup zestawu Otto Zimmermann - tarcze i klocki Ferodo

do tego kupuję linkę ręcznego obie strony,

smar ATE Plastilube

płyn sl6 - 1l

smar do tłoczków,

zestawy naprawcze, szczotkę drucianą na wiertatkę i biorę się za działanie.

jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc.

Opublikowano

nastek79 a tu gość zallegro twierdzi inaczej .....

Smar montażowy ATE Plastilube Pojemność 75 ml

ATE Plastilube to bezbarwna pasta służąca do montażu klocków hamulcowych. Zastępuje ona używaną zwykle do tego celu pastę miedzianą i w przeciwieństwie do niej jest stworzona tylko z myślą o hamulcach. Pasty ATE stosuje się głównie po to, by zapobiegać niepożądanym wibracjom i piszczeniu.

Sposób użycia: Przed naniesieniem preparatu oczyść zacisk i tylną ściankę klocka (jeżeli klocki nie są nowe). Nałóż warstwę pasty o grubości około 2mm na całą powierzchnię tylnej blachy klocka hamulcowego, wszędzie tam gdzie ma ona styczność z tłoczkiem lub obudową zacisku. Jedna tubka ATE Plastilube 5ml wystarcza do montażu klocków hamulcowych w 4-5 autach osobowych (w zależności od wielkości klocków)

więc kto ma racje? Bo juz sam nie wiem

Opublikowano

nastek79 a tu gość zallegro twierdzi inaczej .....

Smar montażowy ATE Plastilube Pojemność 75 ml

ATE Plastilube to bezbarwna pasta służąca do montażu klocków hamulcowych. Zastępuje ona używaną zwykle do tego celu pastę miedzianą i w przeciwieństwie do niej jest stworzona tylko z myślą o hamulcach. Pasty ATE stosuje się głównie po to, by zapobiegać niepożądanym wibracjom i piszczeniu.

Sposób użycia: Przed naniesieniem preparatu oczyść zacisk i tylną ściankę klocka (jeżeli klocki nie są nowe). Nałóż warstwę pasty o grubości około 2mm na całą powierzchnię tylnej blachy klocka hamulcowego, wszędzie tam gdzie ma ona styczność z tłoczkiem lub obudową zacisku. Jedna tubka ATE Plastilube 5ml wystarcza do montażu klocków hamulcowych w 4-5 autach osobowych (w zależności od wielkości klocków)

więc kto ma racje? Bo juz sam nie wiem

Obydwoje mamy rację(ja i Adam-Lewian) nałóż tak jak piszę instrukcja i po kłopocie

Opublikowano

100% racja bzdura! Smar miedziany na zewnętrznej stronie klocka załatwi sprawę piszczenia

Smar miedziany załatwi sprawę ale na krótką metę ;) Do tych rzeczy jest ATE Plastilube

Rozumiem że chodzi o posmarowanie powierzchni blachy klocka która ma styczność z elementami zacisku i tłoczkiem ??

Nie, chodzi o posmarowanie w miejscu gdzie klocek jest osadzony w jarzmie, tyłu klocka nie ma po co smarować.

kolega pisze o tych "prowadnicach" co klocek się przesuwa

Opublikowano (edytowane)

Dla pewności też posmaruj miejsce gdzie klocek się przesuwa na pewno nie zaszkodzi :wink:

Nałóż warstwę pasty o grubości około 2mm na całą powierzchnię tylnej blachy klocka hamulcowego, wszędzie tam gdzie ma ona styczność z tłoczkiem lub obudową zacisku

Edytowane przez nastek79
Opublikowano

U mnie Zimerman niestety się nie spisał przegrzały się i pokrzywiły.

Dobra tarcza ale do normalnej jazdy trzy cztery hamowania z ponad 200 i po tarczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...