Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co myślicie o tarczach i klockach TEXTAR podobno idą do BMW na pierwszy montaż ,kiedyś miałem takie w Xantii wytrzymały około 100tyś nie zwichrowało ich .Będe robił swap na 320/288 i zastanawiam się jakie tarcze i klocki kolega z forum poleca Zimmermany i Ferodo pytałem mechanika pokazał mi Zimmermany które właśnie wysyłał do reklamacji pękły odradzał mi ich polecał z kolei Polskie Rotingery HP albo Textary bo ATE i TRW cena kosmos pozdrawiam z góry dziękuję za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Godzinę temu, Gab73 napisał:

Witam co myślicie o tarczach i klockach TEXTAR podobno idą do BMW na pierwszy montaż ,kiedyś miałem takie w Xantii wytrzymały około 100tyś nie zwichrowało ich .Będe robił swap na 320/288 i zastanawiam się jakie tarcze i klocki kolega z forum poleca Zimmermany i Ferodo pytałem mechanika pokazał mi Zimmermany które właśnie wysyłał do reklamacji pękły odradzał mi ich polecał z kolei Polskie Rotingery HP albo Textary bo ATE i TRW cena kosmos pozdrawiam z góry dziękuję za opinie

Dawaj zdjęcie tych peknietych Zimmermannow. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobiłem były to tarcze nawiercane ,dlatego troche się boję tych tarcz i pytam o Textary Dev czy miałeś styczność z tymi tarczami? bo cenowo wychodzą drożej jak Zimmermann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Gab73 napisał:

Witam co myślicie o tarczach i klockach TEXTAR podobno idą do BMW na pierwszy montaż ,kiedyś miałem takie w Xantii wytrzymały około 100tyś nie zwichrowało ich .Będe robił swap na 320/288 i zastanawiam się jakie tarcze i klocki kolega z forum poleca Zimmermany i Ferodo pytałem mechanika pokazał mi Zimmermany które właśnie wysyłał do reklamacji pękły odradzał mi ich polecał z kolei Polskie Rotingery HP albo Textary bo ATE i TRW cena kosmos pozdrawiam z góry dziękuję za opinie

Raczej nie polecałbym wracać do tego mechanika skoro takie bajki opowiada ;)

Textar dobre tarcze, do BMW na 1szy montaż szły kiedyś jak jeszcze produkcja była w Niemczech a po tych całych akcjach z ich upadłością i przeniesieniem do Japonii już nikt tego nie bierze na 1szy montaż, cena spadła a wraz z nią jakość. Choć nadal nie można powiedzieć by był to szajs bo robią na prawdę dobre zarówno tarcze jak i klocki choć w tym przedziale cenowym są lepsze ;)

 

ATE i TRW ceny kosmos może u Twojego mechanika bo wcale nie jest drożej jak textar czy Zimmermann

 

Pęknięty Zimmermann ? Lepszy Rotinger ? No tu już chyba nie trzeba komentować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę tylko co mi pokazywał nie specjalnie sie tym tarczom przyglądałe ,za ATE do przodu wysokonawęglane powiedział same tarcze 750 zł to nie jest tanio TRW 50 zł taniej ,a gdzie tył i klocki miałem kupować od ciebie Lewian Zimmermanny i klocki ferodo to mnie przestraszył i teraz mam mętlik w głowie a zaciski leżą i czekają na wymiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na pewno powiedział, że ATE lepsze bo wysokonawęglane a inne nie i pewnie ATE robi na oryginał ? :D

Przez 22 lata przez nasz ręce przewinęły się setki tysięcy kompletów takich Zimmermannów i nie zdarzyło się żeby pękły - zdolny mechanik, a jaki bajkopisarz... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że kupić u niego ,on powiedział że jak coś to da części ,trzeba znaleźć inego mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co mechanika? Wymiana zacisków i tarcz to jest jest jakaś skomplikowana rzecz, sam tego nie zrobisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gab73 napisał:

Akurat hamulce wolę dać zrobić mechanikowi mniej stresu

I myślisz że na 100% będzie dobrze zrobione ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się troche boję robić haulce nigdy tego nie widziałem jak to robić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz że na 100% będzie dobrze zrobione ?  

A co wszystkie mechaniki są do d*py?

Lepiej zlecić to komuś doświadczonemu, nawet jak coś spierniczy to jest kogo zj***c! I złożyć reklamację niż samemu sobie pluć w brodę

Ja osobiście też bym się nie podjął wymiany tarcz i klocków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to chodzi ze są do d... Tylko spokojnie można to samemu dobrze zrobic przy odrobinie zainteresowania i nie płacić za robotę i marży za części, przy tym mieć 100% pewności jakie się ma części założone. Nie namawiam nikogo do tego na siłę, mówię tylko że można

 

Mimo tego, że hamulce to bardzo ważny układ w aucie to operacja jest banalna

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Falcone napisał:

 

Mimo tego, że hamulce to bardzo ważny układ w aucie to operacja jest banalna

To nie jest takie oczywiste

Zawartość dodana 2 minutes later
23 minuty temu, pajda napisał:


A co wszystkie mechaniki są do d*py?

Lepiej zlecić to komuś doświadczonemu, nawet jak coś spierniczy to jest kogo zj***c! I złożyć reklamację niż samemu sobie pluć w brodę

Ja osobiście też bym się nie podjął wymiany tarcz i klocków

Do d....py ? Nie,  ale większość nie zachowuje podstawowych zaleceń przy montażu. Wiele ważnych spraw pomija lub bagatelizuje. Zdarzają się rzeczy które wychodzą przypadkowo. Nie dalej jak w sobotę wymieniłem w focusie I pierścień magnetyczny ABS w tylnej piascie. Po założeniu tarczy na Piaste pojawiło się bicie. Po powtornym  demontażu i przekreceniu tarczy na piascie o 180 stopni wsio ucichlo. 

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że jak ktoś ma miejsce, podstawowe narzędzie trochę chęci i podstawowe umiejętności manualne to spokojnie sobie temat ogarnie. Ale to może dlatego, że mieszkam na wsi gdzie takie "prace" są na porządku dziennym.
Na tym kończę offtop. [emoji6]

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie wiem na co zwracać uwagę przy wymianie gdybym choć raz to robił z kimś to pewnie sam bym to zrobił a skoro nie jestem pewny odpuszczam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że jak ktoś ma miejsce, podstawowe narzędzie trochę chęci i podstawowe umiejętności manualne to spokojnie sobie temat ogarnie. Ale to może dlatego, że mieszkam na wsi gdzie takie "prace" są na porządku dziennym.
Na tym kończę offtop. [emoji6]

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka



No właśnie trzeba mieć miejsce i narzędzia, do tego trzeba mieć też czas bo taka operacja to nie jest 30 min.

Ja jak jadę do mechanika to mam swoje części a no daje tylko usługę [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie kupić swoje części i dać niech wymienia ,mam jeszcze jedno pytanie zastanawiam się nad wymianą przewodów elastycznych przy okazji SWAPU  czy w oplocie stalowym mają sens i jaka długa jest żywotność takich przewodów w oplocie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...