Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, snajper92 napisał:

Pokazywał 0.04

 

No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

35 minut temu, Adam-Lewian napisał:

 

No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ?

Adam, Max bicie na piascie to 0.01mm

wszystko to co powyżej to już lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko że po przejechaniu około 7tys km Tarcza Pokazuję 0,15 Czyli jest do wyrzucenia. Po zamontowaniu było 0,04

Edytowane przez snajper92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Adam-Lewian napisał:

Rozmawiamy o biciu na tarczy, nie na piaście ;)

sorry nie doczytałem

Ale jak widać to i tak spowodowało bicie tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, snajper92 napisał:

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw

nie biorę tego syfu nawet do ręki,  a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu

montuj OZty albo Ferodo

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, snajper92 napisał:

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

ATE nie robiło i nie robi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Dev napisał:

od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw

nie biorę tego syfu nawet do ręki,  a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu

montuj OZty albo Ferodo

Ok Dzięki za Odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Adam-Lewian napisał:

ATE nie robiło i nie robi ;)

Brembo klepie te tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brembo samo dla siebie nie klepie większości a co dopiero dla ATE ;P

 

ATE ma dostawców we Włoszech, w Hiszpanii i w Chinach niestety coraz więcej jest właśnie z Chin.

Kilka lat temu jakieś 30-35% robił dla nich Zimmermann ale niestety 2 lata temu się nie dogadali, ATE wybrało tańszych dostawców i obecnie z Zimmermanna biorą tylko to czego Zimmermann jest wyłącznym producentem czyli większość Porschaków, kilka Audi, kilka BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

Zakupiłem zestaw zacisków, jarzm i osłon pod 320/288 i mam kilka pytań:

1. czy śruby mocujące jarzma przód i tył są takie same w 312/255 i 320/288

2. czy elastyczne przewody hamulcowe są takie same (też planuje zmienić na nowe)

3. czy tarcze w 320/288 mocuje się na śrubę? Bo w moich 255 z tego co pamiętam nie ma tej małej śruby trzymającej tarcze 

4. jakie są kody tarcz Zimmermann gładkich i klocków Ferodo odpowiednio na przód i tył - myślę o tych które tak wszyscy tutaj polecają. Ewentualnie czy ktoś złożyłby mi taki zestaw i sprzedał? 

5. albo tak ogólnie, co dodatkowo potrzebuje do swapa oprócz tarcz i klocków?

Edytowane przez tom5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby takie same , chociaż z tyłu lepiej założyć na sześciokąt (ori jest na imbus i lubi omknąć) ,przewody takie same,co do tarcz i klocków pisz do kolegi wandej dobierze Ci odpowiedni zestaw w dobrej cenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. widziałem film gdzie gość w b7 odkręcał dolną śrubę amortyzatora aby wyjąć zacisk - czy to konieczne?

2. B7 ma w piastach otwór na małą śrubę typu torx, którą przykręca się tarcze. W b6 tego nie ma czy to nie będzie problem że tarcza będzie siedzieć "luźno"? 

3. czy potrzebne są te blaszki które są na jarzmach? W Etce ich nie widać.

Edytowane przez tom5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. ułatwi życie

2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest

3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2017 o 10:02, Dev napisał:

1. ułatwi życie

2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest

3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328

A po co wgl są te blaszki i czy one występują tylko z tylu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Waldek100581 napisał:

A co sądzicie o tarczach i klockach do a4 b6  orginalnych z napisem Audi?Zakupiłem takie będę montował na auto.

myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wyzyk83 napisał:

myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo

 

czyli dobry zestaw,,oby mi nie piszczalo przy hamowaniu.

 

dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...