mirazm Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Witam serdecznie, moje pytanie kieruje do osób które mają obecnie felgi o ET 35, chodzi mi o długość śrub montażowych do takich felg. Jestem przed wymianą kół i zastanawiam się czy śruby od oryginalnych felg 15 calowych i ET 45 będą pasowac. Oczywiscie rozstaw śrub to 5x112 Prosze o pomoc
whisky501 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 siema. ja zmieniałem koła niedawno z 15" z ET45 na 16" z ET38 właśnie w A4 i obyło sie to bez przeszkód też miałem takie same myśli jak ty ale nie wiem jak to sie zachowa przy ET35 jak ty piszesz. pozdro
moskal Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Przed chwila byłem zmierzyć śrube bo akurat miałem na wierzchu w garażu. Mam felgi ET35 i śruba (sam gwint) ma 50mm długości. 100000%
Dibo Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Czy śruby muszą być dłuższe to zależy od konstrukcji felgi. Felgi mam z ET35, śruby ma dłuższe. Ale to też dlatego że mam dystanse.
slepy Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 ja mam ET35 przy 15, i mam drugi komplet dłuższych śrub niż do ORI stalówek ET45
boseron Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 bez dystansów przy ET 35 śruby pasują zwykłe bez problemu
debesciak Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 a jakie felgi chcesz założyć (marka/model/rozmiar)? bo ewentualnie mogę ci dokładnie powiedzieć. ale jak juz koledzy pisali to normalnie na będziesz mógł na ori jeździć
mirazm Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 Co do marki to musiałbym sprawdzić na kartonie, moge podesłać fotkę na maila.Nie kojarze, żeby były tam jakieś inforamcje na temat producenta. Felgi są 15', o szerkości 6,5' Et 35. Wyprodukowane we Włoszech, generalnie wyglądają jak oryginalne ORI mają nawet takie same dekielki jak audi ,ale oryginalne nie są bo brakuje na każdej feldze wygrawerowanych obręczy-loga audi.
daffy Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 ET niema nic wspólnego z otworami mocującymi
hutto Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 przylacze sie i ja. Zobacz jakie masz gniazda na śruby w felgach tzn chodzi o łeb śrub czy ma być stożkowy czy taki jak w stalowych na kształt kuli. Ja w swoich 16" ET35 musialem dokupic komplet śrub stożkowych do felg aluminiowych poniewaz śruby od felg stalowych lapały mi na jakies około 5 obrotów wiec niewiele.
mirazm Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Obecnie mam też koła aluminiowe, zaryzykuję więc i spróbuje założyć nowe koła używając obecnych śrub. O wynikach tych działań poinformuje Dzięki serdeczne za cenne informacje. Wg powyzszych postów wychodzi na to, że sie uda
czarnyGT Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Ja miałem w 17" OZ'a ET30 ,felga 8,5" szeroka i oryginalne śruby od 15" pasowały ,koło było dobrze przykręcone...
tomcio1600 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Ja dziś założyłem felge 15" o ET35 na hmm włańsnie standardowych śrubach. I sam już nie wiem czy kupywac dłuższe czy nie.. jeden wulkanizator mówi ze te są wystarczające drugi że powinny byc dłuższe pytanie: ile w [mm] śruba powinna byc wkręcona w piaste aby zachowac bezpieczeństwo ??
seba1-2 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jeśli zakładacie alu to bardzo ważna sprawa sprawdzajcie czy gniazda śrub w feldze to stożek czy kula, bardzo ważne jeśli zamieni się te śruby czyli kule założy się do alu która będzie miała stożek może ale nie musi się rozkręcać a co do et 35 ja mam takie i mam inne śruby
klocu Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Też uważam że ET nie ma wpływu na śruby, zależy to głównie od konstrukcji felgi. Ważne żeby sprawdzić rodzaj gniazda czy stożkowe czy "kuliste". Najlepiej wsadź oryginalna śrubę do gniazda felgi i zobacz ile jej wystaje jeżeli masz taką możliwość.
tomcio1600 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Najlepiej wsadź oryginalna śrubę do gniazda felgi i zobacz ile jej wystaje jeżeli masz taką możliwość. Właśnie o to mi chodzi ile minimum powinno wystawac (wkrecac sie w piaste) ??
Przemo 78 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Jak mowi podrecznik pełną wytrzymałość gwintu dają już trzy pełne wkręcone zwoje dla ostrożności uważam żę cztery do pieciu zwoii dają pewność że fela jest przykręcona jak należy
FAZY Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek
wentyl Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek i to się zgadza
tomcio1600 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek To moze jakies konkrety uzasadnione technicznymi rozwiazaniami ?? a nie ze inne ale jakie to juz nie wiem człowiek jak już zada konkretne pytanie to ciezko o odpowiedzi.. ponawiam: ile gwintu musi byc wkrecone w piaste aby spełniało to techniczne wymogi bezpieczeństwa ? i dlaczego pasują/nie pasują standardowe śruby ori do felg aluminiowych. bo narazie to tylko jeden kolega odpowiedzial konkretnie za co wielkie dzieki (Przemo 78)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się