Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy ktoś ma założone felgi o ET 35 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, moje pytanie kieruje do osób które mają obecnie felgi o ET 35, chodzi mi o długość śrub montażowych do takich felg. Jestem przed wymianą kół i zastanawiam się czy śruby od oryginalnych felg 15 calowych i ET 45 będą pasowac. Oczywiscie rozstaw śrub to 5x112 Prosze o pomoc :)

Opublikowano

siema.

ja zmieniałem koła niedawno z 15" z ET45 na 16" z ET38 właśnie w A4 i obyło sie to bez przeszkód też miałem takie same myśli jak ty ale nie wiem jak to sie zachowa przy ET35 jak ty piszesz. pozdro

Opublikowano

Przed chwila byłem zmierzyć śrube bo akurat miałem na wierzchu w garażu. Mam felgi ET35 i śruba (sam gwint) ma 50mm długości. 100000%

Opublikowano

Czy śruby muszą być dłuższe to zależy od konstrukcji felgi. Felgi mam z ET35, śruby ma dłuższe. Ale to też dlatego że mam dystanse.

Opublikowano

ja mam ET35 przy 15, i mam drugi komplet dłuższych śrub niż do ORI stalówek ET45 :wink4:

Opublikowano

bez dystansów przy ET 35 śruby pasują zwykłe bez problemu

Opublikowano

a jakie felgi chcesz założyć (marka/model/rozmiar)? bo ewentualnie mogę ci dokładnie powiedzieć. ale jak juz koledzy pisali to normalnie na będziesz mógł na ori jeździć

Opublikowano

Co do marki to musiałbym sprawdzić na kartonie, moge podesłać fotkę na maila.Nie kojarze, żeby były tam jakieś inforamcje na temat producenta. Felgi są 15', o szerkości 6,5' Et 35. Wyprodukowane we Włoszech, generalnie wyglądają jak oryginalne ORI mają nawet takie same dekielki jak audi ,ale oryginalne nie są bo brakuje na każdej feldze wygrawerowanych obręczy-loga audi.

Opublikowano

ET niema nic wspólnego z otworami mocującymi :)

Opublikowano

przylacze sie i ja. Zobacz jakie masz gniazda na śruby w felgach tzn chodzi o łeb śrub czy ma być stożkowy czy taki jak w stalowych na kształt kuli. Ja w swoich 16" ET35 musialem dokupic komplet śrub stożkowych do felg aluminiowych poniewaz śruby od felg stalowych lapały mi na jakies około 5 obrotów wiec niewiele.

Opublikowano

Obecnie mam też koła aluminiowe, zaryzykuję więc i spróbuje założyć nowe koła używając obecnych śrub. O wynikach tych działań poinformuje :) Dzięki serdeczne za cenne informacje. Wg powyzszych postów wychodzi na to, że sie uda :)

Opublikowano

Ja dziś założyłem felge 15" o ET35 na hmm włańsnie standardowych śrubach. I sam już nie wiem czy kupywac dłuższe czy nie.. jeden wulkanizator mówi ze te są wystarczające drugi że powinny byc dłuższe

pytanie: ile w [mm] śruba powinna byc wkręcona w piaste aby zachowac bezpieczeństwo ??

Opublikowano

jeśli zakładacie alu to bardzo ważna sprawa sprawdzajcie czy gniazda śrub w feldze to stożek czy kula, bardzo ważne jeśli zamieni się te śruby czyli kule założy się do alu która będzie miała stożek może ale nie musi się rozkręcać :hi: a co do et 35 ja mam takie i mam inne śruby

Opublikowano

Też uważam że ET nie ma wpływu na śruby, zależy to głównie od konstrukcji felgi. Ważne żeby sprawdzić rodzaj gniazda czy stożkowe czy "kuliste". Najlepiej wsadź oryginalna śrubę do gniazda felgi i zobacz ile jej wystaje jeżeli masz taką możliwość.

Opublikowano

Najlepiej wsadź oryginalna śrubę do gniazda felgi i zobacz ile jej wystaje jeżeli masz taką możliwość.

Właśnie o to mi chodzi :przebiegly: ile minimum powinno wystawac (wkrecac sie w piaste) ??

Opublikowano

Jak mowi podrecznik pełną wytrzymałość gwintu dają już trzy pełne wkręcone zwoje dla ostrożności uważam żę cztery do pieciu zwoii dają pewność że fela jest przykręcona jak należy

Opublikowano

Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi :cool1: wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek :hi:

Opublikowano

Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi :cool1: wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek :hi:

i to się zgadza :good:
Opublikowano

Pewnie że ET nie ma nic wspólnego z długością śrub,a konstrukcja felgi :cool1: wiem że do felg aluminiowych stosuje się inne szpilki niż do stalówek :hi:

To moze jakies konkrety uzasadnione technicznymi rozwiazaniami ?? a nie ze inne ale jakie to juz nie wiem :P człowiek jak już zada konkretne pytanie to ciezko o odpowiedzi..

ponawiam: ile gwintu musi byc wkrecone w piaste aby spełniało to techniczne wymogi bezpieczeństwa ? i dlaczego pasują/nie pasują standardowe śruby ori do felg aluminiowych.

bo narazie to tylko jeden kolega odpowiedzial konkretnie za co wielkie dzieki (Przemo 78)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...