blaster99 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 witam. martwi mnie dzwiek mojego afna. poza mrukiem typowym dla diesla jest jeszcze slyszalne tykanie (na postoju dosc wyrazne). Natomiast gdy dam gazu na nizszych biegach mam wrazenie ze silnik katuje. Wydaje mi sie ze to wina albo popychaczy albo wtrysków. prosze o opinie - ponizej filmik do odsłuchania http://blaster99.wrzuta.pl/film/A43cQIJPtX/
boseron Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 ja słysze tylko szelest przekłądania komórki w rękach , otwórz maske i nagraj niech ktos inny przegazuje auto
blaster99 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 trzeba sie wsłuchać . co do otwierania maski to sęk w tym ze nie słychać wtedy niepokojacych dzwięków, ale gdy juz sie siedzi w srodku słchać "cykanie" metaliczne - dodam ze wyrazniejsze gdy silnik jest rozgrzany. olej którego uzywam to Total 10W40
_Solar_ Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Rzeczywiście dziwnie motor Ci chodzi, moze cos jest nie tak z popychaczami zaworowymi, inaczej nazywanymi szklankami
Daimos Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Silniczek rzeczywiście coś głośno pracuje Mogą to być popychacze, jak sugeruje kolega, chociaż taka diagnoza na odległość to jak wróżenie z fusów.
grzes1150 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 A może złącze elastyczne na wydechu i to może jest odgłos uciekających spalin :gwizdanie:
_Solar_ Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 watpie żeby to było złącze.Podejrzewam ze te popychacze robią najwiecej hałasu ,choć nie do konca jestem pewnien- wiele przyczyn moze być a tylko jeden powód.jedz do jakiegos dobrego mechanika niech Ci to sprawdzi bo pozniej moga sie pojawic jakies wieksze problemy.
turdzi Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 blaster99 podjedz najlepiej do mechanika bo wróżenie z fusów.Z filmu jednak słychać ze ten silnik bardzo niefajnie pracuje.Jak dla mnie to panewka.
cyprynia Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Kolego a patrzyłeś może gumę na tłumiku końcowym.Jak jest już wyrobiona to tłumik idzie na dół przez co wpada w wibracje i również jest słyszana metaliczna praca.Ale wiadomo ze do mechaniora jechać trzeba.
Grzegorz76 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Nagrywałeś to na zimnym czy ciepłym silniku? Czy po porządnym rozgrzaniu silnika coś się zmienia, auto pracuje ciszej?
_Solar_ Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 na ciepłym silniku widać nawet na filmiku ze złapał juz odpowiednią temperaturę
Grzegorz76 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 A sprawdzałeś na Vagu jaka jest temperatura? Bo na liczniku może wskazywać prawidłowo a rzeczywista temp może być niższa i byłaby to wina zdechłego termostatu. Ja miałem tak u siebie, cały czas silnik niedogrzany i głośniej chodził.
SZYCHA Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 a co to za kontrolka ci się świeci na blacie ? Moje sugestie: 1. Sprawdzić wydech (cały) cos głosno chodzi. 2. Turbina 3. rolki poska rozrządu + alternator + napinacz klimy. Może lepszy film zamieść (środek+ komora silnika) .... bo się jeszcze okaże że to nie audi
turdzi Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Tu mie ma co filmikow nagrywac tylko jechac do mechanika bo odglosy pracy tego silnika nie sa zdrowe
_Solar_ Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 wrzuć na forum a pózniej jedz do mechanika bo taka praca nie wrózy długiej żywotności silnika jak tego szybko nie zrobisz możesz miec powazniejsze problemy z motorem...głowica może iśc do obróbki lub planowania takie sa moje sugestje na ten temat
blaster99 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 gdy sie słucha silnika na wolnych obrotach to czy cieply czy zimny brzmi dobrze. w czasie jazdy wewnatrz auta nie brzmi to juz dobrze, nazimnym w granicach przyzwoitosci na cieplym juz gorzej. turbo jest ok, wydech tez ok, alternator tez dobry... które logi zalecacie bym zrobił ?
mirektedi Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 jakie postępy kolego? czy coś uległo zmianie w cykaniu silniczka??
blaster99 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 problem rozwiązany - w silniku wszystko O.K tylko helmut palant przewiercił dziurę (ciekawe po co??) powyżej pedału hamulca i dźwięk z komory silnika wędrował sobie bezpośrednio do kabiny . Umiejętnie dziurę zatkałem i w końcu mogę się rozkoszować ciszą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się