rohace Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Witam Kupiłem audi a4 b7 2007 1.8T 163KM avant . Nie posiadalem wczesniej auta w benzynie. 1.Sprzęgło dość wysoko bierze czy to normalne w tym modelu ? 2.Auto ogolnie pracuje dobrze jednak konkretnego kopa ma dopiero po 4 tys obr/min. 3. Jakie objawy daje zapchany smok lub jak to sprawdzic bez podnoszenia silnika ? i jak powinien pracowac łancuch ewentualnie jakie sa objawy jego zuzycia. 4. Rozrzad ma zrobione 50 tys i ma prawie 5 lat, wymieniać , ? pękł komuś lub ma ktoś jakies własne doswiadczenia jak pasek wygląda po demontażu przy takim czasie i przebiegu? mechanicy zalecili wymiane poprzedniemu wlascicielowi przy 100tys no i przymierzyłem sie z kolegą co posiada 1.9 TDI 130km w audi b6 sedan i mnie objechał, co prawda nie jakos znacznie ale odpychal sie lepiej. jak to mozliwe?
george Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) 1. Wysoko nie bierze. Jeździłem jakiś czas AVF w ośce i spokojnie na półsprzęgle można było ruszać. 2. W BEXie zaczyna jechać fajniej od 2600 obr./min. Po przekroczeniu 3000 obr./min. jest już konketniej. 3. Możesz przez korek sprawdzić czystość pokrywy. Objawów jako takich nie będzie. Zapalenie się kontrolki = brak ciśnienia. 1,8 T ma trwały łańcuch i napinacz. Zdrowy nie będzie hałasował, hałasujący chwile po rozruchu to znak, że wymiana wisi na horyzoncie. Hałasujący to natychmiastowa wymian. 4. Guma musi pracować. Jeżeli auto mało jeździ to sparcieje, z kolei ograniczenie przebiegiem wynika ze zmęczenia materiału (cykle pracy). 5. Seryjne BFB powinno objechać do setki AVF. Wariant I: BFB nie trzyma serii, wariant II: AVF jest remapie. Ostatni wariant to AVF po remapie, a BFB nie trzyma serii. Edytowane 27 Października 2019 przez george
przem8 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) 5 godzin temu, rohace napisał: 1.Sprzęgło dość wysoko bierze czy to normalne w tym modelu ? Jak wysoko, centymetr od końca czy lekko powyżej połowy zakresu? Jak się nie ślizga to daj sobie spokój. 5 godzin temu, rohace napisał: 2.Auto ogolnie pracuje dobrze jednak konkretnego kopa ma dopiero po 4 tys obr/min. Od 2,3 powinien być już ładny ciąg. Do zrobienia logi dynamiczne. 5 godzin temu, rohace napisał: 3. Jakie objawy daje zapchany smok lub jak to sprawdzic bez podnoszenia silnika ? i jak powinien pracowac łancuch ewentualnie jakie sa objawy jego zuzycia. Po kontrolce braku ciśnienia oleju i w najgorszym przypadku zatarcie turbo i silnika. Łańcucha i napinacza ma być nie słychać. Jeśli na zimnym po nocy terkocze dłużej jak 2-3 sekundy to ciśnienie oleju do sprawdzenia, czyszczenie michy i jak nie pomoże to łańcuch z napinaczem do wymiany, jeśli ciśnienie oleju po wszystkim jest w normie. Jak pod pokrywą zaworów masz widoczny nagar na ściankach to w misie jest tak samo albo i gorzej. Jeśli masz kwit na wymianę rozrządu i jesteś pewien, że był wymieniany to jeszcze 20tys możesz spokojnie przejeździć. Edytowane 27 Października 2019 przez przem8
rohace Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 1. ruszanie pod wzniesienie na samym sprzęgle: na 3 biegu z miejsca na rownym szarpnie i zgasnie. wiec sprzeglo chyba ok ? 2. dzwięk łańcucha na dość mocno rogrzanym silniku: Czy to normalny dzwięk ? lub z pomoca ngrania można ustalić na jakim etapie zużycia jest łancuch lub napinacz ? 3. Obejrzalem go od spodu i zauwazyłem na rancie skrzyni krople oleju skąd moze leciec ?
bartez90 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 13 minut temu, rohace napisał: ruszanie pod wzniesienie na samym sprzęgle: Ciekawa sprawa, bo u mnie np na samym sprzęgle nie ruszysz nawet na płaskim. Puszczając sprzęgło bez dodania gazu od razu zgaśnie. Sprzęgło bierze wysoko, ale się nie ślizga.
george Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 3 godziny temu, bartez90 napisał: Ciekawa sprawa, bo u mnie np na samym sprzęgle nie ruszysz nawet na płaskim. Puszczając sprzęgło bez dodania gazu od razu zgaśnie. Sprzęgło bierze wysoko, ale się nie ślizga. Masz Pan quattro. Po tym jak jeździłem AVF w ośce B6, AVF C5 Q i AELem Q, to myślałem, że BEX Q mi zgaśnie na sprzęgle. Mniejszy moment z dołu plus napęd wymusza inne nawyki.
Emejcz Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Mój rusza bez problemu na samym sprzęgle w Q.
rohace Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 dzwięk porannego odpalenia okolo 34sec slychac zgrzyt jakby lancuch obtarl o pokrywe ? po 1;30 nastepuje lekkie wyciszenie
Emejcz Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 To nie jest obcieranie o pokrywę - wiem, bo miałem identycznie. Tak się zachowuje ten napinacz. Napinacz bez elektryki skutecznie eliminuje wszelkie dziwne dźwięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się