Szmek8174 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Witam. Po uszczelnieniu pompy vacum oraz wymianie oringów na pompowtryskach auto straciło na mocy. Silnik pracuje równo i odpala jak wcześniej. Poniżej korekty wtrysków na rozgrzanym silniku. Przed wymianą oringów I uszczelnieniem pompy auto miało moc. Takie korekty były już wcześniej. Gdzie szukać przyczyny?
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Zrób log dynamiczny 003+008+011
Mordeliuss Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Pokaż też log z 013,018,023 Bo w 13 wartość 2,99 to dość sporo
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Skoro przed i po nie ma poprawy w korekcji, to albo coś w układzie napędu walka (krzywa, szklanka, dźwigienke) albo sam pompowtryski już do wymiany... Można by się jeszcze pokusić o pomiar kompresji
Mordeliuss Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Głupie pytanie: ale czy pompki dobrze ustawione?
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 28.10.2019 o 21:18, Szmek8174 napisał: Witam. Po uszczelnieniu pompy vacum oraz wymianie oringów na pompowtryskach auto straciło na mocy. Silnik pracuje równo i odpala jak wcześniej. Poniżej korekty wtrysków na rozgrzanym silniku. Przed wymianą oringów I uszczelnieniem pompy auto miało moc. Takie korekty były już wcześniej. Gdzie szukać przyczyny? Z takimi korekcjami jak na zdjęciu to silnik równo pracować raczej nie może... Posprawdzaj rzetelnie wszystko jeszcze raz i zrób aktualizację tematu Jeżeli po wymianie uszczelniaczy jest gorzej niż przed ( brak mocy ) to musiał zostać popełniony jakiś błąd lub błędy podczas roboty ... Podczas roboty była zachowana chirurgiczna czystość ? Gniazda pompek , powierzchnie pompek do których przylega mosiężna podkładka zostały dokładnie wyczyszczone z nagaru ? Sitka pompek nie były pucowane szmatą ( chodzi o obszar zaznaczony na czerwono na zdjęciu )? Końcówki pompowtrysków nie były czyszczone szczotką drucianą ? Ostre krawędzie w gniazdach zostały usunięte przed montażem na nowych uszczelniaczach ? Śruby mocujące pompki zostały zamontowane nowe i wszystko zostało poskładane zgodnie z instrukcją serwisową ? Edytowane 6 Grudnia 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się