Bambr97 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Jeśli mógłbyś podlinkuj mi na PW. Będę wdzięczny.
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 http://www.e-service.info.pl/VAG002.html Ewentualnie coś taniej z Ali na atmedze. 1
Bambr97 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Dzięki. Mechanik niby sprawdzał wszystko z pomocą komputera i nic niepokojącego tam nie zauważył. Więc chętnie sprawdzę to sobie sam i skonsultuje na forum.
Bambr97 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 czy za szarpanie na wyższych biegach może odpowiadać wałek rozrządu? (kolejny mechanik, kolejna wysnuta teoria)
kamil-vag Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Kup ten interfejs... Naprawdę wladujesz kupę kasy w wymiany i nic z tego nie będzie... 1
Bambr97 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czekam już na niego :D. Póki co mechanik czyści egr
ori52 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 egr bardziej na dolnych obrotach czuć niż na wyższych. na luzie jezeli nie trzymasz sprzęgła bądz wyłączysz esp to lekko do 5 tys obrotów silnik pójdzie. A jak powyzej 3 tys obrotów ci nie idzie i nie wyłączysz silnika to przy ruszaniu od dołu ma moc? 1
Bambr97 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Na zimnym silniku ma moc - idzie super. Zimny - mam na myśli temperaturę cieczy. Gdy "woda" osiągnie 90 stopni samochód traci moc. Chociaż to nie jest regułą. Rożnie. Zależy od dnia. W ostatnim czasie dołączyło do tego szapranie autem tak jakby miało kwadratowe koła gdy np przy 60 km/h zapniesz 5 bieg i wciszniesz gaz w podłogę. Nieco słabszy efekt takiego szarpania mam gdy jadę ok. 140 km/h co do gazowaniu na luzie. Nie ważne jak - ze sprzęgłem czy bez moje auto kręci do ~3 tyś obrotów Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Bambr97
ori52 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Bambr97 napisał: co do gazowaniu na luzie. Nie ważne jak - ze sprzęgłem czy bez moje auto kręci do ~3 tyś obrotów ESP wyłącz to będzie kręcić do końca. 1
Bambr97 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Okej. Sprawdzę to. Co w przypadku jak do końca pójdzie normalnie a w czasie jazdy nie chce? Miałeś z czymś podobnym do czynienia ? Pomysł mechanika z wałkiem wydaje mi się niedorzeczny. Kompa podłączał i sprawdzał jedynie na wolnych.. Na wolnych wydaje się być wszystko w jak najlepszym porządku. Zero drgania, falowania na obratach itp itd. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Bambr97
ori52 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 23 minuty temu, Bambr97 napisał: Okej. Sprawdzę to. Co w przypadku jak do końca pójdzie normalnie a w czasie jazdy nie chce? Miałeś z czymś podobnym do czynienia ? mam problem taki ze do 3 tys auto idzie pieknie a od 3 tys sie zadławi kilka razy i dalej ciągnie, a na luzie do 5 tys normalnie kreci. Mechanik stwierdził ze mam uszkodzony mechanicznie jakiś wtrysk bo komp pokazuje wszystko w normie.
moniuh Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Jak dla mnie to przerywa z powodu braku wystarczającej ilości paliwa... miałem uszkodzoną/ źle zamontowane uszczelki na pompkach i takie same objawy, z czasem coraz częściej i na niższych biegach. na samym początku tylko na 6 "łapał czkawkę" powyżej 3k obr
Bambr97 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 Wg. Mechanika wtryski są okej. Czekam na kabelek.. Mam nadsieje że za jednym razem wyeliminuje brak mocy i to dziwne szarpanie/trzęsienie
ori52 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Miałem teraz taki problem ze mi gruszke z nitów od turbo wyrwało, mozecie zobaczyc w moim temacie nizej. I pospawałem tą gruszke, dzisiaj zamontowałem jazda próbna zero przerywania już buzia zadowolona dopuki w lusterko nie spojrzalem. Za mną kupa czarnego dymu. Dojechałem do garażu a turbo całe olejem zachlapane aż kapało i czeka mnie regeneracja turbo :/ Edytowane 3 Grudnia 2019 przez ori52
Bambr97 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 No to nieciekawie. Moja u kolejnego mechanika sobie stoi. Nadal czekam na kabelek. Jutro chyba zabieram to auto bo juz mam dość wymieniaczy.
ori52 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Jak będziesz miał kabel zobacz synchronizacja wałka może rozrząd się przestawił.
kamil-vag Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zrób kpl logow: https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/ Możesz dorzucić kanały z DPF i wskazania z czujników temp przed, za dpf i na wyjściu z turbosprężarki... Czasami jak swiruje wskazanie EGT to też obniża moc że względu na za wysoką temp spalin... 1
Bambr97 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Auto odebrane. Wczyszczony EGR, kolektor. Podniesiona pokrywa w celu sprawdzenia wałków (są ok). Problem nadal. Brak mocy, szarpanie a momentami jakby kola były kwadratowe. Nadal czekam na kabelek. Dodatkowo to co sam znalazłem: To ta rura ktora wchodzi od spodu w egr. A tutaj filmik: video-1575481890.mp4 Co do postu kolegi @ori52 auto z wyłączonym ESP kręci do końca. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Bambr97
ori52 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Tez mam taki luz jak na tym filmiku. Nie przejmuj się to norma jest z tymi złączkami. A może u ciebie sie turbo kończy tak jak u mnie i masz podobne objawy. Zobacz czy gruszka sie luzna nie robi, bo u mnie latała jak tylko palcem dotknęłem
Bambr97 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Auto stoi u tunera. Zobaczymy co tym razem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się