samdar Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Witam wszystkich wczoraj kupiłem a4 i byłem bardzo zadowolony jednak długo to nie trwało :{ dziś jadąc nagle zgasł i juz nie da sie go odpalić sprawdzaliśmy z kumplem błędy i nic niema co może być przyczyna?
samdar Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 raczej rozrzad wpozo bo kreci normalnie paliwo tez jest
Pulpit Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 no ja też bym rozrząd obstawił kumplowi też a4 zgasła tyle, że pasek nie pękł tylko zapłon się przestawił i jako ciekawostka stało mu isę to przy 200 na godzine i mówił, że ciekawe przeżycie brak wspomaganie i hamulców na dobrą sprawę coś pięknego
samdar Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 gdzies wyczytałem ze to moze byc sterownik pompy tyko pisało o innym silniku jutro postaram sie sprawdzic czy pasek nie przeskoczył ale jak nie? moze znacie gdzies jakiegos dobrego mechaniora w okolicy gliwic?
grafi Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Ta wystarczy ze rozrząd przeskoczy o ząbek i lipa nie odpali
wojtekce Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 sam na to zerknij zdejmując górną osłonę paska może coś wypatrzysz
rikardo Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 gdzies wyczytałem ze to moze byc sterownik pompy tyko pisało o innym silniku jutro postaram sie sprawdzic czy pasek nie przeskoczył ale jak nie? moze znacie gdzies jakiegos dobrego mechaniora w okolicy gliwic? Tutaj masz linka gdzie jest opisany podobny problem może coś pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63923.0.html;highlight=109
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 samdar jeśli masz jeszcze kogoś do pomocy to niech ktoś przekręci kluczykiem w stacyjce w pozycję ON (do zapalenia kontrolek na zegarach) a Ty w tym czasie słuchaj czy pstryknie N109 w pompie wtrsykowej - jeśli nie i nie zapali się nawet na moment kontrolka świec żarowych to masz tę usterkę, którą podał Ci w linku rikardo, wiem bo sam to przerabiałem i albo podasz plus bezpośrednio na N109 z akumulatora albo poprawisz przekaźnik. Pozdrawiam.
boseron Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 ja miałem podobny rpblem w b5, przeskoczył mi pasek i zgasł podczas jazdy, na hol do mechanika rozbieranie rozrządu, poźniej było ok
samdar Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 Dziś z rana zabrałem sie za sprawdzanie paska poustawiałem wszystko na znakach ,bolec w pompę i wszedł i załamałem sie ze wsio ok wiec chciałem jeszcze sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski i zacząłem popuszczać je i odpalił :naughty: wiec teraz nie wiem jaka była przyczyna czy źle ustawiona rezerwa(bo jak to sie stało to mi kontrolka sie zaświeciła i zrobiłem z 10 km na rezerwie) lub wtrysk sterujacy bo dopiero jak go ruszyłem to zatrybił był jako 3 odkręcany co o tym myślicie?
Sztomel Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 ja o tym myślę, że problem będzie powracał i nadal twierdzę, że to wina przekaźnika zasilającego sterownik silnika, przy przerwach w zasilaniu ECU nie jest też zasilany N109 na pompie i silnik gaśnie a dodatkowo nie można silnika odpalić dopóki nie mignie na zegarach przy przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych, nie jest to problem trwały gdyż przy którymś kolejnym przekręcaniu kluczyka kontrolka mignie i można wtedy silnik odpalić, rzadziej winą gaśnięcia silnika lub niemożności jego uruchomienia jest kostka stacyjki; proponuję wozić ze sobą profilaktycznie kawałek kabla aby w podobnym przypadku podpiąć N109 na "krótko" bezpośrednio do plusa akumulatora aby dojechać do domu.
MARCIN607 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 może być z turbiną coś-kumlowi tak zgasł póżniej turbina do regeneracji poszła
dziku Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Dziś z rana zabrałem sie za sprawdzanie paska poustawiałem wszystko na znakach ,bolec w pompę i wszedł i załamałem sie ze wsio ok wiec chciałem jeszcze sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski i zacząłem popuszczać je i odpalił :naughty: wiec teraz nie wiem jaka była przyczyna czy źle ustawiona rezerwa(bo jak to sie stało to mi kontrolka sie zaświeciła i zrobiłem z 10 km na rezerwie) lub wtrysk sterujacy bo dopiero jak go ruszyłem to zatrybił był jako 3 odkręcany co o tym myślicie? Kolego, też mi się tak raz zdarzyło. Dopiero co zapaliła mi się rezerwa, i jakoś ciężko kręcił ale w końcu odpalił, odjechałem z pod marketu i nie ujechałem kilometra jak auto mi zgasło. I nie dało się go zapalić... Okazało się, że zabrakło ropy i zapowietrzył się układ. Mechanior odkręcił wtryski, noga full na gaz i kręcimy.. Po chwili zapalił. Co ciekawe wcześniej rezerwa zapalała mi się dużo wcześniej. Fis pokazywał mi ok. 100 km do końca i tak było bo jeździłem. A tym razem coś się chyba pływak źle ułożył albo coś, że pomimo małej ilości ropki pokazywał, że jest jej jeszcze na 100 km.. Teraz też jest dobrze, a mineło od tego przykrego incydentu kilka miesięcy. Więc może i u Ciebie będzie :>
samdar Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 ja o tym myślę, że problem będzie powracał i nadal twierdzę, że to wina przekaźnika zasilającego sterownik silnika, przy przerwach w zasilaniu ECU nie jest też zasilany N109 na pompie i silnik gaśnie a dodatkowo nie można silnika odpalić dopóki nie mignie na zegarach przy przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych, nie jest to problem trwały gdyż przy którymś kolejnym przekręcaniu kluczyka kontrolka mignie i można wtedy silnik odpalić, rzadziej winą gaśnięcia silnika lub niemożności jego uruchomienia jest kostka stacyjki; proponuję wozić ze sobą profilaktycznie kawałek kabla aby w podobnym przypadku podpiąć N109 na "krótko" bezpośrednio do plusa akumulatora aby dojechać do domu. Jak jeszcze nie palił sprawdzałem czy zawór na pompie ma napiecie i przy przekręconym zapłonie nie miał ale w chwili kręcenia rozrusznikiem napiecie sie pojawiło wiec chyba dobrze było pozyjemy zobaczymy narazie pali wielkie dzięki wszystkim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się