Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nagle zgasł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

wczoraj kupiłem a4 i byłem bardzo zadowolony jednak długo to nie trwało :{ dziś jadąc nagle zgasł i juz nie da sie go odpalić

sprawdzaliśmy z kumplem błędy i nic niema co może być przyczyna?

Opublikowano

sprawdz pasek rozrządu :kwasny:

Opublikowano

a rozrząd patrzałeś i paliwo masz ? :cool1:

Opublikowano

no ja też bym rozrząd obstawił kumplowi też a4 zgasła tyle, że pasek nie pękł tylko zapłon się przestawił i jako ciekawostka stało mu isę to przy 200 na godzine i mówił, że ciekawe przeżycie brak wspomaganie i hamulców na dobrą sprawę coś pięknego

Opublikowano

gdzies wyczytałem ze to moze byc sterownik pompy tyko pisało o innym silniku jutro postaram sie sprawdzic czy pasek nie przeskoczył ale jak nie?

moze znacie gdzies jakiegos dobrego mechaniora w okolicy gliwic?

Opublikowano

Ta wystarczy ze rozrząd przeskoczy o ząbek i lipa nie odpali

Opublikowano

sam na to zerknij zdejmując górną osłonę paska :cool1: może coś wypatrzysz

Opublikowano

gdzies wyczytałem ze to moze byc sterownik pompy tyko pisało o innym silniku jutro postaram sie sprawdzic czy pasek nie przeskoczył ale jak nie?

moze znacie gdzies jakiegos dobrego mechaniora w okolicy gliwic?

Tutaj masz linka gdzie jest opisany podobny problem może coś pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63923.0.html;highlight=109

Opublikowano

samdar jeśli masz jeszcze kogoś do pomocy to niech ktoś przekręci kluczykiem w stacyjce w pozycję ON (do zapalenia kontrolek na zegarach) a Ty w tym czasie słuchaj czy pstryknie N109 w pompie wtrsykowej - jeśli nie i nie zapali się nawet na moment kontrolka świec żarowych to masz tę usterkę, którą podał Ci w linku rikardo, wiem bo sam to przerabiałem i albo podasz plus bezpośrednio na N109 z akumulatora albo poprawisz przekaźnik.

Pozdrawiam.

Opublikowano

ja miałem podobny rpblem w b5, przeskoczył mi pasek i zgasł podczas jazdy, na hol do mechanika rozbieranie rozrządu, poźniej było ok

Opublikowano

Dziś z rana zabrałem sie za sprawdzanie paska

poustawiałem wszystko na znakach ,bolec w pompę i wszedł i załamałem sie ze wsio ok

wiec chciałem jeszcze sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski i zacząłem popuszczać je i odpalił :naughty: :naughty: wiec teraz nie wiem jaka była przyczyna czy źle ustawiona rezerwa(bo jak to sie stało to mi kontrolka sie zaświeciła i zrobiłem z 10 km na rezerwie) lub wtrysk sterujacy bo dopiero jak go ruszyłem to zatrybił był jako 3 odkręcany co o tym myślicie?

Opublikowano

ja o tym myślę, że problem będzie powracał i nadal twierdzę, że to wina przekaźnika zasilającego sterownik silnika, przy przerwach w zasilaniu ECU nie jest też zasilany N109 na pompie i silnik gaśnie a dodatkowo nie można silnika odpalić dopóki nie mignie na zegarach przy przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych, nie jest to problem trwały gdyż przy którymś kolejnym przekręcaniu kluczyka kontrolka mignie i można wtedy silnik odpalić, rzadziej winą gaśnięcia silnika lub niemożności jego uruchomienia jest kostka stacyjki;

proponuję wozić ze sobą profilaktycznie kawałek kabla aby w podobnym przypadku podpiąć N109 na "krótko" bezpośrednio do plusa akumulatora aby dojechać do domu.

Opublikowano

może być z turbiną coś-kumlowi tak zgasł póżniej turbina do regeneracji poszła

Opublikowano

Dziś z rana zabrałem sie za sprawdzanie paska

poustawiałem wszystko na znakach ,bolec w pompę i wszedł i załamałem sie ze wsio ok

wiec chciałem jeszcze sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski i zacząłem popuszczać je i odpalił :naughty: :naughty: wiec teraz nie wiem jaka była przyczyna czy źle ustawiona rezerwa(bo jak to sie stało to mi kontrolka sie zaświeciła i zrobiłem z 10 km na rezerwie) lub wtrysk sterujacy bo dopiero jak go ruszyłem to zatrybił był jako 3 odkręcany co o tym myślicie?

Kolego, też mi się tak raz zdarzyło. Dopiero co zapaliła mi się rezerwa, i jakoś ciężko kręcił ale w końcu odpalił, odjechałem z pod marketu i nie ujechałem kilometra jak auto mi zgasło. I nie dało się go zapalić... Okazało się, że zabrakło ropy i zapowietrzył się układ. Mechanior odkręcił wtryski, noga full na gaz i kręcimy.. Po chwili zapalił. Co ciekawe wcześniej rezerwa zapalała mi się dużo wcześniej. Fis pokazywał mi ok. 100 km do końca i tak było bo jeździłem. A tym razem coś się chyba pływak źle ułożył albo coś, że pomimo małej ilości ropki pokazywał, że jest jej jeszcze na 100 km.. Teraz też jest dobrze, a mineło od tego przykrego incydentu kilka miesięcy. Więc może i u Ciebie będzie :good: :>

Opublikowano

ja o tym myślę, że problem będzie powracał i nadal twierdzę, że to wina przekaźnika zasilającego sterownik silnika, przy przerwach w zasilaniu ECU nie jest też zasilany N109 na pompie i silnik gaśnie a dodatkowo nie można silnika odpalić dopóki nie mignie na zegarach przy przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych, nie jest to problem trwały gdyż przy którymś kolejnym przekręcaniu kluczyka kontrolka mignie i można wtedy silnik odpalić, rzadziej winą gaśnięcia silnika lub niemożności jego uruchomienia jest kostka stacyjki;

proponuję wozić ze sobą profilaktycznie kawałek kabla aby w podobnym przypadku podpiąć N109 na "krótko" bezpośrednio do plusa akumulatora aby dojechać do domu.

Jak jeszcze nie palił sprawdzałem czy zawór na pompie ma napiecie i przy przekręconym zapłonie nie miał ale w chwili kręcenia rozrusznikiem napiecie sie pojawiło wiec chyba dobrze było

pozyjemy zobaczymy narazie pali :good:

wielkie dzięki wszystkim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...