przemolll Opublikowano 5 Lipca 2020 Opublikowano 5 Lipca 2020 Fajny temat. Wymień wtryski na większe do tego IC centralny i atakuj ta turbinę ? Mam pytanie w sprawie mierzenia ciśnienia paliwa. Mierzyłeś to na wyjściu na biegu jałowym? Czy jak to robiłeś. Jaki do tego manometr potrzebny??
lewmichal Opublikowano 5 Lipca 2020 Autor Opublikowano 5 Lipca 2020 Kiedyś pewnie podejmę te kroki. Na razie kompletny brak czasu. Ciśnienie paliwa mierzyłem podczas jazdy. Chyba nawet podlinkowałem film. Manometr taki, żeby skali wystarczyło.
lewmichal Opublikowano 8 Lipca 2020 Autor Opublikowano 8 Lipca 2020 Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy: 1
Kubon16 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) Nie gotuje sie IC przy tych 200km? Edytowane 28 Lipca 2020 przez Kubon16
fazi4444 Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Siema pamiętaj jak zacznie palić na trzy gary to wymień moduł sterujący cewkami zapłonowymi i będzie git. Mam 1.8 t guattro Avanti 96 r i wymieniłem w nim już prawie wszystko ale i tak lubię to auto bo zapierda.. jak rakieta pozdrawiam.wroc.
Emejcz Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 8.07.2020 o 08:19, lewmichal napisał: Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy: Czym prałeś?
lewmichal Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W dniu 28.07.2020 o 15:31, Kubon16 napisał: Nie gotuje sie IC przy tych 200km? Po trzecim porządnym przyspieszeniu w gorący dzień robi się ciepło, ale przy moim trybie jazdy daje radę. Na IC przyjdzie czas pewnie dopiero w przyszłym roku.
lewmichal Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W dniu 30.07.2020 o 10:07, Emejcz napisał: Czym prałeś? Mieszankę wody, APC i jakiegoś preparatu do czyszczenia dywanów w spryskiwaczu ciśnieniowym naniosłem na prany element, a potem szczotką ryżową dokładne szorowanie. Na koniec odessałem wszystko odkurzaczem wodnym. Polecam ten sposób.
lewmichal Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Coś tutaj niedobrego się wydarzyło i zaczęło mocno hałasować Na szczęście poddał się element wymienny i obeszło się bez spawania
Vallhalen Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 W dniu 8.07.2020 o 08:19, lewmichal napisał: Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy: Kolego które APC kupiłeś? Myślisz że ten sam patent podziała nie tylko na bagażnik ale także na fotele?
lewmichal Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Używam APC Valet Pro, ale producent nie ma znaczenia. Jeśli masz na myśli siedzenia nie skórzane, to ten sposób jak najbardziej nadaje się do ich prania.
lewmichal Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 W przyszłym roku będę musiał mieć możliwość pociągnięcia przyczepy. Poczyniłem pierwszy krok ku temu i zakupiłem hak holowniczy Brink. Trzeba mu poświęcić trochę pracy, odświeżyć go i zregenerować zniszczoną wiązkę, żeby służył przez długie lata.
lewmichal Opublikowano 19 Maja 2021 Autor Opublikowano 19 Maja 2021 (edytowane) Nareszcie udało się znaleźć przednie błotniki nie dość, że bez rdzy, to jeszcze w kolorze. Szybko zabrałem się za zdjęcie starych błotników [/IMG] [/IMG] [/IMG] Przy okazji wywaliłem nieszczęsne pianki, od których zaczyna się rdza. Oczyściłem z nalotu odsłonięte elementy podszybia pod błotnikami oraz przednie części progów, zabezpieczyłem podkładem epoksydowym i zakonserwowałem. Nowe błotniki od razu zapodkładowane i zakonserwowane od wewnątrz oraz wypolerowane od zewnątrz. Porównanie: [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] Edytowane 19 Maja 2021 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 20 Lipca 2021 Autor Opublikowano 20 Lipca 2021 Kontynuacja tematu haka. Odnowiony leży i czeka na montaż.
lewmichal Opublikowano 27 Lipca 2021 Autor Opublikowano 27 Lipca 2021 (edytowane) Belka i mocowania haka już są na swoim miejscu. Została jeszcze elektryka. Edytowane 27 Lipca 2021 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2021 (edytowane) Temat haka zakończony. Wiązka przeprowadzona i podłączona. Gniazdo też na swoim miejscu oraz adnotacja w dowodzie. Edytowane 31 Sierpnia 2021 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Wymianie podlegało też mocowanie bagnetu olejowego, które się ukruszyło:
lewmichal Opublikowano 14 Marca 2022 Autor Opublikowano 14 Marca 2022 Dawno nie pisałem, no to coś dodam. Brakuje 2000 km do 300000. Po nakręconych 10000km od ostatniej wymiany oleju Valvoline VR1 5W50, ponownie zalałem to samo standardowo z zastosowaniem płukanki Liquy Moly i nowym filtrem. Do tego nowa śruba spustowa i uszczelka korka wlewu, bo już było tłusto wokół niego.
longer_xd Opublikowano 15 Marca 2022 Opublikowano 15 Marca 2022 Fanie, że autko się sprawuje. Przy takiej dbałości o silnik powinieneś przejechać drugie tyle Oby tylko blacharka dawała rady, błotniki już wymieniałeś, więc mam nadzieję, że wszystko ma się dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się