Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logi 1.8T stage 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wita kolegów, może ktoś zerknie bo, tak jak by auto śmigało okey, ale czasami wyskoczy błąd z doładowaniem.

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

ten ostatni na LPG

mam do wymiany zawór od odmy bo rano często wypada zapłon przez 2-5s czy może to mieć wpływ na doładowanie ?

Edytowane przez QuikSilver
Opublikowano (edytowane)

Turbo nie osiąga zadanego doładowania, czasami mniej, czasami bardziej. To hybryda czy k03s?

Gaz do regulacji, no chyba, że się poprawi jak wróci doładowanie.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Zamiast kilku takich samych logów trzeba było zrobić komplet, 003+020, 115+118. turbo jakos powoli dobija do zadanego cisnienia, nie wiem czy to celowy zabieg czy cos nie tak w aucie.

Opublikowano

jeśli chodzi o gaz to do regulacji, tak turbo to hybryda

a jeśli chodzi o to dobijanie to raczej coś nie tak w aucie, od czego by tu zacząć szukać, chce wymienić odmę na nową, zaworek nad postawą filtra i ten grzybek za pokrywą, postaram się zrobić te logi co pisałeś Łukasz jak najszybciej.

Opublikowano

Standardowo - szczelność dolotu, dv

Opublikowano

zrobione logi

003+020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

115+118

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

jest jeszcze jedna rzecz dziś zaglądałem pod spód i znalazłem winowajce albo współwinowajce mam nadzieje że tylko to robiło całe zamieszanie, rura co idzie od Turbo do Intercoolera jest przetarta na wylot przez kostkę napięcia pompy SAI, jakieś 3 lata jej zajęło przetarcie

IMG_20191125_122749.jpg

Opublikowano

dziura załatana i zrobione logi co teraz myślicie czy jest lepiej czy podobnie ?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

W sumie to różnica niewielka. Dv sprawne? Zrób loga turbo z odpietą wtyczką od n75.

Opublikowano

odpinałem n75 i auto nie jedzie wiec jest sprawny, szukać dalej nieszczelności ? ewentualnie pada DV bo już chwilkę siedzi u mnie w aucie, tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka.

Opublikowano
Teraz, QuikSilver napisał:

odpinałem n75 i auto nie jedzie wiec jest sprawny, szukać dalej nieszczelności ? ewentualnie pada DV bo już chwilkę siedzi u mnie w aucie, tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka.

Nie o to chodzi, a o to jak masz sztangę ustawioną. Zrob loga j/w

Plus co to za hybryda?

Opublikowano

turbo to hybryda k03, która śmigała do tej pory bez zarzutu, to co zrobić loga z odpiętym n75 a które grupy konkretnie ?

Opublikowano

Raczej pytałem skąd da hybryda, przez kogo zrobiona? Bo może się już kończy, doładowanie to na k03s bywa wyższe, więc szału nie ma.

Możesz zrobić 115+118 z odpiętym n75.

Jak sztanga ustawiona dobrze i dv sprawna to zajrzałbym do turbo właśnie.

Opublikowano
33 minuty temu, QuikSilver napisał:

tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka.

i nie musi być przy uwalonym dv. U mnie zmęczone k03s w a3 po programie lepiej wstaje i dmucha jak ta Twoja hybryda.

Opublikowano

zrobię jutro te logi bo dziś już taka mgła że strach szybciej jeździć, a turbo zrobione w Total Turbo Serwis Lubatówka z 1,5 roku temu

nic nie robiłem do tej pory nic nie grzebałem przy sztandze, zrobie logi i sprawdze szczelność dolotu i zostanie DV jako ostanie, zastanawiam się czy nie wyciągnąć DV i sprawdzić czy po wciśnięciu tego zaworku i przetrzymaniu jednego z końców będzie trzymać czy opadnie

Opublikowano

Nie zastanawiaj się tylko tak zrób.

Opublikowano

To też nie do końca super sprawdzian. U mnie niby trzymało, ale zdarzało się że tłoczek (czy jak to nazwiecie) raz na kilka prób opadał i winę zrzucałem na niezbyt dokładne trzymanie pacem cienkiego krućca. DV padło totalnie kilka miesięcy później ;) 

Opublikowano

no a jaką DV polecacie na alledrogo jest ori za 180zl przez ASO sprzedają więc nie chińczyk  końcówka 710P

Opublikowano
W dniu 27.11.2019 o 11:18, QuikSilver napisał:

no a jaką DV polecacie na alledrogo jest ori za 180zl przez ASO sprzedają więc nie chińczyk  końcówka 710P

aso albo vaico z koncowka ta co podales.

Opublikowano

no i zrobiłem logi z odpiętą n75

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

a teraz logi z nową DV i podpiętym zaworkiem n75

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

sprawdziłem też szczelność i na pewno do zrobienia jest ezektor bo z niego ucieka powietrze, kamerką inspekcyjną sprawdziłem turbo przez wykręconą sondę lambdę i wygląda okey, zawór upustowy wygląda że ładnie przylega jedynie wirnik ma na dwóch łopatkach małe uszczerbienia ale nie widać było popękań na muszli

 

Opublikowano

Jeśli nie chcesz grzebać w sofcie, to możesz delikatnie podciągnać sztangę na regulacji i turbo powinno lepiej z dołu ładować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...