cichy1983r Opublikowano 22 Grudnia 2019 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Witam, jakie powinno być ciśnienie sprezania w silniku 1,8 BFB? Mierzyłem u siebie i na ciepłym i sa takie wyniki: pierwszy- 13,2; drugi 12,0; trzeci 12,5; czwarty 13,5. Co myślicie o takich wynikach?
Emejcz Opublikowano 22 Grudnia 2019 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Godzinę temu, elmo814 napisał: tyle ma miec na zimnym Podaj źródło tej informacji.
Tomi 69 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 To całkiem dobre wyniki.Kilka lat temu sprawdzaliśmy kompresje przy silniku, który miał około 120-130- tys.km u kolegi.Auto tylko w jego rodzinie od nowości,także gwarancja przebiegu.Co się okazało,na 3 cylindrach miało po 13,5 i na jednym o ile pamiętam 12,5 lub 12.Przyjęliśmy ,ze Nowe może mieć 14.To jest nasz wyznacznik ,którego się trzymamy.Najważniejsze by nie było dużej różnicy między cylindrami np?13,5 i 9 ,to przykładowo.Jeżeli będzie miało mniej ,ale w miarę równo też pojedzie ,no oczywiście bardziej ospale ,ale jednak.U CB nie ma powodu do zmartwień.Pozdrawiam.
Mechanikkosmita Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Cześć, kompresję silnika sprawdza się na zimnym silniku i na naładowanym akumulatorze .
Emejcz Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) Wracaj do szopy 19 godzin temu, Mechanikkosmita napisał: kompresję silnika sprawdza się na zimnym silniku Źrodło? Edytowane 18 Stycznia 2020 przez Emejcz
Mechanikkosmita Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 na logikę, co dzieje się z pierścieniem tłoka gdy jest ciepły? rozszerza się a jak jest rozszerzony to silnik bardziej się uszczelnia, dlatego mierzy się na zimnym
DarekS4 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Są dwie szkoły. Ja mierze zimny i ciepły. Wielu starszych mechaników mierzy na ciepłym z jednego konkretnego powodu. Autem jak jeździsz to silnik jest ciepły a nie zimniejszy.
wesz82 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Dokładnie są 2 szkoły. Najlepiej jest zmierzyć i na zimnym i na ciepłym. Gdzieś czytałeś że jak chcesz mierzyć na zimnym to pierścień nie łapie swojej owalnosci stąd wynik dupny będzie. Znowu na logikę jak chcesz mierzyć kompresję w silniku doszczelnionym olejem??? Jak na zimnym to wypad wszystkie świece lub wtryski podpiąć auto pod 2 samochód tak by aku miało kopa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się