Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t która wersja silnikowa jest najlepsza i dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę o opinie użytkowników 1.8t o wypowiedzenie się która wersja silnikowa montowana w A4 b6/B7 jest najlepsza i najmniej bezawaryjna? Pytam ponieważ zastanawiam się nad zmiana lub swapem na 1.8t ze szczególnym przeznaczeniem na autostradę dlatego chciałbym też skrzynie 6b. Pozdrawiam!! :)

Opublikowano

W b7 masz tylko bfb i to jeden dziad co w b6 avj, a bex różni się trochę osprzętem. 

Wszystkie 1.8t są jednym c**jem robione więc nie wiem w czym masz problem. Ze świecą tylko szukać takiego w dobrym stanie.

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

W b7 masz tylko bfb i to jeden dziad co w b6 avj, a bex różni się trochę osprzętem. 

Wszystkie 1.8t są jednym c**jem robione więc nie wiem w czym masz problem. Ze świecą tylko szukać takiego w dobrym stanie.

A czy 1.8t bex nie ma mocniejszego dołu silnika?? Słyszałem ze jest mocniejszym niż bam

Opublikowano (edytowane)

Udostępnij źródło. Ja też dużo rzeczy słyszałem ale wole powtarzać te poparte faktami. Dla przeciętnego zjadacza chleba nie ma znaczenia jaki kod silnika wybierze w b6/b7 jeśli chodzi o 1.8t, a wszystkie mają te same bolączki.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
30 minut temu, przem8 napisał:

Udostępnij źródło. Ja też dużo rzeczy słyszałem ale wole powtarzać te poparte faktami. Dla przeciętnego zjadacza chleba nie ma znaczenia jaki kod silnika wybierze w b6/b7 jeśli chodzi o 1.8t, a wszystkie mają te same bolączki.

Faktycznie masz racje. Różnica tylko w oprzecie. 

Opublikowano (edytowane)

dużo ma tych bolączek :D? Temat założyłem ponieważ można w niezłej cenie wyrwać angola do swapu(sa tez firmy które zrobią swap i w rozliczeniu wezmą obecna jednostkę) i nie wiem na jakiego konkretnie polować:) ostatecznie tez waham się nad zmiana na coś innego ale w sumie to nie chce.

a ktoś wsadzał w b7 inna benzynę(pomijam 2.0 i tfsi bo mam lpg i na tym chce jeździć)

Edytowane przez Fwl7
Opublikowano

Wyszukiwarka nie działa? Milion razy wałkowane co boli ten silnik ale nie łaska włożyć trochę wysiłku i samemu poszukać.

Opublikowano

Już samo to, że chcesz z 2.0 na 1.8 przejść żeby w trasie było lepiej.. akurat na trasę 2.0 lepszy jest (pomijając to że ogólnie najlepszy na trasy jest klekot). A co do samego swapa, jak chcesz wydać minimum 4-5k na taką operację, to nie lepiej wybrać inne auto, a to sprzedać?

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, Langista napisał:

Już samo to, że chcesz z 2.0 na 1.8 przejść żeby w trasie było lepiej..

W którym miejscu autor to napisał? Chyba ma 1.6.

51 minut temu, Langista napisał:

akurat na trasę 2.0 lepszy jest

Zależy na jaką trasę i jaki 2.0. Autor zamierza jeździć po autostradach więc tam np ALT niekoniecznie się sprawdzi bo ma zwyczajnie za małą moc (przynajmniej jak dla mnie). 2.0tfsi natomiast jak najbardziej.

Edytowane przez tranduo
Opublikowano

Heh :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...