MaciekPL Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 5 godzin temu, krystek590 napisał: Owszem, ale nie jest to ponad 320/330 koni. Nie przesadzajmy, że dp podwaja średnią uzyskiwaną moc po programie, która oscyluje na poziomie 30-40 koni w zdrowym silniku. Ludzie, żeby uzyskać takie wyniki ruszają cooler, wtryski czy turbo, bo limitery trzymają, a u Cb przyjęły wartości jakbyś graty miał z 3.0. Po co robić stage2 jak można rozluźnić wydech i będzie podobnie Zmienisz graty i pojedziesz do tego tunera to 350 będzie jak nic podasz nazwę tego tunera? To tylko liczby, hamownia hamowni nie równa. Trzech znajomych robiło w bmw programy, te same auta.. temu co najsłabsze liczby wyszły najlepiej jeździła. Droga pokaże czy idzie na 270 czy mniej:P 1
krystek590 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 37 minut temu, MaciekPL napisał: To tylko liczby, hamownia hamowni nie równa. Trzech znajomych robiło w bmw programy, te same auta.. temu co najsłabsze liczby wyszły najlepiej jeździła. Droga pokaże czy idzie na 270 czy mniej:P Dobrze powiedziane wiem z pewnego źródła jak znani tunerzy zawyżają wykresy, żeby wabić klientów.. nawet @Pucek u siebie wspominał, że brał się swoim 3.0 TDI 260km z 3.0 TDI 300 koni i do 180km/h szły równo. Takich przykładów jest mnóstwo. Kto zna temat to w cuda nie wierzy
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 7 godzin temu, krystek590 napisał: Owszem, ale nie jest to ponad 320/330 koni. Nie przesadzajmy, że dp podwaja średnią uzyskiwaną moc po programie, która oscyluje na poziomie 30-40 koni w zdrowym silniku. Ludzie, żeby uzyskać takie wyniki ruszają cooler, wtryski czy turbo, bo limitery trzymają, a u Cb przyjęły wartości jakbyś graty miał z 3.0. Po co robić stage2 jak można rozluźnić wydech i będzie podobnie Zmienisz graty i pojedziesz do tego tunera to 350 będzie jak nic podasz nazwę tego tunera? Co Ty mówisz człowieku?Jakbym miał graty z 3.0 to robię moc ponad 300 koni. 270 koni to normalna moc dla tego silnika z taką modyfikacją . Mówiłem Ci już że to nie 1.9 ? a jak napisałeś dla Ciebie nie ma znaczenia bo przyrosty podobne???Tuner niech zostanie Panem X.
karolek_ust Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Nie KM a Nm jedziemy Kiedyś jak miałem Vento 1.8 90KM to koleś miał Borę 1,9 TDI 90KM i był na chipsie i wykresik mu pokazał 140 KM , a co z tego jak do 140km/h nie mółg mnie dojść . A żeby uzyskać taka moc to jużtrzeba mieć ingerencję w graty . Sam DP ok rozlużni portki i będzie lepiej , ale DP plus program nie na takie osiagi . Ale ważne że Ty wiesz ile ma i wiesz na ile jedzie . To przy takim załóżeniu zmienisz teraz IC , dolot , i pojedziesz na program to 300 wyplujesz ? Aż się boję pomyśleć jak wsadzisz inne wtryski , większe turbo , sprzegło to w ile uderzysz ?
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 6 minut temu, karolek_ust napisał: Nie KM a Nm jedziemy Kiedyś jak miałem Vento 1.8 90KM to koleś miał Borę 1,9 TDI 90KM i był na chipsie i wykresik mu pokazał 140 KM , a co z tego jak do 140km/h nie mółg mnie dojść . A żeby uzyskać taka moc to jużtrzeba mieć ingerencję w graty . Sam DP ok rozlużni portki i będzie lepiej , ale DP plus program nie na takie osiagi . Ale ważne że Ty wiesz ile ma i wiesz na ile jedzie . To przy takim załóżeniu zmienisz teraz IC , dolot , i pojedziesz na program to 300 wyplujesz ? Aż się boję pomyśleć jak wsadzisz inne wtryski , większe turbo , sprzegło to w ile uderzysz ? Nie macie zielonego pojęcia co z czym się je Panowie to pierwsze.Po drugie Karolek ktoś Ci bzdur naopowiadał że jedzie się nm.Nie wierz w to i nie opowiadaj tak bo Cie ludzie którzy mają jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji wyśmieją.Dolot? jaki dolot kolego tego się nie rusza. Na 300 wystarczy turbo np Ccwa.
wielik Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Moc mocą ale na ośkę to już i tak sporo. Co z tego ze dołożysz więcej jak auto będzie gubiło trakcję... 1
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 9 minut temu, wielik napisał: Moc mocą ale na ośkę to już i tak sporo. Co z tego ze dołożysz więcej jak auto będzie gubiło trakcję... Kto powiedział że chce dołożyć więcej bez zmiany napędu? Z całym szacunkiem ale musiałbym być głupi żeby robić większą moc z takim napędem. Teraz jest optymalnie jeśli chodzi o stosunek moc/napęd w codziennym użytkowaniu.
krystek590 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 59 minut temu, Paweł216 napisał: Co Ty mówisz człowieku?Jakbym miał graty z 3.0 to robię moc ponad 300 koni. 270 koni to normalna moc dla tego silnika z taką modyfikacją . Mówiłem Ci już że to nie 1.9 ? a jak napisałeś dla Ciebie nie ma znaczenia bo przyrosty podobne???Tuner niech zostanie Panem X. Między 270, a 300 koni wychodzą zdrowe 3.0 TDI, a Tobie wyszedł 2.7 TDI 190 po samym programie 270 koni 2.7 jak wyjdzie 240 koni to już jest sukces. Jak Ciebie nie dziwi 72 konie zrobione samym programem to życzę Ci żebyś stanął na kresce z prawdziwą taką mocą. Tutaj tylko brakuje żebyś napisał, że masz multitronica.. 1
krystek590 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 9 minut temu, Paweł216 napisał: Kto powiedział że chce dołożyć więcej bez zmiany napędu? Z całym szacunkiem ale musiałbym być głupi żeby robić większą moc z takim napędem. Teraz jest optymalnie jeśli chodzi o stosunek moc/napęd w codziennym użytkowaniu. Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami.. 3
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 18 minut temu, krystek590 napisał: Między 270, a 300 koni wychodzą zdrowe 3.0 TDI, a Tobie wyszedł 2.7 TDI 190 po samym programie 270 koni 2.7 jak wyjdzie 240 koni to już jest sukces. Jak Ciebie nie dziwi 72 konie zrobione samym programem to życzę Ci żebyś stanął na kresce z prawdziwą taką mocą. Tutaj tylko brakuje żebyś napisał, że masz multitronica.. Kurcze blade kolego zorientuj się po ile wychodza 2.7 na stage 2 a potem możemy usiąść do dyskusji bo już mi się nie chce tłumaczyć tego wszystkiego.
wielik Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Dawaj więcej fot jak buda prezentuje się w srodku
black4 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 (edytowane) Panowie, Pomijając sam napęd w 2.7 TDI ośce siedzi multitronic. Przecież ta skrzynia nie toleruje wysokiego momentu obrotowego. A tu mowa o wysokich nm, Stage 3 itp. chyba, że kolega zamierza przeszczepiać skrzynie, napęd itp. choć kosztowo nie ma to sensu. Znajomy robi obecnie Stage 3 A6 C6 2.7 TDI Quattro przy Tiptronic i ma spore obawy jak ta skrzynia zniesie wysoki o moment a co dopiero multitronic. Nie wiem czy jest sens w większe mody mocowe przy tym silniku/skrzyni. Pozdrawiam Edytowane 8 Stycznia 2020 przez black4
karolek_ust Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Audi A5 8T Mk1 2.7 TDi stage 2 - BR-Performance - Motor optimisation WWW.BR-PERFORMANCE.BE
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 17 minut temu, krystek590 napisał: Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami.. No nie masz racji
MaciekPL Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 9 minut temu, Paweł216 napisał: Kurcze blade kolego zorientuj się po ile wychodza 2.7 na stage 2 a potem możemy usiąść do dyskusji bo już mi się nie chce tłumaczyć tego wszystkiego. Wklej chociaż dwa wykresy z takim wynikiem jaki jest w twoim.
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 2 minuty temu, karolek_ust napisał: Audi A5 8T Mk1 2.7 TDi stage 2 - BR-Performance - Motor optimisation WWW.BR-PERFORMANCE.BE 2 minuty temu, karolek_ust napisał: Audi A5 8T Mk1 2.7 TDi stage 2 - BR-Performance - Motor optimisation WWW.BR-PERFORMANCE.BE I co mam zrobić z tym wykresem i z tymi parametrami bo niewiele to wnosi do to tego o czym rozmawiamy. Karolek jedz do dobrego tunera i porozmawiaj o moich parametrach.
karolek_ust Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 (edytowane) Audi A4 B8 Mk1 2.7 TDi stage 1 - BR-Performance - Motor optimisation WWW.BR-PERFORMANCE.BE przeczytaj ze zrozumieniem co jest w tym Stage 2 i o ile wzrosła moc . + 50KM + 100Nm przy zmianie softu , filtr i DP i to jest realny wzrost mocy . To jedz na inna hamownię drogowa i pokaż wykres . bo nie wiem czy nie zauważyłeś ale nikt poza toba na tym forum nie wierzy w te Twoje kreski i cyferki realnie . Nie muszę jechać do tunera bo mam dobrego kumpla co od lat pisze programuje hamuje . Edytowane 8 Stycznia 2020 przez karolek_ust
Paweł216 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2020 12 minut temu, black4 napisał: Panowie, Pomijając sam napęd w 2.7 TDI ośce siedzi multitronic. Przecież ta skrzynia nie toleruje wysokiego momentu obrotowego. A tu mowa o wysokich nm, Stage 3 itp. chyba, że kolega zamierza przeszczepiać skrzynie, napęd itp. choć kosztowo nie ma to sensu. Znajomy robi obecnie Stage 3 A6 C6 2.7 TDI Quattro przy Tiptronic i ma spore obawy jak ta skrzynia zniesie wysoki o moment a co dopiero multitronic. Nie wiem czy jest sens w większe mody mocowe przy tym silniku/skrzyni. Pozdrawiam Jaki multitronic, kolego ja mam manual. Multi to lipa! 1
karolek_ust Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 34 minuty temu, krystek590 napisał: Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami.. 8 minut temu, MaciekPL napisał: Wklej chociaż dwa wykresy z takim wynikiem jaki jest w twoim. Panowie nie ma co pisać tłumaczyć wyjaśniać , bo to i tak nie zmieni . Kolega ma 270 KM i niech tak jest teraz zrobi 350 KM i będzie zadowolony . Koniec robienia syfu w temacie bo to nic nie ugra. Szkoda czasu u nerwów. 1
MaciekPL Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 3 minuty temu, karolek_ust napisał: Panowie nie ma co pisać tłumaczyć wyjaśniać , bo to i tak nie zmieni . Kolega ma 270 KM i niech tak jest teraz zrobi 350 KM i będzie zadowolony . Koniec robienia syfu w temacie bo to nic nie ugra. Szkoda czasu u nerwów. 350 było ale przy obciążeniu dymki puszczala i zeszli w bezpieczne 270 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się