Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o to, żeby je dokręcić w pozycji roboczej. Optymalnie było by na kanale auto wtedy stoi na kółkach, a Ty spokojnie dokręcasz, na kobyłkach też idzie, ale trzeba cudować. Te tuleje mają po prostu swój zakres ruchów. Jak dokręcisz w powietrzu na sztywno to po spuszczeniu z lewarka możesz je pozrywać i odrazu wymieniać na nowe.

Opublikowano

A co jeszcze, u mnie nakrętki te od bananów były do wymiany. Były jakby przeciągnięte. W zasadzie nie dało się ich spowrotem nakręcić.  Śruby zostawiłem, ale nakrętki musiałem kupić nowe. 

Opublikowano

Mhmmm ok dobrze wiedzieć. Ale mysle, że jak opuszczę auto na takie wyższe coś ala pustaki żeby siadło mniej wiecej tj by stało na ziemi i wtedy dokręce to bedzie wtedy ok?

Opublikowano

Ja jedną stronę robiłem tak, że pod piastę pustaka i opuściłem lewarek, a drugą tak, że piaste dzwigałem małym lewarkiem hydraulicznym. A i jak za słabo dokręcisz to może Ci się rozkręcić, co spowoduje znowu luz i bicie. W szczególności w przypadku gdybyś na starych śrubkach bez kleju na nakrętkach skręcał. 

Opublikowano

Ok dzięki wielkie za podpowiedzi. Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie jakaś poważniejsza złośliwość rzeczy martwych, jak to miało miejsce przy wymianie łożysk w kołach  ;D

Opublikowano

Złośliwość rzeczy martwych to jest śruba górnych wachaczy w zwrotnicy ?

Opublikowano

Czy wibracje pojawiają się przy ok 120km/h tylko w większości tdi czy w benzynie też to sie przytrafia?

Opublikowano

Mam takie pytanie, a ma ktoś może na zbyciu te stare tulejki na sworzeń? Te od sworznia na M12 w dobrym stanie? Bo jak nie znajdę nigdzie tych pod M14 to może by mi to tokarz w pracy ogarną. No chyba że ma ktoś dosljscie bądź ma na zbyciu tulejki pod M14 bądź cały zestaw z wahaczami ? to chętnie przygarne ?

Opublikowano

No ja jestem już po wymianie, wsadziłem te M12x75mm, poszło nawet nie najgorzej, ale teraz to zupełnie inaczej się prowadzi - stare gumy były popękane twarde i latały jak żyd po pustym sklepie :D

Opublikowano

Gratulacje ???

Opublikowano

Witam panowie mam taki problem pewnie paru osobom znany 

Drgania powyzej 140 bardzo irytujące 

całe auto drga co może być powodem albo kto już sobie z tym poradził ?

 

Opublikowano

Zaczął bym od kół. Czy proste felgi , czy nie wybulone opony , sprawdż dokładnie wyważenie kół.  ;)

Opublikowano

Cześć. Czy te wahacze będą dobre do przejścia na 75mm? Stożek 12mm aby nie kombinować z tujelką. Hydropodstawa jest powinny być okej. 

thumb?id=13896442&m=1&n=0&lng=pl&ccf=940
WWW.CZESCIAUTO24.PL

Kup Wahacz, zawieszenie koła TOPRAN 116 562 Oś przednia, z lewej, z tyłu, na dole, Aluminium, Wahacz poprzeczny, z przegubem nosnym / prowadzącym, z nakrętką, z poduszką gumową Wym. stożka: 12mm do...

 

 

Opublikowano (edytowane)

Mam podobny problem w A6 C6 i chyba też przyczyną są tuleje banana, które nie są w stanie przy większych prędkościach utrzymać koła w jednej pozycji, co skutkuje drganiami jak w B8. Zawieszenia są praktycznie identyczne. Niestety, ale w C6 są tylko tuleje metalowo-gumowe i nie zastąpiono ich metalowo-olejowymi, więc mogę zmienić je tylko na poliuretany, aby usztywnić koło. Teraz pytanie jakie? Czerwone czy żółte? Jakie wsadzaliście do B8?

Z góry dzięki za odpowiedź :).

Edytowane przez mateusz1623
Opublikowano

Witam

Chłopaki kupiłem  takie wahacze

8k0 407 693 AE

8k0 407 694 AE

MEYLLE HD czy to są  te olejowe czy zwykłe 

20200525_143119.jpg

Opublikowano

Dodam że tuleja na 75

Opublikowano

Gdzie mozna dostac tulejki z poliftowej zwrotnicy? Ktos to moze dorabia?

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie wahaczy które zmieniacie w swoim B8. Mam w swoim problem wibracji na kierownicy jak i karoserii podczas jazdy z wiekszymi prędkościami. Jestem po wymianie tarcz i klocków, nowe opony, koła wyważane kilka razy już były nic nie pomaga. Łożysko półosi w skrzyni biegów ogarnięte zestawem naprawczym ori Audi. Powiedzcie mi jakie dokładnie kupiliście te wahacze żeby pasowały do przedlifta bo mój to 2008 rok i czy wibracje/drgania całkowicie ustały? Bo te drgania są nie do przyjęcia. Bo dolne wahacze są dwa na jedną strone, wystarczy wymienić po jednym z każdej strony? Chodzi o ten tylny wahacz?

Opublikowano

Tak wystarczy dolne tylne banany po obu stronach wymienic na poliftowe.szukaj aukcji z tulejkami.bo bez nich nic nie zrobisz

Opublikowano (edytowane)

Zobacz ofertę: audi A4 B8 8K LIFT A5 wahacz przód lewy banan nowy

audi-A4-B8-8K-LIFT-A5-wahacz-przod-lewy-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 299 zł - audi A4 B8 8K LIFT A5 wahacz przód lewy banan...


To są te? Tylko gdzie te tulejki załatwić 

Edytowane przez CelniK007
Zmiana linku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...