dgr Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Chodzi o to, żeby je dokręcić w pozycji roboczej. Optymalnie było by na kanale auto wtedy stoi na kółkach, a Ty spokojnie dokręcasz, na kobyłkach też idzie, ale trzeba cudować. Te tuleje mają po prostu swój zakres ruchów. Jak dokręcisz w powietrzu na sztywno to po spuszczeniu z lewarka możesz je pozrywać i odrazu wymieniać na nowe.
dgr Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 A co jeszcze, u mnie nakrętki te od bananów były do wymiany. Były jakby przeciągnięte. W zasadzie nie dało się ich spowrotem nakręcić. Śruby zostawiłem, ale nakrętki musiałem kupić nowe.
pimpam Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Mhmmm ok dobrze wiedzieć. Ale mysle, że jak opuszczę auto na takie wyższe coś ala pustaki żeby siadło mniej wiecej tj by stało na ziemi i wtedy dokręce to bedzie wtedy ok?
dgr Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Ja jedną stronę robiłem tak, że pod piastę pustaka i opuściłem lewarek, a drugą tak, że piaste dzwigałem małym lewarkiem hydraulicznym. A i jak za słabo dokręcisz to może Ci się rozkręcić, co spowoduje znowu luz i bicie. W szczególności w przypadku gdybyś na starych śrubkach bez kleju na nakrętkach skręcał.
pimpam Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Ok dzięki wielkie za podpowiedzi. Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie jakaś poważniejsza złośliwość rzeczy martwych, jak to miało miejsce przy wymianie łożysk w kołach ;D
dgr Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Złośliwość rzeczy martwych to jest śruba górnych wachaczy w zwrotnicy ?
inhosik Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Czy wibracje pojawiają się przy ok 120km/h tylko w większości tdi czy w benzynie też to sie przytrafia?
Skruszo Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Mam takie pytanie, a ma ktoś może na zbyciu te stare tulejki na sworzeń? Te od sworznia na M12 w dobrym stanie? Bo jak nie znajdę nigdzie tych pod M14 to może by mi to tokarz w pracy ogarną. No chyba że ma ktoś dosljscie bądź ma na zbyciu tulejki pod M14 bądź cały zestaw z wahaczami ? to chętnie przygarne ?
pimpam Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 No ja jestem już po wymianie, wsadziłem te M12x75mm, poszło nawet nie najgorzej, ale teraz to zupełnie inaczej się prowadzi - stare gumy były popękane twarde i latały jak żyd po pustym sklepie
Andrzej2000 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Witam panowie mam taki problem pewnie paru osobom znany Drgania powyzej 140 bardzo irytujące całe auto drga co może być powodem albo kto już sobie z tym poradził ?
dekiel 13 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zaczął bym od kół. Czy proste felgi , czy nie wybulone opony , sprawdż dokładnie wyważenie kół.
kalix94 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Cześć. Czy te wahacze będą dobre do przejścia na 75mm? Stożek 12mm aby nie kombinować z tujelką. Hydropodstawa jest powinny być okej. TOPRAN 116 562 Wahacz, zawieszenie koła Oś przednia, z lewej, z tyłu, na dole, Aluminium, Wahacz poprzeczny, z przegubem nosnym / prowadzącym, z nakrętką, z poduszką gumową tanie online WWW.CZESCIAUTO24.PL ✅ Kup Wahacz, zawieszenie koła TOPRAN 116 562 Oś przednia, z lewej, z tyłu, na dole, Aluminium, Wahacz poprzeczny, z przegubem nosnym / prowadzącym, z nakrętką, z poduszką gumową Wym. stożka: 12mm do...
mateusz1623 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) Mam podobny problem w A6 C6 i chyba też przyczyną są tuleje banana, które nie są w stanie przy większych prędkościach utrzymać koła w jednej pozycji, co skutkuje drganiami jak w B8. Zawieszenia są praktycznie identyczne. Niestety, ale w C6 są tylko tuleje metalowo-gumowe i nie zastąpiono ich metalowo-olejowymi, więc mogę zmienić je tylko na poliuretany, aby usztywnić koło. Teraz pytanie jakie? Czerwone czy żółte? Jakie wsadzaliście do B8? Z góry dzięki za odpowiedź :). Edytowane 16 Lutego 2020 przez mateusz1623
pakito25 Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 Witam Chłopaki kupiłem takie wahacze 8k0 407 693 AE 8k0 407 694 AE MEYLLE HD czy to są te olejowe czy zwykłe
DareQ Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Gdzie mozna dostac tulejki z poliftowej zwrotnicy? Ktos to moze dorabia?
CelniK007 Opublikowano 1 Lipca 2020 Opublikowano 1 Lipca 2020 Witam mam pytanie odnośnie wahaczy które zmieniacie w swoim B8. Mam w swoim problem wibracji na kierownicy jak i karoserii podczas jazdy z wiekszymi prędkościami. Jestem po wymianie tarcz i klocków, nowe opony, koła wyważane kilka razy już były nic nie pomaga. Łożysko półosi w skrzyni biegów ogarnięte zestawem naprawczym ori Audi. Powiedzcie mi jakie dokładnie kupiliście te wahacze żeby pasowały do przedlifta bo mój to 2008 rok i czy wibracje/drgania całkowicie ustały? Bo te drgania są nie do przyjęcia. Bo dolne wahacze są dwa na jedną strone, wystarczy wymienić po jednym z każdej strony? Chodzi o ten tylny wahacz?
quadral20004 Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 Tak wystarczy dolne tylne banany po obu stronach wymienic na poliftowe.szukaj aukcji z tulejkami.bo bez nich nic nie zrobisz
CelniK007 Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Zobacz ofertę: audi A4 B8 8K LIFT A5 wahacz przód lewy banan nowy audi A4 B8 8K LIFT A5 wahacz przód lewy banan nowy 8728895406 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 299 zł - audi A4 B8 8K LIFT A5 wahacz przód lewy banan... To są te? Tylko gdzie te tulejki załatwić Edytowane 3 Lipca 2020 przez CelniK007 Zmiana linku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się