skrab Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) A wiec jak wcześniej wspomniałem napiszę spostrzeżenia po wymianie tylei, Dzięki koledze Orzeł Dziś auto odebrane roboty 3godz tuleje założone 65mm koszt robocizny 150zł + 140zł tuleje ,wrażenie ;nie to auto prowadzi sie wreszcie jak na OOOO przystało zero drgań . Polecam wszystkim taki zabieg . Pozdrawiam Edytowane 20 Października 2014 przez skrab
lukas309 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Super nareszcie problem rozwiazany
KaMjEd Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Mogę śmiało napisać że problem rozwiązany. Także u mnie wymienione w czasie wizyty w Polsce tuleje na polurietanowe i pomogło. Teraz ten samochód prowadzi się fenomenalnie koszt 160zł tulejki z wysyłką + 50zł dla znajomego i po temacie.
skrab Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Mogę śmiało napisać że problem rozwiązany. Także u mnie wymienione w czasie wizyty w Polsce tuleje na polurietanowe i pomogło. Teraz ten samochód prowadzi się fenomenalnie koszt 160zł tulejki z wysyłką + 50zł dla znajomego i po temacie. To super Problem zażegnany. Tak wogule to 15stron i dopiero teraz problem rozwiązany Edytowane 22 Października 2014 przez skrab
thomas8505 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Witam Tomek jak jeszcze śledzisz wątek to nie śmiej się za bardzo Zaryzykowałem, w sumie nie dużo i wymieniłem same tuleje 65mm na nowe. Niestety u mnie to nie pomogło tak jak miało to miejsce w przypadku Marka. Pzdr Witam Dałem sobie spokój z tym wątkiem na kilka miesięcy, ale dziś z ciekawości wszedłem tu z powrotem Muszę przyznać, że koledzy od "poliuretanów" przebili wszystkich Znaleźli typowo polskie (10 razy tańsze) rozwiązanie, niż powinno się to zrobić według producenta )) Chylę czoła Panowie - gdybym wiedział, że można kupić takie poliuretany, to też bym zaryzykował przed wydaniem 2tyś.zł. na wahacze z serwisu Dotychczas poliuretany przypominały mi tylko napalonych małolatów z Hond Civic, którzy "ulepszają" sobie nimi swoje auta, a tu niespodzianka - to cholerstwo przydało się nawet w Audi Ps. tak dla informacji niedowiarków - od wymiany nigdy nie miałem i nadal nie mam żadnych drgań Edytowane 24 Października 2014 przez thomas8505
skrab Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam Tomek jak jeszcze śledzisz wątek to nie śmiej się za bardzo Zaryzykowałem, w sumie nie dużo i wymieniłem same tuleje 65mm na nowe. Niestety u mnie to nie pomogło tak jak miało to miejsce w przypadku Marka. Pzdr Witam Dałem sobie spokój z tym wątkiem na kilka miesięcy, ale dziś z ciekawości wszedłem tu z powrotem Muszę przyznać, że koledzy od "poliuretanów" przebili wszystkich Znaleźli typowo polskie (10 razy tańsze) rozwiązanie, niż powinno się to zrobić według producenta )) Chylę czoła Panowie - gdybym wiedział, że można kupić takie poliuretany, to też bym zaryzykował przed wydaniem 2tyś.zł. na wahacze z serwisu Dotychczas poliuretany przypominały mi tylko napalonych małolatów z Hond Civic, którzy "ulepszają" sobie nimi swoje auta, a tu niespodzianka - to cholerstwo przydało się nawet w Audi Ps. tak dla informacji niedowiarków - od wymiany nigdy nie miałem i nadal nie mam żadnych drgań Bo to te tuleje właśnie są trwalsze niżeli org ,nie zawsze org, znaczy dobre Jak byś zaryzykował to zostało by trochę $ w kieszeni.
Orzeł Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Cieszę sie, że w końcu też macie spokój bo walczyłem z tym tematem dość długo
sikszak Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 ja dzisiaj wymieniłem na poliuretany ale drgania pozostały sa łagodniejsze i wystepują przy większej prędkości niż przedtem, no ale niestety nie zniknęły całkiem.
skrab Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 ja dzisiaj wymieniłem na poliuretany ale drgania pozostały sa łagodniejsze i wystepują przy większej prędkości niż przedtem, no ale niestety nie zniknęły całkiem. Kolego zmień opony, i zaprawdę powiadam Ci że twoja trakcja się zmieni UWIERZ MI!!!
KaMjEd Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 ja dzisiaj wymieniłem na poliuretany ale drgania pozostały sa łagodniejsze i wystepują przy większej prędkości niż przedtem, no ale niestety nie zniknęły całkiem. No i u mnie też niestety przy większej prędkości wibracje pozostały i są delikatniejsze jak u kolegi wyżej. Zobaczymy co będzie na zimowych oponach.
sikszak Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 u mnie na zimówkach problem zniknął. Mam nadzieje że to wina opon lub felg letnich. Szukam więc nowego kompletu kół na lato
skrab Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 ja dzisiaj wymieniłem na poliuretany ale drgania pozostały sa łagodniejsze i wystepują przy większej prędkości niż przedtem, no ale niestety nie zniknęły całkiem. No i u mnie też niestety przy większej prędkości wibracje pozostały i są delikatniejsze jak u kolegi wyżej. Zobaczymy co będzie na zimowych oponach. Zmień opony to problem sie skończy Wymieniać tuleję jak co to pisać na pw. podam namiary (już się chyba 10 osoba mnie pyta)
basstian Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Panowie czy ktoś jeszcze wymieniał na poliuretanowe tuleje? Chwalić się Kamil zmieniłeś koła na zimówki? Daj znać jak wymienisz czy drgania zupełnie znikły. Edytowane 7 Listopada 2014 przez basstian
krupskim Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Panowie czy ktoś jeszcze wymieniał na poliuretanowe tuleje? Chwalić się Kamil zmieniłeś koła na zimówki? Daj znać jak wymienisz czy problem znikł. U mnie było podejrzenie uszkodzenia dwumasy - wibracje nadwozia /nie kierownicy/ występowały w przedziale 65-75 oraz 140-150km/h i to tylko na biegu , na luzie było ok . Były dość delikatne i niestety ale po wymianie kpl sprzęgła takie zostały. Mam więc na zbyciu kpl sprzęgło z dwumasą w bardzo dobrym stanie
Śmierć z nieba Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam, Panowie dziś dopadł podobny problem i mnie, auto lift z 2012 1.8 CJEB manual, na autostradzie buja budą dośc odczuwalnie i do tego drga drązek kierowniczy, ja puszcze gaz czy wrzucę luz to drgani znikają więc to raczej nie koła, może półoś alba skrzynia - co sądzicie?
krupskim Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam, Panowie dziś dopadł podobny problem i mnie, auto lift z 2012 1.8 CJEB manual, na autostradzie buja budą dośc odczuwalnie i do tego drga drązek kierowniczy, ja puszcze gaz czy wrzucę luz to drgani znikają więc to raczej nie koła, może półoś alba skrzynia - co sądzicie? To jest wibracja odczuwalna na płycie samochodu , nie na samej kierownicy? Ja właśnie takie wibracje mam , kierownica nie telepie. Wystepują od ok 135km/h , ale u mnie dają się też odczuć w przedziale od 60 do 75km/h - tylko delikatne. Jak wyrzuce na luz to w obu zakresach prędkości drgania znikają. Kupiłem kpl sprzęgło / dwumas dociski tarcza / z rozbitka po przebiegu 14tys km bo mechanik mnie przekonał, że to od dwumasy może pochodzić ta wibracja. Zmieniłem ten kpl i dalej jest to samo. Została mi na pamiątkę dwumasa z dociskiem i tarczą w bardzo dobrym stanie / po 110tys.km/ i troche lżejsza kieszeń
Śmierć z nieba Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam, Panowie dziś dopadł podobny problem i mnie, auto lift z 2012 1.8 CJEB manual, na autostradzie buja budą dośc odczuwalnie i do tego drga drązek kierowniczy, ja puszcze gaz czy wrzucę luz to drgani znikają więc to raczej nie koła, może półoś alba skrzynia - co sądzicie? To jest wibracja odczuwalna na płycie samochodu , nie na samej kierownicy? Ja właśnie takie wibracje mam , kierownica nie telepie. Wystepują od ok 135km/h , ale u mnie dają się też odczuć w przedziale od 60 do 75km/h - tylko delikatne. Jak wyrzuce na luz to w obu zakresach prędkości drgania znikają. Kupiłem kpl sprzęgło / dwumas dociski tarcza / z rozbitka po przebiegu 14tys km bo mechanik mnie przekonał, że to od dwumasy może pochodzić ta wibracja. Zmieniłem ten kpl i dalej jest to samo. Została mi na pamiątkę dwumasa z dociskiem i tarczą w bardzo dobrym stanie / po 110tys.km/ i troche lżejsza kieszeń Wydaje się że trzęsie całą budą, kierownica też, dodam że auto ma 20 tys km
skrab Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 To rubcie tak dalej, zamiast od najtanszych czescii zaczac Wysłane z mojego myPhone Cube Witam, Panowie dziś dopadł podobny problem i mnie, auto lift z 2012 1.8 CJEB manual, na autostradzie buja budą dośc odczuwalnie i do tego drga drązek kierowniczy, ja puszcze gaz czy wrzucę luz to drgani znikają więc to raczej nie koła, może półoś alba skrzynia - co sądzicie?To jest wibracja odczuwalna na płycie samochodu , nie na samej kierownicy? Ja właśnie takie wibracje mam , kierownica nie telepie. Wystepują od ok 135km/h , ale u mnie dają się też odczuć w przedziale od 60 do 75km/h - tylko delikatne. Jak wyrzuce na luz to w obu zakresach prędkości drgania znikają. Kupiłem kpl sprzęgło / dwumas dociski tarcza / z rozbitka po przebiegu 14tys km bo mechanik mnie przekonał, że to od dwumasy może pochodzić ta wibracja. Zmieniłem ten kpl i dalej jest to samo. Została mi na pamiątkę dwumasa z dociskiem i tarczą w bardzo dobrym stanie / po 110tys.km/ i troche lżejsza kieszeń To robcie tak dalej, zamiast od najtanszych czescii zaczac[emoji12] Wysłane z mojego myPhone Cube Wysłane z mojego myPhone Cube
Śmierć z nieba Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 To rubcie tak dalej, zamiast od najtanszych czescii zaczac Wysłane z mojego myPhone Cube Witam, Panowie dziś dopadł podobny problem i mnie, auto lift z 2012 1.8 CJEB manual, na autostradzie buja budą dośc odczuwalnie i do tego drga drązek kierowniczy, ja puszcze gaz czy wrzucę luz to drgani znikają więc to raczej nie koła, może półoś alba skrzynia - co sądzicie?To jest wibracja odczuwalna na płycie samochodu , nie na samej kierownicy? Ja właśnie takie wibracje mam , kierownica nie telepie. Wystepują od ok 135km/h , ale u mnie dają się też odczuć w przedziale od 60 do 75km/h - tylko delikatne. Jak wyrzuce na luz to w obu zakresach prędkości drgania znikają. Kupiłem kpl sprzęgło / dwumas dociski tarcza / z rozbitka po przebiegu 14tys km bo mechanik mnie przekonał, że to od dwumasy może pochodzić ta wibracja. Zmieniłem ten kpl i dalej jest to samo. Została mi na pamiątkę dwumasa z dociskiem i tarczą w bardzo dobrym stanie / po 110tys.km/ i troche lżejsza kieszeń To robcie tak dalej, zamiast od najtanszych czescii zaczac[emoji12] Wysłane z mojego myPhone Cube Wysłane z mojego myPhone Cube Mozna jaśniej, mówisz o wymianie tulejek
skrab Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Dokladnie od tego bym zaczynal Wysłane z mojego myPhone Cube
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się