jendker Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 no wlasnie zbyt duzo zaleznosci w tym modelu silnika i ciezko dojsc dojakis wnioskow, nawet o taka pierdolke:/[br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 22:28_________________________________________________ no wlasnie zbyt duzo zaleznosci w tym modelu silnika i ciezko dojsc do jakis wnioskow, nawet o taka pierdolke:/
agoonzo Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 trzeba podniesc maske i odczekac chwile, czasem dluzej czasem krocej - zalezy od egzemplarza no właśnie,zazwyczaj 30sekund wystarcza
mech15 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam Koledzy Nie mam ALT, ale łącze się z wami w bólu. Gdzieś wcześniej ktoś wspominał o czyszczeniu/wymiany smoka oleju. Próbował tego ktoś z was, jakie efekty??? 1
aramir Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Panowie nawet nie trzeba specjalnie otwierać maski ... tylko pociągnąć za klamkę, aby uchylić klapę , posiedzieć w aucie i patrząc na FIS czekać, aż zgaśnie kontrolka. Następnie wyjść i docisnąć tylko maskę... A tak na marginesie mam już 500km: nie ma błędu i oleju mi nadal nic nie je 0w40 dla ALT rządzi hehe
gregorypeck Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 0w40 dla ALT rządzi hehe Tak sie wlasnie zastanawiam: czy to rzeczywiscie zasluga klasy lepkosci 0w40 czy moze specyfikacji tego oleju (VW 502.00) ktora zaleca instrukcja Audi.
heca66 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 0w40 dla ALT rządzi hehe Tak sie wlasnie zastanawiam: czy to rzeczywiscie zasluga klasy lepkosci 0w40 czy moze specyfikacji tego oleju (VW 502.00) ktora zaleca instrukcja Audi. audi zaleca VW 504.00
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 myślę ze głównie chodzi o lepkość ... Różnica zauważalna natychmiast: olej spływa znacznie szybciej do miski... [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 23:20_________________________________________________gregorypeck a u Ciebie wszytsko jest oki ???
gregorypeck Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Narazie wszystko OK. Juz 5000km od ostatniej wymiany. Pozdr.
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 a jaki poziom oleju i jak często dolewasz olej, czy w ogóle masz jakieś ubytki ... Bo u mnie 700km przy poziomie 0,8 max pojawiła się kontrolka ...niestety.... Sprawdzę dokładnie poziom dzisiaj po nocnym staniu ... a i zauważyłem lekki wyciek w okolicach czwórnika(nowego).... Zastanawiam się czy to takie zgrzewane na nim łączenie przypadkiem nie puszcza szczelności ...
gregorypeck Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Oleju jeszcze nie dolewalem. Poziom w okolicach MAX. Tez zauwazylem ze ten czwornik jest troche mokry.
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 kurde to co mam dolewać zawsze do max oleju ??? masakra wczesniej jeździłem moim japonczykiem Civic V-tech i grama oleju nie dolewałem , a tu jakiś szajs niemiecki .... Trzeba będzie go sprzedać ... :gwizdanie:
gregorypeck Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 kurde to co mam dolewać zawsze do max oleju ??? A w czym to przeszkadza ? Ja caly czas jezdze z MAX i jest OK.
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 hej a te błędy co miałeś to normalnie by mi się pokazały przy podłączeniu VAG`u ... nie są to jakieś specjalne kanały ...??[br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 11:44_________________________________________________nio, wiesz to ciągłe sprawdzanie stanu oleju, zaczyna już Mi śnić się po nocach ... W klasie tego typu aut, to nawet nigdy nie powinienem zaglądać pod maskę ... [br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 11:48_________________________________________________po za tym z tego co pisałeś to nie dolewasz co 500km, jak my tu co po niektórzy .... chyba że coś przeoczyłem ???
jendker Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja na razie zrobilem ok 100km po wymianie, ale dzis lece w trase to sie zobaczy czy jakies ubytki beda... Czwornik okleilem dodatkowo izolacja zeby mnie nie stresowal:D PS.Ja tez mialem japonca carisme 1.6 100KM i oliwe wlewalem tylko przy wymianie, nawet w trasie jak lecialem "ile fabryka dała" nie bral nawet 50ml:/
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 to Mnie Panowie boli ... że Audi pozwoliło sobie na coś takiego w swojej "stajni"... Dolewanie oliwy to koledzy miał mój dziadek w syrence .. gdzie jak się podawało ile pali na 100km to się mówiło przykładowo "dziesięć i pół" co tłumacząc znaczy 10L paliwa i 0,5 L oleju ...hehe [br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 12:02_________________________________________________szczerze.... Dokładnie się zastanowię czy kupić Niemca następnym razem .... Jak na razie to mam strasznie mieszane uczucia ...
gregorypeck Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Sprawdzanie bledow: VAG-COM > Select Control Module > 01-Engine > Fault Codes - 02 Ja zawsze przy wymianie pilnuje zeby bylo na MAX. Ostatnio wlali mi nawet troche ponad MAX i musialem odessac. Pare tyg temu zrobilem dluzsza trase po Polsce - 1200km i wszystko bylo OK. Oleju prawie wcale nie ubylo.
aramir Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 oki szczęściarzu .... tylko pozazdrościć ... mam nadzieje że tym "pozostałym szczęśliwym właścicielom" katalizatory wytrzymają ilość przepalanego oleju ...
tommylee Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 kurde tak czytam tego posta i załamkę zaliczam. Wygląda na to, że najbardziej wam pomaga wymiana oleju na 0W40 z 5W40, ok ale co ludźmi, którzy jeżdżą na 10W albo na 15W (wymiana na 0W raczej nie wyjdzie). Póki co to tylko współczuć. PS to fakt, japońce nawet na zimnych silnikach ostro deptanych nie łykają oleju. Miałem poprzednio hondę accord i nie było nigdy w życiu dolewki!!!
aramir Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 prosty wniosek panowie (choć myślałem, że nigdy na tym forum tego nie napisze) : niemiecka precyzja japońska pekfekcja szkoda gadać ... myślę, że ten model niestety potrzebuje ciągłej ręcznej regulacji oleju ....
p_s_y Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Panowie, W ten weekend miałem okazję zrobić jakieś 2x400 kilometrów nie oszczędzając samochodu. Nie zapaliła mi się kontrolka od oleju ale za to samochód zjadł mi ok 3 może 4 mm oleju (taki miałem ubytek na bagnecie). Wniosek z tego taki: aby nie widzieć kontrolki oleju w a4 ALT 2.0 trzeba min co 500 km sprawdzać stan oleju i ewentualnie go uzupełnić. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się