trepek Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Mhm, czyli na spokojnie odkręce sobie dyfer a później sanki.
QuikSilver Opublikowano 21 Lutego 2020 Autor Opublikowano 21 Lutego 2020 nie zapomniej o zaciskach i czujnikach ABS
Langista Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Panowie, co myślicie o takim zestawie? Komplet tulei zawieszania tylnego - AUDI A4 B6/B7 - 18szt. T.E.P. DEUTER S.C POLIURETANY.OLKUSZ.PL Indeks: A4KPL2Komplet tulei zawieszania tylnego - AUDI A4 B6/B7 - 18szt. Też planuję sobie zregenerować tył kompletnie, czyli sanki w proszek i w miejsce ori tulei, poliuretany, żeby to dłużej wytrzymało, bo denerwuje mnie jak tyłek lata w zakrętach..
trepek Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 16 godzin temu, QuikSilver napisał: nie zapomniej o zaciskach i czujnikach ABS Zaciski mam odkrecone bo wszystko u mnie zaczelo sie od swapa tylnich hamulcy na 288. Oczywiscie jarzm nie dalo sie odkrecic, to chcialem zwrotnice wyjac no i dalej jak u Ciebie. Jeden czujnik abs musialem zniszczyc. Drugi pewnie tez bede musial.
MaTeo85 Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Z czujnikami ABS niestety bardzo prawdopodobne że połamiesz, miałem u siebie to samo, kupiłem u Dzika bosche i wszystko jest ok.
QuikSilver Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Opublikowano 22 Lutego 2020 no ja z czujnikiem to zrobiłem tak, obciąłem wiązkę i zlutowałem później osłony termokurczliwe i na koniec izolacja, zrobiłem tak bo sanki dokręciłem i nie chciało mi sie ich opuszczać żeby odpiąć przewód, dzis jeździłem i nie bylo błędu,. U mnie tak mocno siedział ten czarny wahacz ze musiałem go ze zwotnica wyciągnąć i dopiero na imadle jak zwrotnice zablokowałem to go rozruszałem. sruba z mimosrodem 50zl masakra :/
QuikSilver Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Opublikowano 22 Lutego 2020 a co do tej śruby i nakrętki samoblokującej z ktora jest tyle problemu z odkręceniem, tez wsadziłem zwykła śrubę i nakrętkę ale miałem male obawy, ta ori śruba miała pierścień który wchodził w otwór i centrował cala śrubę teraz tego niema próbowałem złapać środek i wtedy dokręciłem.
MaTeo85 Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 A wiesz że śruby w zawieszeniu mają twardość 10.9, a niektóre chyba nawet 12.9, ciekawe jakiej twardości śrubę wstawiłeś?
QuikSilver Opublikowano 23 Lutego 2020 Autor Opublikowano 23 Lutego 2020 śrubę kupiłem w sklepie kolega mi dobrał po katalogu, wiec chyba jest okey,zbytnio tania nie byla, z bardzo małego doświadczenia wiem ze jest cos takiego jak twardość i nie wstawiłbym zwyklej śruby z castoramy
Langista Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) Panowie a ktoś rozważał lub ma doświadczenie z tym co podesłałem wcześniej? Tj. poliuretany ? Edytowane 23 Lutego 2020 przez Langista
QuikSilver Opublikowano 23 Lutego 2020 Autor Opublikowano 23 Lutego 2020 jesli chcesz jeździć autem jeszcze kilka dobrych lat i idziesz w sztywność to pewnie, no ja osobiście do auta które ma już 16 lat jak moje nie wrzucałbym czegoś takiego drogiego, dlatego dziwi mnie ta cena dla aut które niestety juz sa w większości pełnoletnie
trepek Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 35 minut temu, QuikSilver napisał: jesli chcesz jeździć autem jeszcze kilka dobrych lat i idziesz w sztywność to pewnie, no ja osobiście do auta które ma już 16 lat jak moje nie wrzucałbym czegoś takiego drogiego, dlatego dziwi mnie ta cena dla aut które niestety juz sa w większości pełnoletnie Jak masz jakas s4’ke i latasz nia glownie po trasa to dobre rozeiazanie. Ale dla dupowoza to nie widze w tym sensu. Komplet nowych tulei w zupelnosci starczy.
Langista Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 No właśnie tu mam pewne obawy.. dobrze wiem jak robione są nowe tuleje i bardziej kierowałbym się w poliuretany ze względu na trwałość. Nie mam zamiaru brać najtwardszej mieszanki, a tej pośredniej, a co 3-4 lata wymieniać tuleje w tylnym zawieszeniu nie należy do jednego z moich hobby..
soul87 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Jak chcesz zrobić z samochodu taczke i obniżyć komfort jazdy to smiało po coś te tuleje są gumowe a nawet niektóre gumowo-olejowe.
trepek Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Trzeba tez popatrzec na koszty ile kosztuja poliuretany (ponad 1300zl i to bez tulei sanek) a ile zwykle gumy Meyle (komplet na dolny wahacz 200zl).
soul87 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Ja jestem właśnie na etapie regeneracji tylnej zawiechy. Kupiłem drugie sanki i drugie wahacze trapezowe. W sankach oraz z wahaczach mam juz nowe tuleje wprasowane, w sankach Lemy a w wahaczach meyle. Wszystko póki co sam w domowym garazu. Zastanawiam się tylko czy sam dam rade własnie zrobić podmianke calych sanek ...
trepek Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 @soul87 Poduszki w sankach miałeś w złym stanie, że je wymieniałeś?
soul87 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Jedną mam wylaną więc w nowych sankach (uzywkach z allegro) wymieniłem wszystkie, koszt nie duzy... ponad to w ów sankach które zakupiłem dwie też byly wylane.
trepek Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 @soul87 Łatwo idzie poznać, że poducha wylana? Rozumiem, że powinna być umoczona w oleju.
soul87 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 W moim przypadku ewidentnie sanki po prostu są mokre, a w tych ktore kupiłem były bardzo miekkie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się